פתיחת סתימה בצינור ביוב

שירותי ביוב זה לא משחק!
אל תתפשרו על אנשי מקצוע זולים בלי ניסיון ותעודות!

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

 

פתיחת סתימה בצינור ביובאחת הבקשות לקריאת עבודה הנפוצות ביותר בעולם האינסטלציה היא קריאה של לקוחות לפתיחת סתימה בצינור ביוב. על מנת לבצע את זה ישנן שתי שיטות לפתיחת סתימה בצינור ביוב כאשר האחת מתאימה יותר לסתימות קלות והיא באמצעות מוט גמיש ארוך שבאמצעותו פותחים את הסתימה.

 

הדרך השניה שמורה למקרים קשים יותר בהם לא ניתן לפתוח את הסתימה בדרך הראשונה והיא באמצעות ביובית מה ביובית מבצעת שאיבה של הסתימה או לעיתים נקיון של הצנרת תחת לחץ מים ובכך למעשה פותחת את הסתימה.

 

מהן הסיבות להיווצרות סתימה בביוב?

  1. מגבונים לחים ומוצרי הגיינה – אז אחרי שהבנו עיצב מבצעים פתיחת סתימה בצינור ביוב כדאי גם שנבין כיצד הסתימה נגרמת ונקבל מספר טיפים כיצד לשמור על הביוב ולמנוע סתימות. הסיבה הנפוצה ביותר שבגינה נסתם צינור הביוב היא שימוש לא נכון בצנרת הביוב. אנו רואים מקרים רבים של הדחת מגבונים לחים ומוצרי הגיינה אחרים לאסלה, דבר שגורם להיווצרותן של הסתימות. לאט לאט המגבונים ומוצרי ההגיינה גורמים לסתימה שבסוף יוצרת חסימה כללית של צינור הביוב.

 

  1. שורשים – סיבה נוספת שגם היא נפוצה היא חדירת שורשים אל צינור הביוב. השורשים כמו הצינור נמצאים עמוק בלב האדמה אך הם באופן מתמיד מחפשים להיכן לצמוח וצינור ביוב לא יכול לעמוד בדרכם של השורשים.

 

החדירה של השורשים אל הצנרת מתבצע לאט לאט אך בסופו של דבר גורם לסתימות, לעיתים ביחד עם המגבונים שהזכרנו קודם לכן.

 

אנחנו בדן ביוב מאמינים שבמידה ותשמרו על הכללים הבאים תוכלו לשמור על אורך חייה של צנרת הביוב שלכם לעוד שנים רבות וכמובן למנוע סתימות.

 

בראש ובראשונה הימנעו מהדחת מגבונים לחים ומוצרי הגיינה אל האסלה אלא זרקו אותם אל פח האשפה. הביוב לא נועד לטפל בפסולת מסוג זה ולכן עליה להיות מושלכת לפח האשפה. פרט לזריקת הזבל למקומו מומלץ מאוד לבצע שטיפת תקופתית של צנרת הביוב שלכם.

 

השטיפה מתבצעת תחת לחץ מים גבוה וגורמת לכך שורשים שהחלו להתבסס להם בצינור יוסרו מיד כמו גם היווצרות של סתימות קטנות יפתחו וישטפו במורד הביוב. אם תעקבו אחר הכללים הללו ותשמרו על רמת תחזוקה גבוהה של הצנרת אנו בטוחים שלא תתקלו מצב בו אתם מזמינים ביובית לפתיחת סתימה בצינור ביוב והצנרת שלכם תחזיק מעמד לשנים רבות ללא החלפות ותיקונים.

 

 

כיצד הביובית מבצעת פתיחת סתימה בצינור ביוב?

אז במידה ולא הקפדתם על הכללים שנתנו לכם ונוצרה אצלכם בצנרת הביוב סתימה כדאי מאוד לקרוא לביובית בהקדם האפשרי על מנת שתגיע לפתוח לכם את הסתימה. כפי שציינו קודם לכן הביובית פותחת את הסתימה על ידי שאיבת מי הביוב והפסולת שגרמה לסתימה.

