תיקון צנרת ביוב ללא הרס מחיר

שירותי ביוב זה לא משחק!
אל תתפשרו על אנשי מקצוע זולים בלי ניסיון ותעודות!

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

תיקון צנרת ביוב ללא הרס מחיר

תקלה בצנרת ביוב היא תקלה שיכולה לייצר המון אי נוחות ואפילו פגיעה בתנאי התברואה. ככלל, תקלות במערכות מים הן לא תקלות שאנחנו יכולים לחיות איתן עוד קצת ועוד קצת עד שזה ממש יחמיר. תקלות אלה הן חמורות מן הרגע הראשון שלהן והצורך להסדיר אותן הוא מיידי. יחד עם זאת, תקלות אלה מתאפיינות גם בהרס היקפי נרחב הנגרם בתהליך של יצירת הגישה לצנרת, שמותקנת עמוק בתוך הקיר או עמוק מתחת לריצוף. הרס זה הוא הגורם המרכזי לקושי שיוצרים תיקונים אלה, להתארכות פרויקטים של תיקון צנרת ולא פחות מכך, גם לעלויות הגבוהות שלהם. אלא שהיום ניתן לבצע תיקון צנרת ביוב ללא הרס מחיר נמוך הרבה יותר וללא חשש מהתארכות הפרויקט ועל כך מספרים לכם בשורות הבאות המומחים של חברת דן ביוב.

תיקון צנרת ביוב ללא הרס מחיר

ההרס הכרוך בתיקוני צנרת והעלות הנגזרת ממנו

צנרת ביוב אכן עוברת ברובה במרחב שמתחת לרצפת הבית, אבל בבניינים משותפים ישנה צנרת ביוב שעוברת גם בקירות, כחלק מחיבור כל חלקי מערכת הביוב של הבניין כולו. בין שמדובר בתיקון צנרת ביוב שעוברת מתחת לרצפה ובין שנדרש תיקון בצנרת שעוברת בקיר, המדובר תמיד באתגר לא פשוט שמחייב חדירה אל תוך הקיר או אל המרחב התת רצפתי על מנת ליצור גישה אל הצינור כדי שניתן יהיה לתקן אותו. אתגר זה הוא שהופך תהליך פשוט למדי של החלפת מקטע צינור לפרויקט שיכול להימשך שבועות שלמים, להיות כרוך בהרס רב של חלקי מבנה, לפגוע באיכות החיים של בעלי הבית למשך כל תקופת התיקון וגם לפגוע קשה בכיסו של הלקוח. בשורה התחתונה, במקרה של תיקון צנרת ביוב ללא הרס מחיר התיקון עצמו הוא פרומיל מתוך העלות הכוללת של הפרויקט כולו. מרבית העלות נובעת מכל ההרס ההיקפי שא' יש לבצע וב' יש גם להחזיר לקדמותו לאחר מכן.

מה הפתרון?

ובכן, בהזמנת תיקון צנרת ביוב ללא הרס מחיר השירות לא חייב להיות כל כך גבוה, בטח ובטח לא כשעומדות לרשותנו הטכנולוגיות הקיימות כיום. המטרה בתיקונים מעין אלה היא לבצע את התיקון ללא הרס כלל או בהיקף הרס מינימלי ביותר, מה שמכתיב למעשה שני סוגים של פתרונות אפשריים. הפתרון השכיח יותר הוא פתרון שמתמקד בהפחתת היקף ההרס למינימום הנדרש ואת זה ניתן להשיג באמצעות איתור חכם של מקור הנזילה ברמת דיוק כזאת שמאפשרת למקד את פעילות הרס חלקי המבנה אך ורק לצורך יצירת הגישה לתיקון הצנרת ולא לצורך איתור הנזילה. את זה ניתן לעשות באמצעות טכנולוגיות שונות כמו צילום צנרת ביוב, אולטרה סאונד ומצלמות טרמיות – טכנולוגיות המאפשרות לנו לזהות את מקור הנזילה בדיוק רב מאוד ולמקד את ההרס לרמה של הרמת מרצפת אחת או שתיים ולא יותר מכך.

כיום ישנה אפשרות נוספת של תיקון צנרת ביוב ללא הרס כלל. אפשרות זו מבוססת על ביצוע התיקון של הצנרת מתוך הצנרת עצמה. תיקון זה מבוצע בדרכים שונים ובאמצעות טכנולוגיות שונות הקיימות כיום והבולטת ביותר שבהן היא שימוש בשרוול המושחל אל תוך הצינור הקיים ולמעשה מחליף אותו. שרוול זה מושחל אל תוך צנרת הביוב, נצמד אל הדפנות הפנימיות של הצנרת ונתמך על ידן ולמעשה יוצר נתיב חדש ואטום לחלוטין לזרימת הביוב. אפשר לדמות את זה להשחלת צינור חדש בתוך צינור ישן כשהצינור הישן תומך בצינור החדש מסביב והצינור החדש הופך לצינור הביוב עצמו, דרכו יזרום כעת הביוב. במקרה זה, הכניסה למערכת הביוב מבוצעת דרך פתח חשוף באחד מחורי הניקוז במבנה ללא צורך בשבירת קירות או הרמת מרצפות כלל.

