סתימה בביוב משותף

שירותי ביוב זה לא משחק!
אל תתפשרו על אנשי מקצוע זולים בלי ניסיון ותעודות!

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

סתימה בביוב משותףאנו בדן ביוב מקבלים הרבה מאוד קריאות על סתימה בביוב משותף כאשר הסיבות לכך יכולות להיות מגוונות מאוד. בדרך כלל כאשר אנו מגיעים לבניין בו דווח על סתימה אנו רואים לאחר שאנו פותחים אותה שמדובר בדרך כלל באחת משתי סיבות מרכזיות. הסיבה הראשונה ואולי הנפוצה יותר היא שאנו מגלים בעת פתיחת הסתימה חפצים רבים שכלל לא אמורים להגיע לביוב כמו למשל הימצאות של מגבונים לחים שנזרקים אל האסלה ועושים את דרכם לביוב או מוצרי הגיינה שונים שגם הם אמורים היו להיזרק לפח.

אותם חפצים יוצרים לאט לאט סתימה שמצריכה הגעה של ביובית למקום ושחרור של הסתימה בעזרת לחץ. סיבה נוספת בגינה אנו רואים היווצרות של סתימות רבות היא התבססות של שורשים בתוך הצנרת של הביוב המשותף, תופעה שכיחה מאוד אחרי מספר שנים בהם הצנרת הייתה פעילה.

 

מה עלינו לעשות על מנת למנוע סתימה בביוב משותף?

כאשר אנו נדרשים לקריאה של פתיחת סתימה אנחנו בדן ביוב תמיד נוהגים להשאיר ללקוחות שלנו מעט טיפים על איך לשמור על הצנרת של הביוב על מנת שמקרים כאלה לא יחזרו בעתיד.

לאור הניסיון הרב שצברנו בעבודה עם צנרות החלטנו לחלוק עמכם חלק מאותם טיפים על מנת לעזור לכם לשמור על הצנרת שלכם. קודם כל הימנעו מהשלכת פסולת מכל סוג שהיא אל תוך האסלה על מנת שלא תגיע אל הביוב ותיצור שם אט אט סתימה. מעבר לכך בצעו תחזוקה שוטפת של הביוב המשותף שלכם על ידי הזמנת ביובית שתבצע שטיפה של הצנרת של הבית שלכם.

השטיפה של הצנרת מתבצעת בלחץ מים, דבר שגורם לסתימות קטנות שהחלו להיווצר להיפתח, שכן סתימה לא סתם מופיעה יום אחד בהיר אלא מתהווה לאורך זמן ושטיפה של הביוב יכולה למנוע את המשך היווצרותה של הסתימה. מעבר לכך, שטיפה תקופתית של הביוב מונעת את התבססותם של השורשים שהזכרנו קודם לכם בצנרת וגם כן מונעת סתימות. הביוב הוא חלק אינטגרלי מהבית שלכם וכפי שאתם דואגים לתחזוקה של שאר חלקי הסית כך גם חשוב לדאוג לתחזוקה תקופתית של הביוב.

 

מה העליות של פתיחת סתימה בביוב משותף

העלות של פתיחת הסתימה בביוב משותף נובעת כמובן מהפתרון אליו נזדקק במהלך הפתיחה. לעיתים יוכל האינסטלטור לפתוח את הסתימה בעזרת כלים מיוחד אותם הוא יחדיר לצינור הביוב ולעיתים יהיה צורך הזמנה של ביובית כאשר המקרה מעט יותר מסובך ודורש לחץ מים או שטיפה של הביוב. במידה ואינסטלטור יפתח את הסתימה עם הכלים שלו עלות הפתיחה של הסתימה תעלה לנו בין 300 ש״ח ל- 400 ש״ח. במידה ומדובר במקרה מסובך יותר ונצטרך להזמין ביובית השירות של הזמנת הביובית ופתיחת הסתימה יעלה לנו בין 600 ש״ח ל- 900 ש״ח.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

פתיחת סתימת ביוב

  אחד הדברים הפחות נעימים שאנו יכולים לחוות בבית שלנו הוא סתימה של הביוב. זהו מפגע תברואתי שגורר בעקבותיו הופעה של מזיקים כמו עכברים, מקקים

איתור נזילות ביוב
פתיחת סתימה בצינור ביוב

  אחת הבקשות לקריאת עבודה הנפוצות ביותר בעולם האינסטלציה היא קריאה של לקוחות לפתיחת סתימה בצינור ביוב. על מנת לבצע את זה ישנן שתי שיטות

דליפת צנרת ביוב ראשי
דליפת צנרת ביוב ראשי

אחת הקריאות היותר נפוצות שבגינם מזמינים אינסטלטורים בנוגע לבעיות ביוב היא דליפת צנרת ביוב ראשי. לעיתים לאחר כמה שנים הצנרת צוברת בלאי טבעי וכתוצאה מכך

חומר פותח סתימות

כאשר אתם נתקלים בסתימה בביוב, זה יכול לנבוע מכמה סיבות, חומר פותח סתימות יוכל לעזור לכם לפתור את הבעיה. מהו חומר לפתיחת סתימות? יכולות להיות

שאיבת ביוב בחריש – המדריך המלא

מערכת הביוב עובדת לאורך שנים ולרוב ללא כל בעיה ובלי שנדע בכלל שהיא קיימת. היא מורכבת מצינורות רחבים אשר מסוגלים להעביר באופן שוטף פסולת ביולוגית.

שאיבת ביוב בתל-אביב – המדריך המלא

מערכת הביוב עובדת לאורך שנים ולרוב ללא כל בעיה ובלי שנדע בכלל שהיא קיימת. היא מורכבת מצינורות רחבים אשר מסוגלים להעביר באופן שוטף פסולת ביולוגית.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!