התקנת צנרת ביוב

שירותי ביוב זה לא משחק!
אל תתפשרו על אנשי מקצוע זולים בלי ניסיון ותעודות!

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

משפצים את הבית? בונים בית חדש? הצנרת לא תקינה ואתם מעוניינים להחליף אותה? כל אלה מצריכים התקנה של צנרת ביוב. על מנת שתוכלו להנות מצנרת ביוב איכותית שתשרת אתכם לשנים ארוכות, צריך לדעת מה התהליך כולל. לשם כך, אנחנו ב"דן ביוב", ריכזנו לכם מידע רב בנושא.

התקנת צנרת ביוב

התקנת צנרת ביוב- מה זה אומר?

אם אתם מעוניינים להתקין צנרת ביוב, אתם חייבים להיות מודעים לכך שהדבר כולל הרס וחפירות. אם אתם בונים בית חדש אז אין בעיה בכך. המקום הוא אתר בניה ואתם לא גרים בו. אם אתם משפצים את הבית לגמרי ואינכם גרים בו, אז זו גם אינה בעיה. אך אם אתם גרים בבית וצריכים להחליף את צנרת הביוב אתם צריכים לקחת בחשבון שהבית שלכם יהפוך לאתר בניה. לכן, במידה ואתם מעוניינים להמשיך לגור בבית, מומלץ קודם כל לבדוק אופציה של תיקון ביוב ללא הרס. תיקון ביוב ללא הרס, נעשה על ידי כמה שיטות שונות.

שיטה אחת היא שירוול צנרת הביוב. בשיטה זו מחדירים שרוול פולימרי לתוך צנרת הביוב דרך הפתח של בריכת הביוב. לאחר החדרת הצינור, מצמידים את השרוול הפולימרי לדפנות הצנרת על ידי ניפוח והדבקה. לאחר מכן, מקבלים צנרת מחודשת שבה החלק הפנימי תומך בחיצוני ולהפך.

שיטה נוספת היא הטלאה. בשיטת ההטלאה מכניסים טלאי מסיבי זכוכית, קרבון וחומרים פולימריים לתוך הצנרת. הטלאי מוצמד בלחץ רב וחום גבוה ולאחר זמן של כ40 דקות מהווה חלק חדש בצנרת. שיטה זו נעשית ללא הרס וללא צורך בחפירה.

חשוב להבין, שתיקון הביוב ללא הרס מתאפשר במקרים בהם הצנרת תקינה. במקרים בהם הצנרת מתפוררת או שיש בה שיפועים חמורים או קוטר לא תקין, חייבים להחליף אותה ולבצע התקנת צנרת ביוב חדשה.

כיצד מתבצעת התקנת צנרת ביוב?

התקנת צנרת ביוב מתבצעת על פי מספר שלבים.

שלב התכנון

שלב התכנון הוא השלב הראשון בהתקנת צנרת ביוב. על מנת שההתקנה תתבצע כמו שצריך חשוב מאוד לבצע תכנון נכון. התכנון חייב להתבצע על ידי קבלן ביוב מקצועי. מומלץ לוודא שקבלן הביוב מנוסה וניתן לסמוך עליו. בתכנון חשוב לקבוע את סוג הצינורות, קוטר הצינורות, שיפוע מתאים, מספר השוחות ומאילו חומרים להשתמש.

שלב החפירה

לאחר תכנון ההתקנה, יש לחפור על מנת שיהיה היכן להתקין את צנרת הביוב. החפירה תעשה עם טרקטורים מתאימים שיוכלו לחפור לעומק המתאים.

שלב התקנות וחיבורים

לאחר שהסתיימו החפירות ניתן להתחיל בהתקנת צנרת הביוב. בשלב זה אנשי המקצוע יתקינו את מערכת הביוב, את הצינורות, את הברכות ועוד.

שלב הבדיקה

לאחר שהסתיימה ההתקנה, אנשי המקצוע יבדקו שהכל תקין ועובד כמו שצריך. הבדיקה תעשה לפני שיכסו את הבורות, על מנת שיוכלו לשנות במקרה הצורך.

שלב הכיסוי

במידה והכל עובד כהלכה, ניתן לכסות את צנרת הביוב בחולות ומטמינים אותה באדמה.

בדיקה סופית

לאחר שאנשי המקצוע יסיימו את כל השלבים וצנרת הביוב תוטמן באדמה, הם יבצעו בדיקות אחרונות על מנת להיות בטוחים שהכל תקין ועובד כשורה.

כמה עולה התקנת צנרת ביוב?