 

את אותה הפסולת תיקח לאחר מכן הביובית ותשחרר אותו במקום ייעודי לכך לטיפול במי קולחין שכן פריקת המים הללו במקום אחר עלול לפגוע במי תהום ובסביבה עצמה. לאחר השאיבה בדרך כלל מומלץ לבצע שטיפה של קו הביוב גם על מנת לנקות שאריות של הסתימה מהצינור כמו שורשים, מגבונים וכדומה אך גם על מנת למנוע ריחות לא נעימים שעלולים לבקוע מהצינור ולהטריד אותנו ואת השכנים שלנו. חשוב לציין כי במידה והביובית צריכה להגיע למקום עם תקרה נמוכה בו הגישה מעט בעייתית יש לציין זאת בשיחה עם קבלן הביובית על מנת שהוא ידע לשלוח אליכם ביובית נמוכה שתתאים לביצוע פתיחת הסתימה בתנאים הסביבתיים שלכם.

 

מה המחיר של פתיחת סתימה בצינור ביוב?

פתיחת סתימה בביובהמחירים של פתיחת סתימה בצינור ביוב יכולים לנוע מעט בין הקבלנים השונים ומושפעת כמובן ממספר גורמים כמו גישה מורכבת יותר לפתח הצינור תייקר את המחיר כמו גם קריאה מיוחדת בשבתות או חגים. ככלל מחיר של פתיחת סתימה בצינור ביוב רגיל על ידי אינסטלטור תעלה בין 250 ש״ח ל-400 ש״ח.

 

במידה ונצטרך להזמין ביובית שתפתח את הסתימה הזו על ידי שאיבה, השירות יעלה לנו בין 600 ש״ח ל- 750 ש״ח. במידה ומדובר בסתימה מורכבת שנגרמה על ידי שורשים ודורשת יותר עבודה העלות של השירות יכולה להגיע גם עד לכדי סכום של 1300 ש״ח. עלות של שאיבת סתימה ושטיפה של הביוב תעלה לנו בין 700 ש״ח ל- 900 ש״ח.

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

water
התפקיד המכריע של שיקום שפכים בשיקום מאגרים

מחסור במים הוא נושא קריטי איתו מתמודדות מדינות רבות בעולם, כולל ישראל. כמדינה הידועה באקלים הצחיח שלה, ישראל נמצאת בחזית הפתרונות החדשניים להתמודדות עם בעיה זו. פתרון אחד כזה הוא שיקום שפכים, שלו תפקיד מכריע בשיקום ומילוי מאגרי מים.

שיפוצים
המדריך השלם להחלפת צנרת הביוב

היציאה לשיפוצים בבית היא מסע הכולל שינוי חללי מגורים כדי לענות על צרכים מתפתחים והעדפות עיצוביות. בין שלל השיקולים, אחד מהיבטים שלעתים קרובות מתעלמים ממנו הוא בריאות מערכת הביוב של הבית. אמנם זה לא הנושא הזוהר ביותר, אך טיפול בהחלפת צנרת ביוב במהלך שיפוצים הוא שלב מכריע בהבטחת אורך החיים והפונקציונליות של הבית, בטח ובטח אם כבר קיימות בעיות בביוב.

שיפוצים
המדריך למשפץ הירושלמי – מה אתם חייבים לדעת על אבן הבניה של העיר

חדשים בתחום השיפוצים בעיר ירושלים? יש דבר אותו כל אדם במדינה יודע – בעיר ירושלים בונים עם אבן ירושלמית, האם יש לכם ניסיון בעבודה עם האבן? האם אתם מכירים את ההיסטוריה שלה ואת השימוש בה? אם לא, וגם אם כן, הכנו לכם מדריך קצר וקולע עם כל מה שאתם צריכים לדעת על האבן הכי מפורסמת העיר הבירה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!