תיקון פנים צנרת

שירותי ביוב זה לא משחק!
אל תתפשרו על אנשי מקצוע זולים בלי ניסיון ותעודות!

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

תיקון פנים צנרת

תיקון צנרת הוא כמעט ביטוי נרדף להרס היקפי – קשה לחשוב על האפשרות לתקן צנרת מבלי לייצר הרס היקפי. הסיבה לכך היא שתשתיות הצנרת, הן צנרת המים הצלולים והן צנרת הביוב, מוטמנות תמיד עמוק מתחת לאדמה או עמוק בתוך הקירות. בכדי לתקן את הצנרת, יש ליצור נתיב גישה אליה ולשם כך יש לשבור קירות, להרים מרצפות, לחפור אל תוך הקרקע או במילים אחרות, לייצר הרס היקפי. יחד עם זאת, בשנים האחרונות פותחו טכניקות מתקדמות לביצוע תיקון פנים צנרת מתוך הצנרת עצמה. מה זה בדיוק אומר? איך אפשר לתקן את הצנרת מבפנים? האם טכניקת תיקון זו מונעת את ההרס ההיקפי המאפיין את תחום תיקוני הצנרת? את התשובות על שאלות אלה נותנים לכם בשורות הבאות, המומחים של חברת דן ביוב, המבצעת את כל סוגי תיקוני הצנרת ומספקת שירותי צילום צנרת בטכנולוגיה מתקדמת.

תיקון פנים צנרת

מה זאת אומרת תיקון פנים צנרת?

תקלות בצנרת יכולות להופיע בצורות שונות ובמיקומים שונים לאורך הצנרת, אבל ברובם המכריע של המקרים מדובר בתקלות דומות למדי – סדקים, היפערות חורים ודליפות דרך נקודות חיבור צנרת. תיקוני צנרת הם תיקונים שדורשים בדרך כלל הרס היקפי נרחב רק כדי לתקן סדק זעיר ממנו דולפים מים ומתפשטים במרחב. בניסיון לייעל את תהליכי התיקון של מערכות צנרת, הן של מים צלולים והן של מי ביוב, פותחו בשנים האחרונות טכנולוגיות חדשות, שמאפשרות לבצע את התיקון מבפנים, כלומר מתוך הצנרת עצמה.

אחרי שאמרנו את זה, אין בכך בכדי לומר שתיקון פנים זה מבוצע באותה טכניקה בה היה מבוצע התיקון בתהליך רגיל של תיקון צנרת, אלא שכל מבנה הצינור הוא שונה וכזה שמאפשר לבצע את התיקון מתוך הצנרת. איך זה בדיוק קורה? ובכן, ישנן מספר טכניקות שחלקן תלויות בסוג הצינור המותקן וחלקן יכולות להתאים לכל סוג צינור. על דוגמא לביצוע תיקון פנים צנרת תוכלו לקרוא ממש בשורות הבאות.

תיקון פנים צנרת – דוגמא טיפוסית

אחת מתקלות הצנרת השכיחות ביותר היא פיצוץ בצנרת או במילים אחרות סדק או שבר שבוקע בצנרת ומתוכו דולפים מים ומתפשטים במרחב. התיקון המסורתי מבוסס תחילה על איתור המיקום המדויק של הדליפה. מאחר והדליפה עצמה יכולה להתרחש במקום אחר מזה שבו אנו רואים את כתם הרטיבות, התהליך של איתור נזילה יכול בעצמו להיות מורכב, אבל בתהליך תיקון מסורתי זהו שלב הכרחי שלא ניתן לדלג עליו. לאחר שאיתרנו את מיקום הנזילה, עלינו לחשוף את הצנרת באמצעות שבירת הקיר, הרמת המרצפות או חפירה אל תוך הקרקע. רק כשהצינור מונח חשוף לפנינו ואנחנו יכולים לראות את הדליפה, מבוצע חיתוך של מקטע הצינור התקול ובמקומו מחובר מקטע חדש. כפי שניתן לראות, מדובר בתהליך מורכב שמלווה בלא מעט הרס היקפי וגם עולה לא מעט כסף.

באלטרנטיבה של תיקון פנים צנרת, תהליך התיקון הוא הרבה יותר פשוט, מהיר וזול. אחת הטכניקות השכיחות בסוג זה של תיקון הוא ביצוע השחלה של שרוול אל תוך הצינור הקיים. השרוול למעשה מושחל בתוך הצינור התקול, נתמך על ידו בהיקף שלו ויוצר נתיב אטום חדש לזרימת המים. את השרוול ניתן להשחיל מפתח חשוף של הצינור, למשל מנקודת יציאה לברז ועד לנקודה החשופה הבאה, מה שמייתר את הצורך לשבור את הקיר ומייתר גם את הצורך לאתר את המיקום המדויק של התקלה, שכן בלאו הכי השרוול מושחל לכל אורך הצינור. פתרון זה הוא לא רק קל יותר, זול יותר ופשוט יותר, אלא גם מהווה פתרון טוב יותר לצנרת ישנה שסובלת מתקלות חוזרות ונשנות. השימוש בשרוול מאפשר למעשה לחדש את הצינור לכל אורכו ולא להסתפק אך ורק בהחלפת המקטע הספציפי שבו התרחשה התקלה.

