שירוול צנרת ביוב

שירותי ביוב זה לא משחק!
אל תתפשרו על אנשי מקצוע זולים בלי ניסיון ותעודות!

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

שירוול צנרת ביוב

שירוול של צנרת ביוב הוא אחת השיטות הנפוצות ביותר לתיקון של ביוב ללא הרס. במקרים של צנרת לא תקינה, בהם טיפול פשוט כמו ביובית או שאיבה של הביוב לא מספיקים, יש לתקן את הצנרת. בעבר האופציה היחידה הייתה להחליף את צנרת הביוב. אך עם קדמת הטכנולוגיה נוצרו שיטות שונות שמאפשרות תיקון של צנרת הביוב ללא הרס וללא צורך בחפירה. אחת השיטות הללו היא שירוול צנרת ביוב. מה זה אומר? כיצד זה קורה ומתי צריך להשתמש בזה? על כך במאמר הבא אנחנו ב"דן ביוב" מתמחים בשירוול צנרת ביוב, ומספקים שירות איכותי במחירים נוחים.

שירוול צנרת ביוב

מה הוא שירוול צנרת ביוב?

כפי שהזכרנו, שירוול צנרת ביוב הוא אחת מהשיטות הנפוצות ביותר לתיקון של צנרת הביוב ללא הרס. כיצד זה עובד? למעשה, שירוול של צנרת הביוב הוא החדרה של שרוול פולימרי אל תוך הצנרת. תחילה, הצוות יגיע לצלם את הצנרת הפגומה. הצילום ייעשה על ידי סיב אופטי דק מאוד. אם יש תקלות בצנרת כמו סתימות או הצפות, תצטרכו לטפל בהן לפני הצילום כיוון שהסיב האופטי עלול להיהרס או לא לקלוט תמונה ברורה. לאחר צילום הצנרת, הצוות מאתר במדויק את מקור הבעיה והאם מתאים לבצע שירוול לצנרת. הצוות יחליט מה סוג השרוול המתאים להחדרה לצנרת, כיצד יש להחדיר אותו והיכן למקם אותו. החלטות אלה יתקבלו על פי לחץ הצינור, אילו שפכים עוברים בצינור, האם הצינור הישן מסוגל לתמוך בשרוול ועוד. לאחר מכן, יוחדר השרוול הפולימרי לצנרת הביוב דרך פתח בריכת הביוב. את השרוול הפולימרי מחדירים לכל אורכם של קווי הביוב. לאחר מכן, מצמידים את דפנות השרוול הפולימרי אל דפנות צינורות הביוב. ההצמדה נעשית על ידי ניפוח והדבקה על ידי חומרים מיוחדים. על ידי כך, למעשה מקבלים צינור ביוב מחודש. שירוול צנרת הביוב, נעשה ללא הרס. כלומר, אין צורך בחפירה או הרס של המבנה הקיים או הגינה שלכם על מנת להצליח להחדיר את השרוול הפולימרי ולתקן את הצנרת.

מתי מבצעים שירוול צנרת ביוב?

כאשר יש תקלה בצנרת הביוב, ניתן לבצע פעולות מסוימות על מנת לפתור אותה. במקרה של סתימה ניתן להשתמש בביובית לדוגמא, או במקרה של הצפה ניתן לשאוב את הביוב. אילו מקרים של תקלות פשוטות וחד פעמיות שניתן לפתור בפעולות יחסית פשוטות. לעומת זאת, שירוול צנרת נעשה במקרים בהם התקלה בצנרת היא רצינית ואינה חד פעמית. במקרים כאלה, הצנרת לא תקינה ויש לתקן אותה. במקרים כאלה מבצעים שירוול צנרת.

חדירת שורשים לצנרת הביוב

בבתים רבים, בעיקר בתים פרטיים, אך גם בבניינים באיזורים המשותפים של הצנרת, הצנרת עוברת מתחת לאדמה. בצנרת זורם חומר אורגני. החומר האורגני, מהווה מזון לצמחים רבים. כתוצאה מכך, הצמחים צומחים לכיוון צנרת הביוב. אם יש סדק קטן בצנרת, או מרווח בחיבורים בין הברכות לצינורות, שורשי הצמחים מצליחים לחדור לתוך הצנרת. לאחר שהשורשים חודרים לצנרת הם ממשיכים לגדול בתוכה. חדירת שורשים היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר. זו בעיה חמורה שמצריכה טיפול רציני כמו שירוול צנרת ביוב. פעולה זו תבטיח את תיקון הסדקים שנוצרו ותמנע משורשים לחדור שנית.

