תיקון צנרת מים ללא הרס

שירותי ביוב זה לא משחק!
אל תתפשרו על אנשי מקצוע זולים בלי ניסיון ותעודות!

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

תיקון צנרת מים ללא הרס

אם כבר עברתם את החוויה הזאת בעבר, אתם לבטח יודעים שתיקון צנרת, בין שמדובר בצנרת מים צלולים ובין שמדובר בצנרת ביוב, היא אינה חוויה פשוטה ויכולה להיות גם מאוד יקרה. אבל מדוע זה כך? מדוע תיקוני צנרת נחשבים לכל כך מורכבים ולעיתים גם יקרים? האם הסיבה המרכזית לכך היא ההרס ההיקפי הנדרש על מנת להגיע בכלל לצנרת לצורך תיקונה? מה אפשר לעשות בעניין והאם ישנם פתרונות של תיקון צנרת מים ללא הרס? אם כן, ממי אפשר להזמין תיקון כזה? את התשובות על שאלות אלו ועוד, נותנים לכם בשורות הבאות המומחים של חברת דן ביוב, המתמחה בכל סוגי תיקוני הצנרת, לרבות תיקונים ללא הרס היקפי.

תיקון צנרת מים ללא הרס

מה כל כך מורכב בתיקוני צנרת?

ובכן, הגורם שעומד מאחורי המורכבות של תיקוני צנרת מים הם המים עצמם. המים הם מקור החיים, אבל כשהם נמצאים בסביבתנו אנחנו אוהבים שהם תחת שליטה מלאה שלנו, בתוך בקבוק, בתוך כוס או בתוך צינור. ברגע שמים יוצאים משליטתנו, זה יכול להתדרדר במהירות ולייצר נזק היקפי לא מבוטל. במקרה של תיקוני צנרת מים, האתגר המרכזי נובע מכך שהצנרת עוברת עמוק בתוך הקיר או עמוק מתחת לרצפה. אתגר זה יוצר אתגר נוסף שעומד פני עצמו – האתגר של איתור מקור התקלה. אתם אמנם רואים סימן רטיבות בקיר, אבל זה לא אומר שהנזילה נובעת מאותו אזור. המים יכולים לזרום מרחקים גדולים בתוך הקיר עד שהם מוצאים דרך מוצא אל פני השטח ולכן מיקום כתם הרטיבות הוא לאו דווקא מיקום הנזילה וגם כשישנה התאמה בין השניים, כתם הרטיבות עדיין יכול להיות גדול למדי ועדיין לא מסייע לנו במיקוד מדויק של מיקום הנזילה.

מכל הסיבות האלה, תיקון צנרת מים ללא הרס היקפי היא אפשרות שנראית כמעט דמיונית, שכן איך אפשר להגיע לצינור התקול מבלי לחשוף את כל הצנרת ולבחון אותה בעין רק כדי לאתר את התקלה? ואיך ניתן לתקן צינור תקול מבלי לשבור את הקיר או להרים את המרצפות כדי ליצור גישה שתאפשר לנו לתקן אותו? ובכן, עד לא מזמן, האופציה הזאת של תיקון צנרת מים ללא הרס הייתה בהחלט דמיונית אבל היום זה כבר לגמרי חלק מהמציאות שבה אנו חיים.

כיצד מבוצע תיקון של צנרת ללא גרימת הרס היקפי?

הדרך היחידה לתקן צינור מבלי ליצור הרס היקפי כלל היא תיקון של הצנרת מתוך הצנרת עצמה. במילים אחרות, הגישה שלנו אל אזור התקלה צריכה להתבצע דרך הצינור עצמו ולא מחוצה לו. בצורה זו אנחנו לא צריכים לשבור את הקיר ולא צריכים להרים את אריחי הריצוף. השאלה היא איך מבצעים תיקון של צינור מתוך הצינור. ובכן, ישנן היום טכנולוגיות שונות המאפשרות לנו לבצע בדיוק את זה. טכנולוגיה תומכת ראשונה היא הטכנולוגיה של צילום צנרת. טכנולוגיה זו מאפשרת לנו "להיכנס" אל תוך הצנרת, לסקור אותה מבפנים, לאתר במדויק את מיקום התקלה וגם לבחון אותה ואת האופן בו ניתן לתקן אותה. אבל התיקון עצמו מבוצע באמצעות טכנולוגיה שונה לגמרי, שמבוססת בדרך כלל על השחלת שרוול אל תוך הצנרת התקולה. באמצעות השחלת שרוול זה אנו יוצרים למעשה נתיב חדש ואטום לחלוטין לזרימת המים בתוך הצינור, כשהצינור המקורי תומך בשרוול מבחוץ. בצורה פשוטה אפשר להגדיר זאת כצינור בתוך צינור, כשהצינור הפנימי הופך לנתיב זרימת המים והצינור החיצוני משמש לתמיכה היקפית בצינור הפנימי. בצורה זו, הצלחנו לתקן את נזילת המים בצנרת מבלי לגרום הרס כלל וגם חידשנו את כל נתיב הצינור ולא רק את המקטע התקול.