מה נדרש לצורך ביצוע תיקון פנים צנרת בשיטה זו?

ובכן, תיקון פנים צנרת דורש גם ידע מקצועי, גם היכרות עם טכנולוגיות התיקון החדשות וגם עם טכנולוגיות לצילום צנרת. שלב מקדים חשוב לפני ביצוע התיקון הוא שלב צילום הצנרת בו אנו למעשה חודרים אל הצינור וסורקים אותו מבפנים על מנת להבין את מצבו ועל מנת לאבחן במדויק את היקף הבעיה ואופייה. בהתאם למידע המתקבל בתהליך הצילום, נקבע סוג השרוול שיושחל פנימה והטכניקה שתשמש לשם כך. כל אלה דורשים גם ידע מקצועי, גם היכרות עם התחום הספציפי של תיקון פנים צנרת וגם עם הנושא של צילום צנרת. כמו כן, חשוב לדעת שישנן טכניקות נוספות המשמשות לצורך תיקון פנים צנרת פרט לפתרון השרוול והיכרות של טכניקות אלה חשובה גם היא על מנת להבטיח את היכולת לבחור בפתרון היעיל ביותר לבעיה הספציפית.

בהתאם לכל מה שאמרנו בשורות אלה, די ברור שלצורך תיקון פנים צנרת נדרש גורם מקצועי, שמכיר את התחום, שמתמחה בו ושאוחז בכל היכולות המקצועיות והטכנולוגיות הנדרשות על מנת לבצע אותו. אינסטלטור מן השורה יוכל בהחלט לתקן לכם את הנזק, אבל בדרך כלל בטכניקה המסורתית שכרוכה בהרס היקפי, בזמן תיקון ארוך ובעלויות גבוהות שאין להן שום הצדקה. אם אתם רוצים לנצל את הטכנולוגיות החדשות שמשמשות את התחום של תיקון פנים צנרת, חשוב שתוודאו מראש כי איש המקצוע שאתם שוכרים, לא רק יודע לבצע את סוג התיקון הזה אלא גם מבצע אותו כברירת המחדל שלו בהתמודדות עם תיקוני צנרת.

חברת דן ביוב היא אחת החברות המובילות בישראל בתחום של צילום צנרת ביוב וצנרת בכלל ובתחום של תיקון צנרת ביוב, הן בשיטה המסורתית והן באמצעות טכניקות חדישות של תיקון פנים צנרת היכן שזה מתאפשר. לחברה צוות מקצועי וכל סט הכלים המקצועיים הנדרשים לביצוע תיקוני פנים צנרת. 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

water
התפקיד המכריע של שיקום שפכים בשיקום מאגרים

מחסור במים הוא נושא קריטי איתו מתמודדות מדינות רבות בעולם, כולל ישראל. כמדינה הידועה באקלים הצחיח שלה, ישראל נמצאת בחזית הפתרונות החדשניים להתמודדות עם בעיה זו. פתרון אחד כזה הוא שיקום שפכים, שלו תפקיד מכריע בשיקום ומילוי מאגרי מים.

שיפוצים
המדריך השלם להחלפת צנרת הביוב

היציאה לשיפוצים בבית היא מסע הכולל שינוי חללי מגורים כדי לענות על צרכים מתפתחים והעדפות עיצוביות. בין שלל השיקולים, אחד מהיבטים שלעתים קרובות מתעלמים ממנו הוא בריאות מערכת הביוב של הבית. אמנם זה לא הנושא הזוהר ביותר, אך טיפול בהחלפת צנרת ביוב במהלך שיפוצים הוא שלב מכריע בהבטחת אורך החיים והפונקציונליות של הבית, בטח ובטח אם כבר קיימות בעיות בביוב.

שיפוצים
המדריך למשפץ הירושלמי – מה אתם חייבים לדעת על אבן הבניה של העיר

חדשים בתחום השיפוצים בעיר ירושלים? יש דבר אותו כל אדם במדינה יודע – בעיר ירושלים בונים עם אבן ירושלמית, האם יש לכם ניסיון בעבודה עם האבן? האם אתם מכירים את ההיסטוריה שלה ואת השימוש בה? אם לא, וגם אם כן, הכנו לכם מדריך קצר וקולע עם כל מה שאתם צריכים לדעת על האבן הכי מפורסמת העיר הבירה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!