מיפוי וצילום קווי ביוב: כל מה שצריך לדעת

שירותי ביוב זה לא משחק!
אל תתפשרו על אנשי מקצוע זולים בלי ניסיון ותעודות!

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

זקוקים לתמונה מהימנה של צנרת הביוב? הגעתם למקום הנכון. במאמר הבא נסביר באילו מקרים צריך לבצע מיפוי וצילום קווי ביוב, איך מבצעים את זה וגם, איך בוחרים חברה מקצועית ואמינה? מתחילים.

מתי צריך לבצע מיפוי וצילום קווי ביוב?

מיפוי וצילום קווי ביוב

אולי לא יודעתם, אבל מתחת לקרקע שעליה אתם עומדים עוברת תשתית הביוב העירונית. מדובר בתשתית נסתרת, צרה, מסועפת ומפותלת, שבה עוברים כל מי השופכין של האזור המדובר.

עם הזמן וכתוצאה מגורמים שונים, עליהם נעמוד בהמשך, מתרחשות תקלות כאלה ואחרות בתשתית הביוב. על מנת לאתר את מקור התקלה, את הסוג שלה ואת החומרה שלה, עולה הצורך למפות את תוואי הצנרת באמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם.

מעבר לטיפול בתקלות ובתחזוקה שוטפת, מיפוי תשתית קווי ביוב נועד גם למקרים בהם גורם כזה או אחר מעוניין לחפור בקרקע לטובת עבודת תשתית מסוימת. על מנת שלא לפגוע בתשתית הביוב ולגרום לנזקים כבדים, יש למפות את התוואי שלה.

איך ממפים קווי ביוב?

על מנת למפות את הקווי הביוב, יש להשתמש בטכנולוגיה מתקדמת לצילום קווי ביוב. האופציה הראשונה היא להחדיר לקו הביוב מצלמה עם סיב אופטי. הסיב האופטי מנווט בתוך תוואי הצנרת ומעביר צילום וידאו באיכות גבוהה.

בעל המקצוע יוכל לצפות במסך, לנתח את תוואי הצנרת, לפענח את סוג התקלות בקו, המקור שלהן והמורכבות שלהן. רק לאחר מכן הוא יוכל להציע פתרון הולם לתיקון הצנרת.

אופציה נוספת היא צילום קו ביוב באמצעות רובוט מיוחד שמתאים לצנרות בקוטר גדול יותר. הרובוט פשוט נוסע בתוך קו הביוב ומעביר את כל הנתונים לבעל המקצוע שמפעיל את המערכת בעמדת הפיקוד.

באילו מקרים צריך לצלם קווי ביוב?

אחת התקלות הנפוצות ביותר בקווי ביוב היא חדירת שורשים לקו. באמצעות צילום הקו, בעל המקצוע יוכל לדעת מאיפה השורשים חדרו, מה הנזק שהם גרמו ומה חומרת הבעיה.

את קו הביוב מומלץ לצלם גם המקרים בהם מתגלה נזילה או סתימה בקו הביוב. באמצעות צילום הקו, בעל המקצוע יוכל לדעת האם מדובר בסתימה מורכבת, ממה היא נגרמה, האם יש נזילה במוקד אחד, במספר מוקדים ועוד.

במידה וקו הביוב ישן מאד או שהתכנון שלו לקוי, מומלץ מאד לצלם את הקו ולמפות אותו, על מנת לעמוד על הכשלים התכנוניים ולספק מענה הולם.

איך בוחרים חברה אמינה למיפוי תשתיות?

לפני שאתם ממהרים לבחור את החברה הראשונה שקופצת לכם בגוגל, אתם צריכים לוודא שמדובר בחברה מנוסה שיש לה את המכשור הכי מתקדם.

בסופו של דבר, האינטרס שלכם הוא לקבל את התמונה הכי מהימנה של תוואי צנרת הביוב וללא מכשור מתקדם לא תוכלו לקבל אותה. חברה מקצועית ואמינה למיפוי תשתיות תספק לכם צוות מומחה שעבר את ההכשרות המתאימות ומחזיק בניסיון של שנים בהפעלת ציוד מתקדם.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

water
התפקיד המכריע של שיקום שפכים בשיקום מאגרים

מחסור במים הוא נושא קריטי איתו מתמודדות מדינות רבות בעולם, כולל ישראל. כמדינה הידועה באקלים הצחיח שלה, ישראל נמצאת בחזית הפתרונות החדשניים להתמודדות עם בעיה זו. פתרון אחד כזה הוא שיקום שפכים, שלו תפקיד מכריע בשיקום ומילוי מאגרי מים.

שיפוצים
המדריך השלם להחלפת צנרת הביוב

היציאה לשיפוצים בבית היא מסע הכולל שינוי חללי מגורים כדי לענות על צרכים מתפתחים והעדפות עיצוביות. בין שלל השיקולים, אחד מהיבטים שלעתים קרובות מתעלמים ממנו הוא בריאות מערכת הביוב של הבית. אמנם זה לא הנושא הזוהר ביותר, אך טיפול בהחלפת צנרת ביוב במהלך שיפוצים הוא שלב מכריע בהבטחת אורך החיים והפונקציונליות של הבית, בטח ובטח אם כבר קיימות בעיות בביוב.

שיפוצים
המדריך למשפץ הירושלמי – מה אתם חייבים לדעת על אבן הבניה של העיר

חדשים בתחום השיפוצים בעיר ירושלים? יש דבר אותו כל אדם במדינה יודע – בעיר ירושלים בונים עם אבן ירושלמית, האם יש לכם ניסיון בעבודה עם האבן? האם אתם מכירים את ההיסטוריה שלה ואת השימוש בה? אם לא, וגם אם כן, הכנו לכם מדריך קצר וקולע עם כל מה שאתם צריכים לדעת על האבן הכי מפורסמת העיר הבירה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!