רעש צנרת ביוב

שירותי ביוב זה לא משחק!
אל תתפשרו על אנשי מקצוע זולים בלי ניסיון ותעודות!

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

רעש צנרת ביוב

אחד הדברים שכולנו שמחים מאוד על קיומו הוא צנרת ביוב, אבל זהו גם הדבר שתמיד נעדיף לדעת שהוא קיים אבל לעולם לא לראות אותו, לא להריח אותו וגם לא לשמוע אותו. אלא שישנם לא מעט מקרים בהם זרימת הביוב במערכת הביוב במבנה, יוצרת רעש, לעיתים לא נעים ולעיתים בלתי נסבל. התופעה מוכרת וידועה ועוצמתה יכולה להשתנות ממקרה למקרה. ממה נגרם הרעש בצנרת הביוב? האם יש דרך לטפל בעניין על מנת לבטל את הרעש לחלוטין? במה כרוך טיפול ברעש הנובע מצנרת הביוב ומי מבצע את התיקון? על שאלות אלו ועוד, עונים לכם בשורות הבאות המומחים של חברת דן ביוב, המציעה את כל שירותי הביוב הקיימים ובכלל זה גם טיפול במקרים של רעש צנרת ביוב.

רעש צנרת ביוב

רעש בצנרת הביוב? ממה זה נגרם?

רשע צנרת ביוב היא תופעה מוכרת שנגרמת ממספר גורמים. הגורם הראשון הוא כמובן זרימת מי השפכים בצנרת. לא הרבה מים עוברים בתוך צנרת ביוב טיפוסית, אבל כשהם עוברים הם חייבים לעבור בעוצמה גבוהה על מנת לגרוף עימם את כל השפכים והמוצקים. עוצמה זו יכולה בהחלט לייצר רמה כזאת של רעש, שיכולה להטריד את הסביבה. הגורם השני הוא הצטברות של גזים בצנרת, במיוחד בעונת הקיץ החמה, מה שמייצר צלילים מוזרים שבוקעים מהצנרת. העניין הוא שאת כל הצלילים האלה אתם ממש לא אמורים לשמוע. רעש צנרת ביוב היא כאמור תופעה מוכרת ובדיוק מהסיבה הזאת, בתכנון והקמה של מערכות ביוב ננקטים צעדים שונים שאמורים לשכך את הרעשים מהצנרת. אם אתם שומעים את הרעשים הללו, זה אומר שצעדים אלה לא ננקטו או שקיימת תקלה שמונעת מהם למלא את תפקידם.

איך מטפלים בעניין?

טיפול במקרה של רעש צנרת ביוב חייב לכלול חישוף של הצנרת עצמה. בניגוד לתקלות אחרות שבהן ניתן לבצע תיקון מבפנים על ידי שירוול צנרת ביוב או על ידי צילום צנרת ביוב, במקרה של רעש בצנרת, יש לחשוף את הצנרת ולבחון את הבידוד שלה. צנרת ביוב חייבת להיות בעלת שכבת בידוד באזורים בהם קיימת רגישות גבוהה לרעש. לא כל צנרת הביוב נדרשת להיות עטופה בשכבת בידוד כזאת, המה גם שאת רוב חלקה עוברת הצנרת על גבי חומרי בנייה שמבודדים בלאו הכי (כמו חול ים למשל, מתחת לריצוף). יחד עם זאת, באזורי הצנרת שיכולים לייצר רעש ושמהם צפוי הרעש להישמע גם בסביבת המבנה, יש לבצע עיטוף של הצנרת לצורך בידוד אקוסטי. בתהליך של תיקון רעש צנרת ביוב, יש לבדוק את קיומו ומצבו של הבידוד ועל פי הצורך לחדש אותו או להוסיף בידוד. כמו כן, זה יכול לנבוע גם מהצבה לא נכונה של הצינור. במצבים בהם הצינור תלוי באוויר ולא נוגע ברוב פני השטח שלו במשטח שמקיף אותו, הרעשים יכולים להיות משמעותיים יותר בגלל היותו של הצינור חלול. לעיתים פשוט צריך להניח את הצינור בצורה יותר צמודה לקרקע כדי "לבלוע" את הרעשים בצורה יעילה. את כל זה יש לבצע לאחר חישוף הצנרת ובחינת הפתרון הנדרש.

זה אומר שיהיה עליכם לשבור קירות ולהרים מרצפות?

למרבה הצער התשובה היא כן, אבל חשוב לדעת שהמקרים של רעש אופייניים לאזורים מאוד ספציפיים בצנרת ואיש מקצוע ידע מראש היכן בדיוק צריך לבצע את שבירת הקיר או את הרמת הריצוף כדי להגיע באופן מיידי לאזור שבו יש לבצע את התיקון. בכל מקרה, תיקון זה לא דומה בשום דבר לתיקון הכרוך באיתור נזילת ביוב, שיכול להיות כרוך בהרס נרחב הרבה יותר. מה שחשוב בהיבט זה, הוא להבטיח שאתם מזמינים איש מקצוע אמין ומהימן, שימקד את המאמץ לאזור הנדרש וגם ידע לזהות אותו.

חברת דן ביוב היא אחת החברות המובילות בישראל בתחום התכנון, ההקמה, התיקון וחידוש של צנרת ביוב ומערכות ביוב. החברה משרתת לקוחות מכל מגזרי המשק, החל במגזר הפרטי, דרך המגזר התעשייתי וכלה במגזר הציבורי. לרשות החברה מגוון רחב של טכנולוגיות, מכשור מקצועי וכמובן צוות של מקצוענים מומחים, שיבצעו עבורכם כל תיקון ויבטיחו שהביוב בביתכם יזרום בשקט ובבטחה מבלי שתצטרכו לשמוע דבר מכיוונו.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

water
התפקיד המכריע של שיקום שפכים בשיקום מאגרים

מחסור במים הוא נושא קריטי איתו מתמודדות מדינות רבות בעולם, כולל ישראל. כמדינה הידועה באקלים הצחיח שלה, ישראל נמצאת בחזית הפתרונות החדשניים להתמודדות עם בעיה זו. פתרון אחד כזה הוא שיקום שפכים, שלו תפקיד מכריע בשיקום ומילוי מאגרי מים.

שיפוצים
המדריך השלם להחלפת צנרת הביוב

היציאה לשיפוצים בבית היא מסע הכולל שינוי חללי מגורים כדי לענות על צרכים מתפתחים והעדפות עיצוביות. בין שלל השיקולים, אחד מהיבטים שלעתים קרובות מתעלמים ממנו הוא בריאות מערכת הביוב של הבית. אמנם זה לא הנושא הזוהר ביותר, אך טיפול בהחלפת צנרת ביוב במהלך שיפוצים הוא שלב מכריע בהבטחת אורך החיים והפונקציונליות של הבית, בטח ובטח אם כבר קיימות בעיות בביוב.

שיפוצים
המדריך למשפץ הירושלמי – מה אתם חייבים לדעת על אבן הבניה של העיר

חדשים בתחום השיפוצים בעיר ירושלים? יש דבר אותו כל אדם במדינה יודע – בעיר ירושלים בונים עם אבן ירושלמית, האם יש לכם ניסיון בעבודה עם האבן? האם אתם מכירים את ההיסטוריה שלה ואת השימוש בה? אם לא, וגם אם כן, הכנו לכם מדריך קצר וקולע עם כל מה שאתם צריכים לדעת על האבן הכי מפורסמת העיר הבירה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!