מי מבצע תיקונים מעין זה?

האופציה של תיקון צנרת מים ללא הרס היא עדיין אופציה שדי נמצאת בחיתולים שלה, לא במובן של ידע מקצועי ושיעורי הצלחה, אלא דווקא במובן של היקף היישום שלה בשוק. מספר הגורמים המקצועיים שיודעים לבצע סוג תיקון כזה הוא מועט למדי ולכן כאשר אתם מזמינים אינסטלטור לתיקון צנרת מים, אם אתם רוצים להבטיח שהתיקון יתבצע ללא הרס כלל, חשוב שתוודאו כי אתם מזמינים איש מקצוע שאוחז בידע המקצועי, בניסיון המקצועי וכמובן בטכנולוגיות הנדרשות לביצוע תיקון כזה. שימו לב, שישנם מקרים בהם פתרון זה אינו ישים, אך עדיין ניתן לבצע את התיקון עם הרס מינימלי בלבד וזאת, באמצעות איתור מדויק של מיקום התקלה באמצעות טכנולוגיות כמו צילום צנרת, מצלמה טרמית, אולטרה סאונד ואפילו הרחת גז, מה שמאפשר הרס מאוד נקודתי של הקיר או הריצוף ובמובנים רבים, גם תיקון מעין זה נחשב בתור תיקון צנרת מים ללא הרס.

בכל מקרה, אם אתם רוצים להבטיח תיקון של צנרת המים בביתכם עם המינימום המתחייב של הרס היקפי, נכון להיום חברת דן ביוב היא החברה שיודעת להציע לכם את האופציה הזאת ברמה הגבוהה ביותר. לחברת דן ביוב שורה של טכנולוגיות לאיתור נזילות, צילום קווי ביוב וצנרת מים צלולים וכמובן טכנולוגיות לתיקון של צנרת, הן צנרת ביוב והן צנרת מים, ללא גרימת הרס היקפי. במקרים בהם לא ניתן ליישם את הטכנולוגיות הללו, יודעת חברת דן להיעזר בטכנולוגיות איתור הנזילות, על מנת למזער את היקף ההרס למינימום הנדרש, לעיתים ברמה של הרמת אריח ריצוף אחד בודד ולא יותר מכך. בחברת דן ביוב תוכלו למצוא צוות של אנשי מקצוע החיים את התחום יום יום ומכירים את כל הפתרונות הקיימים לצורך ביצוע תיקון צנרת מים ללא הרס. בחברת דן ביוב תוכלו ליהנות גם ממחירים אטרקטיביים ותחרותיים וכמובן אחריות מלאה גם על העבודה וגם על החומרים בכל שירות.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

water
התפקיד המכריע של שיקום שפכים בשיקום מאגרים

מחסור במים הוא נושא קריטי איתו מתמודדות מדינות רבות בעולם, כולל ישראל. כמדינה הידועה באקלים הצחיח שלה, ישראל נמצאת בחזית הפתרונות החדשניים להתמודדות עם בעיה זו. פתרון אחד כזה הוא שיקום שפכים, שלו תפקיד מכריע בשיקום ומילוי מאגרי מים.

שיפוצים
המדריך השלם להחלפת צנרת הביוב

היציאה לשיפוצים בבית היא מסע הכולל שינוי חללי מגורים כדי לענות על צרכים מתפתחים והעדפות עיצוביות. בין שלל השיקולים, אחד מהיבטים שלעתים קרובות מתעלמים ממנו הוא בריאות מערכת הביוב של הבית. אמנם זה לא הנושא הזוהר ביותר, אך טיפול בהחלפת צנרת ביוב במהלך שיפוצים הוא שלב מכריע בהבטחת אורך החיים והפונקציונליות של הבית, בטח ובטח אם כבר קיימות בעיות בביוב.

שיפוצים
המדריך למשפץ הירושלמי – מה אתם חייבים לדעת על אבן הבניה של העיר

חדשים בתחום השיפוצים בעיר ירושלים? יש דבר אותו כל אדם במדינה יודע – בעיר ירושלים בונים עם אבן ירושלמית, האם יש לכם ניסיון בעבודה עם האבן? האם אתם מכירים את ההיסטוריה שלה ואת השימוש בה? אם לא, וגם אם כן, הכנו לכם מדריך קצר וקולע עם כל מה שאתם צריכים לדעת על האבן הכי מפורסמת העיר הבירה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!