צנרת ישנה

במבנים ישנים, גם צנרת הביוב ישנה. במקרה של צנרת ישנה הדבר בא לידי ביטוי בעיקר בכך שהחומר שמרכיב את הצינורות מתחיל להתפורר. כתוצאה מכך נוצרים לאורך הצינורות סדקים ובמקרים חמורים יותר אף שברים. הדבר גורם לסתימות או להצפות במערכת הביוב. במקרה של צנרת ישנה, שירוול צנרת ביוב, יחדש את הצנרת ויתקן את הסדקים.

צנרת שתוכננה או הורכבה באופן לקוי

ישנם מקרים בהם צנרת הביוב תוכננה באופן לקוי או הורכבה באופן לקוי. כאשר צנרת תוכננה או הורכבה באופן לקוי, גם אם מדובר בצנרת חדשה, הדבר יכול לגרום לכך שתצטרכו לחדש את הצנרת. הדבר בא לידי ביטוי בשיפועים בצנרת הביוב, ניקוז לא תקין של הביוב, חיבורים לא תקינים, קוטר צנרת לא מתאים ועוד.

ריבוי משתמשים

מערכות הביוב השונות מתוכננות באופן שונה ולכמות מקסימלית של אנשים. בבתים פרטיים שמיועדים למגורים של זוג לדוגמא, צנרת הביוב לא תצליח להכיל כמות של 5 או 6 אנשים. ישנם מקרים רבים, בהם על אותו שטח מוסיפים קומות, הרחבה של המבנה, הוספת יחידה ועוד. כל תוספות כאלה שמיועדות לאכלס עוד אנשים, צריכות לכלול שינוי של מערכת הביוב. אם מערכת הביוב לא תשתנה ייגרמו סתימות והצפות חוזרות ונשנות.

האם זו הדרך היחידה?

התשובה היא לא. מלבד שירוול צנרת שנעשה ללא הרס תוכלו לבצע הטלאה. ההטלאה מתאפשרת במקרים בהם יש נזק נקודתי כמו סדק או שבר. בשיטה זו מכניסים טלאי מסיבי זכוכית, קרבון וחומרים פולימריים לתוך הצנרת. הטלאי מוצמד בלחץ רב וחום גבוה ולאחר זמן של כ40 דקות מהווה חלק חדש בצנרת. שיטה זו נעשית ללא הרס וללא צורך בחפירה. במקרים חמורים יותר, ניתן לבצע החלפה של צנרת הביוב. חברת "דן ביוב" מתמחה בשירוול צנרת ביוב. צרו איתנו קשר לעוד פרטים.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

water
התפקיד המכריע של שיקום שפכים בשיקום מאגרים

מחסור במים הוא נושא קריטי איתו מתמודדות מדינות רבות בעולם, כולל ישראל. כמדינה הידועה באקלים הצחיח שלה, ישראל נמצאת בחזית הפתרונות החדשניים להתמודדות עם בעיה זו. פתרון אחד כזה הוא שיקום שפכים, שלו תפקיד מכריע בשיקום ומילוי מאגרי מים.

שיפוצים
המדריך השלם להחלפת צנרת הביוב

היציאה לשיפוצים בבית היא מסע הכולל שינוי חללי מגורים כדי לענות על צרכים מתפתחים והעדפות עיצוביות. בין שלל השיקולים, אחד מהיבטים שלעתים קרובות מתעלמים ממנו הוא בריאות מערכת הביוב של הבית. אמנם זה לא הנושא הזוהר ביותר, אך טיפול בהחלפת צנרת ביוב במהלך שיפוצים הוא שלב מכריע בהבטחת אורך החיים והפונקציונליות של הבית, בטח ובטח אם כבר קיימות בעיות בביוב.

שיפוצים
המדריך למשפץ הירושלמי – מה אתם חייבים לדעת על אבן הבניה של העיר

חדשים בתחום השיפוצים בעיר ירושלים? יש דבר אותו כל אדם במדינה יודע – בעיר ירושלים בונים עם אבן ירושלמית, האם יש לכם ניסיון בעבודה עם האבן? האם אתם מכירים את ההיסטוריה שלה ואת השימוש בה? אם לא, וגם אם כן, הכנו לכם מדריך קצר וקולע עם כל מה שאתם צריכים לדעת על האבן הכי מפורסמת העיר הבירה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!