מי מבצע תיקונים מעין אלה?

כפי שניתן לדמיין, במקרה של תיקון צנרת ביוב ללא הרס מחיר השירות יכול להיות נמוך לאין שיעור מזה של תיקון על פי הטכניקות המסורתיות, מה שמוביל רבים להעדיף את האופציה הזאת בכל מקרה. אלא שמספר הגורמים המקצועיים שמציעים את שיטות התיקון החדשניות הללו הוא מועט למדי. את האופציה של תיקון צנרת ללא הרס כלל אפשר למצוא אצל חברות ספורות שאכן יודעות ליישם את הטכנולוגיות החדשות הללו וגם מחזיקות בכל הידע המקצועי והמכשור הטכנולוגי הנדרש לשם כך. האופציה של תיקון צנרת עם הרס מינימלי היא כבר אופציה רחבה יותר אבל גם היא ממש לא מוצעת על ידי כל אינסטלטור. בשני המקרים נדרש הגורם המקצועי להציע טכנולוגיות מתקדמות לאיתור נזילות, טכנולוגיה לצילום צנרת ביוב ובמקרה של תיקון ללא הרס כלל, גם טכנולוגיות שמאפשרות את השחלת השרוול ותיקון הצינור מתוך הצינור עצמו.

משמעות הדברים היא שההסתברות שתתקשרו לאינסטלטור ותוצע לכם האפשרות החדשה של תיקון צנרת ביוב ללא הרס מחיר אטרקטיבי ותיקון מהיר היא הסתברות נמוכה מאוד. מרבית האינסטלטורים ייתנו לכם את הרושם שאין ברירה אלא להרים את כל המרצפות בבית על פי שיטת ההרס המסורתית. זהו כמובן לא כורח המציאות וכל שאתם צריכים לעשות הוא לאתר את הגורם המקצועי שיכול לבצע עבורכם את התיקון באמצעות הטכנולוגיות החדשות. גם אם מחיר השירות הזה יהיה גבוה יותר ממחירו של שירות החלפת מקטע צינור, אתם צריכים לדעת שבסופו של דבר אתם תשלמו הרבה פחות, פשוט מכיוון שהחלפת מקטע צינור הוא רק החלק הישיר של השירות. תמחור ההרס יגיע בהמשך וממנו בדיוק אתם רוצים להימנע.

חברת דן ביוב היא אחת החברות היחידות בארץ שיודעת להציע לכם תיקון צנרת ביוב ללא הרס מחיר אטרקטיבי ונמוך יותר בצורה משמעותית ממחיר השוק וכמובן סטנדרטים גבוהים של ביצוע התיקון ואחריות מלאה על כל רכיבי השירות, העבודה והחומרים. 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

water
התפקיד המכריע של שיקום שפכים בשיקום מאגרים

מחסור במים הוא נושא קריטי איתו מתמודדות מדינות רבות בעולם, כולל ישראל. כמדינה הידועה באקלים הצחיח שלה, ישראל נמצאת בחזית הפתרונות החדשניים להתמודדות עם בעיה זו. פתרון אחד כזה הוא שיקום שפכים, שלו תפקיד מכריע בשיקום ומילוי מאגרי מים.

שיפוצים
המדריך השלם להחלפת צנרת הביוב

היציאה לשיפוצים בבית היא מסע הכולל שינוי חללי מגורים כדי לענות על צרכים מתפתחים והעדפות עיצוביות. בין שלל השיקולים, אחד מהיבטים שלעתים קרובות מתעלמים ממנו הוא בריאות מערכת הביוב של הבית. אמנם זה לא הנושא הזוהר ביותר, אך טיפול בהחלפת צנרת ביוב במהלך שיפוצים הוא שלב מכריע בהבטחת אורך החיים והפונקציונליות של הבית, בטח ובטח אם כבר קיימות בעיות בביוב.

שיפוצים
המדריך למשפץ הירושלמי – מה אתם חייבים לדעת על אבן הבניה של העיר

חדשים בתחום השיפוצים בעיר ירושלים? יש דבר אותו כל אדם במדינה יודע – בעיר ירושלים בונים עם אבן ירושלמית, האם יש לכם ניסיון בעבודה עם האבן? האם אתם מכירים את ההיסטוריה שלה ואת השימוש בה? אם לא, וגם אם כן, הכנו לכם מדריך קצר וקולע עם כל מה שאתם צריכים לדעת על האבן הכי מפורסמת העיר הבירה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!