אין תשובה חד משמעית בנוגע למחיר של התקנת צנרת ביוב. הסיבה לכך, היא שהמחיר מושפע מפרמטרים שונים. הפרמטרים המשפיעים על המחיר יהיו אורך הצנרת, מספר שוחות, מיקום העבודה, נגישות, אילו חומרים משתמשים ועוד. כל אלה משפיעים על המחיר הסופי של התקנת צנרת ביוב. לכן, במידה ואתם מעוניינים לבצע התקנת צנרת ביוב מקצועית צרו קשר עם קבלן ביוב מקצועי על מנת שיקבל מושג לגבי צנרת הביוב הדרושה לכם ויוכל לתת הצעת מחיר ראשונית. אנחנו ב"דן ביוב" מעניקים מחירים נוחים ושירות איכותי.

מתי צריך לבצע התקנת צנרת ביוב חדשה?

אם צנרת הביוב שלכם לא תקינה- אתם מתמודדים עם סתימות או הצפות חוזרות ונשנות, מומלץ להחליף את הצנרת ולהתקין צנרת ביוב חדשה. צנרת לא תקינה קורית בעקבות מספר גורמים-

  • צנרת ביוב ישנה- במקרה כזה החומר שמרכיב את הצינורות מתחיל להתפורר. כתוצאה מההתפוררות נגרמים שברים ותקלות שמחייבים החלפה של הצנרת.
  • קוטר לא מתאים- במקרים רבים הקוטר של צינורות הביוב קטן מידי, בעקבות עומס שגדל עם הזמן. במקרים בהם בעל הבית מרחיב את הבית ובונה יחידה שמשמשת לאכלוס של עוד אנשים- צנרת הביוב הופכת ללא מתאימה לכמות האנשים ויש להגדיל את קוטר הצנרת. לשם כך יש להחליף את צנרת הביוב.
  • חדירת שורשים- צנרת הביוב ממוקמת מתחת לאדמה. בצינורות זורם חומר אורגני שמהווה מזון לצמחים שונים. שורשי הצמחים, שנמצאים גם הם מתחת לאדמה, צומחים לכיוון צינורות הביוב וניזונים מהחומר האורגני. כתוצאה מכך, השורשים חודרים את צינורות הביוב ומנצלים מרווחים או סדקים קטנים. לאחר החדירה הם ממשיכים לגדול בתוך צינורות הביוב. הדבר גורם לסתימות והצפות.
  • שיפוצים- במידה ואתם מבצעים שיפוץ, תמ"א ועוד, זו הזדמנות מצוינת להחליף את הצנרת הישנה ולהתקין צנרת חדשה מהסיבה שהבית כבר הופך לאתר בניה.

חברת "דן ביוב" מבצעת התקנת צנרת ביוב ומספקת שירות איכותי במחירים נוחים. צרו איתנו קשר לעוד פרטים.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

water
התפקיד המכריע של שיקום שפכים בשיקום מאגרים

מחסור במים הוא נושא קריטי איתו מתמודדות מדינות רבות בעולם, כולל ישראל. כמדינה הידועה באקלים הצחיח שלה, ישראל נמצאת בחזית הפתרונות החדשניים להתמודדות עם בעיה זו. פתרון אחד כזה הוא שיקום שפכים, שלו תפקיד מכריע בשיקום ומילוי מאגרי מים.

שיפוצים
המדריך השלם להחלפת צנרת הביוב

היציאה לשיפוצים בבית היא מסע הכולל שינוי חללי מגורים כדי לענות על צרכים מתפתחים והעדפות עיצוביות. בין שלל השיקולים, אחד מהיבטים שלעתים קרובות מתעלמים ממנו הוא בריאות מערכת הביוב של הבית. אמנם זה לא הנושא הזוהר ביותר, אך טיפול בהחלפת צנרת ביוב במהלך שיפוצים הוא שלב מכריע בהבטחת אורך החיים והפונקציונליות של הבית, בטח ובטח אם כבר קיימות בעיות בביוב.

שיפוצים
המדריך למשפץ הירושלמי – מה אתם חייבים לדעת על אבן הבניה של העיר

חדשים בתחום השיפוצים בעיר ירושלים? יש דבר אותו כל אדם במדינה יודע – בעיר ירושלים בונים עם אבן ירושלמית, האם יש לכם ניסיון בעבודה עם האבן? האם אתם מכירים את ההיסטוריה שלה ואת השימוש בה? אם לא, וגם אם כן, הכנו לכם מדריך קצר וקולע עם כל מה שאתם צריכים לדעת על האבן הכי מפורסמת העיר הבירה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!