שירוול צנרת ביוב

שירותי ביוב זה לא משחק!
אל תתפשרו על אנשי מקצוע זולים בלי ניסיון ותעודות!

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

שירוול צנרת ביוב

חוץ מזה שבלעדיו לא היה נותר זכר מהתרבות המערבית, קשה למצוא דברים טובים שאפשר לומר על ביוב, במיוחד כשמתחילות להתעורר בו תקלות על ימין ועל שמאל, או מספיקה אפילו תקלה אחת כדי להזכיר לנו במה מדובר. הדברים הולכים ומחמירים ככל שאנחנו מגלים את רמת המורכבות הנדרשת בכדי לתקן תקלות ביוב, הקבורות מתחת לרצפה ומתחת לאדמה ובהתאם לכך גם את רמת המחירים הכרוכה בכך. אלא שטכנולוגיה חדשה הקרויה שירוול צנרת ביוב יכולה להפוך את כל הסיפור לסיפור פשוט הרבה יותר ולהוסיף עוד דבר אחד נחמד אפשר לומר על ביוב. אז מה זה בדיוק שירוול צנרת? במה הוא מסייע לנו להתמודד בצורה טובה יותר עם תקלות ביוב וצנרת בכלל? מי מספק את השירות והאם מדובר בשירות יקר? את כל התשובות לכל השאלות, נותנים לכם בשורות הבאות המומחים של חברת דן ביוב, המבצעת את כל סוגי עבודות הצנרת והביוב ובכלל זה גם שירוול צנרת ביוב.

שירוול צנרת ביוב

אז מה זה בדיוק שירוול צנרת?

הקרקע עליה אנחנו דורכים עמוסה בצינורות העוברים כמו שתי וערב בין הבתים ובין נקודות חיבור עם מערכות מרכזיות לאספקת מים צלולים ולפינוי מי שפכים. הצינורות האלה קבועים עמוק בתוך האדמה או עמוק מתחת לריצוף בבית וזה אומר שכל תקלה בביוב מחייבת עבודה היקפית הכרוכה בהרס רב, רק כדי לחשוף את הצנרת. חישוף הצנרת נדרש קודם כל בכדי לאתר את מיקום התקלה ורק זה יכול לדרוש הרס רב מאוד בניסיון לאתר את המיקום המדויק. לאחר מכן נדרש החישוף כמובן, לצורך ביצוע התיקון עצמו.

שירוול צנרת היא טכנולוגיה חדשה שמאפשרת לנו לתקן את הצינור מתוך הצינור עצמו ומבלי לגרום לנזק היקפי כלל, לא חפירות, לא הרמת מרצפות ולא שום פעולה אחרת מהדופן החיצונית של הצינור. איך זה נעשה? אל תוך הצינור מחדירים שרוול פולימרי גמיש, אותו מעבירים למעשה לאורך כל הצינור שבו נמצאת התקלה. לאחר מכן, באמצעות טכנולוגיה מיוחדת מצמידים את השרוול אל הדופן הפנימית של הצינור המקורי, כך שהשרוול עצמו הופך להיות הדופן הפנימית של הצינור. השרוול נתמך על ידי הצינור שמקיף אותו והצינור התקול למעשה יוצא מכלל שימוש בכל מה שקשור להזרמת מי שפכים. השרוול החדש הוא הצינור החדש וכעת גם אין שום משמעות לכל סדק, שבר, חור, פיצוץ או איטום לקוי בצינור החיצוני. השרוול הפך להיות נתיב זרימת הביוב והשרוול עצמו הוא שלם ואטום לחלוטין לכל אורכו.

מהם היתרונות של שירוול צנרת ביוב?

ובכן, היתרון הראשון הוא שאין צורך לאתר במדויק את מיקום התקלה. השרוול עובר לאורך הצינור כולו ומחליף למעשה את כולו, כך שזה לא משנה היכן בדיוק ממוקמת התקלה, שכן כל הצינור הופך לכאורה לצינור חדש. יתרון זה גוזר עוד שורה של יתרונות בכל ההיבט של ביצוע תיקון צנרת ביוב ללא צורך באיתור הנזילה, ללא צורך בביצוע חפירות, הרמת מרצפות והרס היקפי ובהמשך לכך גם הוזלה משמעותית בעלות הכוללת של המשימה וגם קיצור לוחות זמנים והפחתה בעוגמת הנפש שחווה הלקוח לאורך התהליך.

מי מציע את השירות?

השירות של שירוול צנרת ביוב הוא שירות חדש למדי ולכן אינו מוצע על ידי גורמי מקצוע רבים. למעשה, מרבית האינסטלטורים שתזמינו לביתכם לא יוכלו לספק לכם את השירות וגם לא יספרו לכם עליו כלל, שכן האינטרס שלהם הוא שתשכרו את שירותיהם על אף שהם אינם מסוגלים לספק לכם את הטכנולוגיה החדשה הזאת. על כן, כאשר אתם חווים תקלה במערכת הביוב ורוצים לברר לגבי מידת ההתאמה של שירוול צנרת ביוב לצורך תיקונה, כדאי לברר לגבי השירות באופן אקטיבי ולמצוא גורם מקצועי שמציע את השירות וגם מתמחה בו.

חברת דן ביוב היא אחת החברות המובילות בישראל בכל מה שקשור לתכנון, הקמה, התקנה ותיקון צנרת ומערכות ביוב וצנרת בכלל. החברה עובדת עם המגזר הפרטי, העסקי, התעשייתי והציבורי ומבצעת שירוול צנרת ביוב בצנרת ביתית וצנרת ראשית כאחד. לרשות דן ביוב כל הציוד הטכנולוגי הנדרש וכמובן אנשי צוות מנוסים ומיומנים המכירים היטב את הטכנולוגיה החדשה ורכשו ניסיון רב בתיקון מערכות ביוב באמצעות שירוול צנרת ביוב במגוון מערכות.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

water
התפקיד המכריע של שיקום שפכים בשיקום מאגרים

מחסור במים הוא נושא קריטי איתו מתמודדות מדינות רבות בעולם, כולל ישראל. כמדינה הידועה באקלים הצחיח שלה, ישראל נמצאת בחזית הפתרונות החדשניים להתמודדות עם בעיה זו. פתרון אחד כזה הוא שיקום שפכים, שלו תפקיד מכריע בשיקום ומילוי מאגרי מים.

שיפוצים
המדריך השלם להחלפת צנרת הביוב

היציאה לשיפוצים בבית היא מסע הכולל שינוי חללי מגורים כדי לענות על צרכים מתפתחים והעדפות עיצוביות. בין שלל השיקולים, אחד מהיבטים שלעתים קרובות מתעלמים ממנו הוא בריאות מערכת הביוב של הבית. אמנם זה לא הנושא הזוהר ביותר, אך טיפול בהחלפת צנרת ביוב במהלך שיפוצים הוא שלב מכריע בהבטחת אורך החיים והפונקציונליות של הבית, בטח ובטח אם כבר קיימות בעיות בביוב.

שיפוצים
המדריך למשפץ הירושלמי – מה אתם חייבים לדעת על אבן הבניה של העיר

חדשים בתחום השיפוצים בעיר ירושלים? יש דבר אותו כל אדם במדינה יודע – בעיר ירושלים בונים עם אבן ירושלמית, האם יש לכם ניסיון בעבודה עם האבן? האם אתם מכירים את ההיסטוריה שלה ואת השימוש בה? אם לא, וגם אם כן, הכנו לכם מדריך קצר וקולע עם כל מה שאתם צריכים לדעת על האבן הכי מפורסמת העיר הבירה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!