שיקום צנרת ביוב

שירותי ביוב זה לא משחק!
אל תתפשרו על אנשי מקצוע זולים בלי ניסיון ותעודות!

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

ששיקום צנרת ביובבמקרים רבים אנחנו נתקלים במצב בה הצנרת ישנה ואחרי מקרים רבים של סתימות, נזילות ובעיות נוספות לא נותר לנו מה לעשות פרט להחליף את הצנרת. החלפת צנרת ביוב נחוצה במקרים עקב עייפות החומר, אנחנו בדן ביוב רואים הרבה מאוד צינורות ביוב שהונחו לפני שנים רבות וכבר אינם מתפקדים כשורה וכל פעולה תחזוקתית רק תאריך את אורך החיים של הצנרת בעוד קצץ ולא באמת תפתור את הבעיה שלה. במקרים כאלה, כאשר אין ברירה אנו מומלצים על אחת משתי פעולות כאשר האחת היא החלפת הצנרת הקיימת והשנייה היא שיקום צנרת ביוב.

החלפה של הצנרת הקיימת היא עניין יחסית מורכב שדורש הרבה מאוד עבודה באתר כאשר בין היתר יתבצעו חפירות עמוקות לגילוי קו הביוב ורק לאחר מכן יוכלו רכיבי צינור הביוב.

 

מדובר על זמן רב מאוד שאזור הבית שלכם נראה כמו אתר בניה עם בורות פתוחים, דבר שיוצר אי נוחות רבה של התושבים שגרים בבניין או באיזור בו מתבצעות העבודות ובסמוך לו.

מתי כדאי לבצע שיקום צנרת ביוב במקום החלפת הצנרת?

הפתרון השני של שיקום צנרת ביוב נחשב לפשוט בהרבה וכולל הרבה עבודה מדוייקת מתחת לפני השטח. במסגרת שיקום הצנרת מוחדר ללב הצינור שרוול גמיש באמצעות טכנולוגיה מיוחדת כאשר הצינור הגמיש הזה מגיע לאורך כל הצינור על כלל האיזורים הבעייתיים שלו. לאחר מכן עובר השרוול תהליך של התקשות על גבי הדופן הפנימית של צינור הביוב וכך למעשה אנו מקבלים שכבה פנימית חדשה לגמרי עבור צינור הביוב שלנו כאשר אותו צינור חזק מאוד ויתן לנו שקט נפשי לשנים רבות.

למעשה לשיטת שיקום צנרת ביוב באמצעות שרוול גמיש שני יתרונות מרכזיים כאשר היתרון הראשון הוא תפקוד של הצנרת כאילו היא הייתה חדשה באמצעות הצינור הפנימי החדש שלה אך היתרון המובהק יותר הוא חידוש הצנרת בלי כל צורך בחפירה והפרעה לסביבה שלנו. למעשה אנו משמרים את קו הצנרת הקיים רק מחדשים את הצינור באמצעות השרוול הפנימי שמחדירים לתוכה ובכך חוסכים כאב ראש רב עבורנו אך גם עבור הסביבה שלנו, הבתים ליד, השכנים וכל דיירי הרחוב.

מה העלות של שיקום צנרת ביוב?

העלות של שיקום צנרת ביוב משתנה כמובן והיא נעה בהתאם למספר פרמטרים כאשר הראשון הוא כמובן הקושי של העבודה וכך מה שכרוך בה. אלמנט שני שממנו נגזר המחיר הוא אורך המקטע של הצנרת אותו נשקם והאורך של השרוול אותו נצטרך להחדיר לתוך הצנרת. המחיר של החדרת השרוול וכל העבודות הנלוות סביבו ינועו בין מחיר של 1000 ש״ח ל-1500 ש״ח למ״ר בהתאם כמובן לכל אותם פרמטרים שציינו קודם לכן.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

water
התפקיד המכריע של שיקום שפכים בשיקום מאגרים

מחסור במים הוא נושא קריטי איתו מתמודדות מדינות רבות בעולם, כולל ישראל. כמדינה הידועה באקלים הצחיח שלה, ישראל נמצאת בחזית הפתרונות החדשניים להתמודדות עם בעיה זו. פתרון אחד כזה הוא שיקום שפכים, שלו תפקיד מכריע בשיקום ומילוי מאגרי מים.

שיפוצים
המדריך השלם להחלפת צנרת הביוב

היציאה לשיפוצים בבית היא מסע הכולל שינוי חללי מגורים כדי לענות על צרכים מתפתחים והעדפות עיצוביות. בין שלל השיקולים, אחד מהיבטים שלעתים קרובות מתעלמים ממנו הוא בריאות מערכת הביוב של הבית. אמנם זה לא הנושא הזוהר ביותר, אך טיפול בהחלפת צנרת ביוב במהלך שיפוצים הוא שלב מכריע בהבטחת אורך החיים והפונקציונליות של הבית, בטח ובטח אם כבר קיימות בעיות בביוב.

שיפוצים
המדריך למשפץ הירושלמי – מה אתם חייבים לדעת על אבן הבניה של העיר

חדשים בתחום השיפוצים בעיר ירושלים? יש דבר אותו כל אדם במדינה יודע – בעיר ירושלים בונים עם אבן ירושלמית, האם יש לכם ניסיון בעבודה עם האבן? האם אתם מכירים את ההיסטוריה שלה ואת השימוש בה? אם לא, וגם אם כן, הכנו לכם מדריך קצר וקולע עם כל מה שאתם צריכים לדעת על האבן הכי מפורסמת העיר הבירה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!