החלפת צנרת ביוב

שירותי ביוב זה לא משחק!
אל תתפשרו על אנשי מקצוע זולים בלי ניסיון ותעודות!

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

החלפת צנרת ביוב

רבים מאנשי המקצוע שיתקינו עבורכם צנרת ביוב בבית קיים או במסגרת פרויקט שיפוצים, יאמרו לכם כי צנרת ביוב היא צנרת שיכולה להחזיק מעמד במשך עשורים שלמים והם לא לגמרי טועים. יחד עם זאת, חשוב להגדיר את המונח "להחזיק מעמד". מרבית תשתיות הביוב יתחילו לייצר תקלות חוזרות ונשנות כעבור מספר עשורים ואם התקנת הצנרת בוצעה באופן לא מקצועי, אז גם הרבה הרבה לפני כן. בכל מקרה, אם צנרת הביוב שלכם ישנה מדי, אתם בהחלט רוצים לשקול את האופציה של החלפת צנרת ביוב גם אם אתם לא חווים תקלות כלל. באילו מקרים מומלץ להחליף את צנרת הביוב? האם החלפת הצנרת כרוכה בחישוף של כל הצנרת הקיימת, הרמת המרצפות והתקנה של צנרת חדשה או שישנן טכניקות שמאפשרות להחליף את הצנרת הקיימת בצורה פשוטה וקלה יותר? על האופציות הקיימות ועוד, מספרים לכם בשורות הבאות המומחים של חברת דן ביוב, המציעה שירותי ביוב מכל הסוגים ובכלל זה גם שירות החלפת צנרת ביוב.

 

באילו מקרים מומלץ להחליף את צנרת הביוב?

ובכן, האופציה של החלפת צנרת ביוב היא אופציה שמומלץ מאוד לשקול בשני מקרים מרכזיים. המקרה הראשון הוא כמובן המקרה בו מדובר בצנרת ישנה בת יותר משני עשורים, שמייצרת תקלות חוזרות ונשנות. אם אתם מתחילים להכיר את האינסטלטור שלכם טוב מדי, זה סימן טוב שאולי כדאי להחליף את צנרת הביוב. תקלות אלה יכולות כמובן לבוא לידי ביטוי בדרכים שונות לרבות סתימות חלקיות, סתימות מלאות, נזילות ביוב ואפילו ריח רע של ביוב בבית (אפילו במידה מועטה, אבל קבועה). המקרה השני הוא המקרה שבו מדובר במבנה ישן למדי בן יותר משני עשורים, שבו אתם מתכוונים לבצע שיפוץ כולל. במקרה זה, גם אם אינכם חווים כלל תקלות ביוב, אתם בהחלט רוצים לשקול את האופציה להחליף את צנרת הביוב הקיימת בכדי למנוע מצב שלאחר שיפוץ כל הבית, יהיה עליכם להתחיל עם סאגת תיקוני הביוב בעוד מספר שנים, כששחיקת צנרת הביוב תתחיל לתת את אותותיה.

האם החלפת הצנרת כרוכה בהרמתה והחלפתה או שיש דרכים פשוטות יותר?

ייתכן שראיתם את זה בערוצי המדע וייתכן ששמעתם על זה ממקור כלשהו – ישנן היום טכנולוגיות המאפשרות לנו להחליף מערכי צנרת מבלי להחליף אותם בפועל. איך זה קורה? ובכן, דמיינו את צנרת הביוב שלכם וכעת דמיינו שאל תוך הצנרת הזאת מושחלים שרוולים פולימריים שנדבקים אל הדפנות הפנימיות של הצנרת הקיימת ולמעשה יוצרים נתיבי זרימה חדשים, שמחליפים את הצינורות המקוריים, שכעת רק משמשים לתמיכה היקפית בשרוולים החדשים. ישנן כיום טכנולוגיות שיודעות לעשות בדיוק את זה, אם כי היישום שלהן הוא בדרך כלל עבור צינור בודד ולא עבור מערך ביוב שלם. במקרה של החלפת צנרת ביוב, הדרך הבטוחה ביותר לעשות זאת היא עדיין הדרך המסורתית של פירוק הצנרת הקיימת והחלפתה בצנרת חדשה. זה אכן אומר שיהיה עליכם להרים את כל המרצפות בנתיב שבו עוברת הצנרת, אבל כדאי לדעת שלא מדובר בכל הבית. צנרת הביוב עוברת אך ורק בנתיב שמחבר את החדרים הרטובים בבית והיקף השטח הזה יכול להשתנות ממקרה למקרה, אבל בכל מקרה לא מדובר בכל שטח הבית.

תיקון זה של החלפת צנרת ביוב בשיטה המסורתית יבטיח לכם עוד מספר עשורים נוספים של ראש שקט ללא חשש מהיווצרות של תקלות ביוב. יחד עם זאת, כדי להבטיח שכך אכן יקרה, אתם בהחלט רוצים לוודא שאתם מזמינים את השירות מגורם מקצועי, שמתמחה בעבודה עם צנרת ביוב ולא רק בתיקוני סתימות ביוב. מרבית האינסטלטורים מתמחים בפתיחת סתימות ביוב, אבל הניסיון שלהם בהתקנה והחלפה של מערכות ביוב הוא כמעט ולא קיים.

חברת דן ביוב היא אחת החברות המובילות בישראל בכל מה שקשור לעולם הביוב ובכלל זה תיקון צנרת ביוב ללא הרס או עם הרס מינימלי, צילום קווי ביוב, התקנת מערכי ביוב וכמובן החלפת צנרת ביוב בכל מבנה, גדול ומורכב ככל שיהיה. לחברת דן ביוב צוות של אנשי מקצוע מנוסים ומסורים וכמובן כל הטכנולוגיות החדישות לביצוע התהליך בצורה היעילה ביותר עם מינימום נזק היקפי לחלקי המבנה בבית שלכם ועם מקסימום שנים קדימה של ראש שקט.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

water
התפקיד המכריע של שיקום שפכים בשיקום מאגרים

מחסור במים הוא נושא קריטי איתו מתמודדות מדינות רבות בעולם, כולל ישראל. כמדינה הידועה באקלים הצחיח שלה, ישראל נמצאת בחזית הפתרונות החדשניים להתמודדות עם בעיה זו. פתרון אחד כזה הוא שיקום שפכים, שלו תפקיד מכריע בשיקום ומילוי מאגרי מים.

שיפוצים
המדריך השלם להחלפת צנרת הביוב

היציאה לשיפוצים בבית היא מסע הכולל שינוי חללי מגורים כדי לענות על צרכים מתפתחים והעדפות עיצוביות. בין שלל השיקולים, אחד מהיבטים שלעתים קרובות מתעלמים ממנו הוא בריאות מערכת הביוב של הבית. אמנם זה לא הנושא הזוהר ביותר, אך טיפול בהחלפת צנרת ביוב במהלך שיפוצים הוא שלב מכריע בהבטחת אורך החיים והפונקציונליות של הבית, בטח ובטח אם כבר קיימות בעיות בביוב.

שיפוצים
המדריך למשפץ הירושלמי – מה אתם חייבים לדעת על אבן הבניה של העיר

חדשים בתחום השיפוצים בעיר ירושלים? יש דבר אותו כל אדם במדינה יודע – בעיר ירושלים בונים עם אבן ירושלמית, האם יש לכם ניסיון בעבודה עם האבן? האם אתם מכירים את ההיסטוריה שלה ואת השימוש בה? אם לא, וגם אם כן, הכנו לכם מדריך קצר וקולע עם כל מה שאתם צריכים לדעת על האבן הכי מפורסמת העיר הבירה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!