כמה עולה לתקן צנרת ביוב?

שירותי ביוב זה לא משחק!
אל תתפשרו על אנשי מקצוע זולים בלי ניסיון ותעודות!

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

כמה עולה לתקן צנרת ביוב?

אתם זוכרים את המספר של האינסטלטור שלכם בעל פה? סובלים מהצפות וסתימות חוזרות ונשנות? כנראה שאתם צריכים לתקן את צנרת הביוב שלכם. במקרים בהם צנרת הביוב לא תקינה, אתם יכולים להחליף אותה או לתקן אותה. תיקון הצנרת הוא הפעולה הפשוטה יותר, הזולה יותר ובנוסף לכך, היא מתבצעת ללא הרס. מה השיטות לתיקון הצנרת הביוב וכמה עולה לתקן צנרת ביוב? חברת "דן ביוב" ריכזה עבורכם את המידע הנחוץ. 

כמה עולה לתקן צנרת ביוב?

כמה עולה לתקן צנרת ביוב- מה השיטות לתיקון הצנרת? 

תיקון צנרת הביוב, מתבצע על ידי כמה שיטות שונות. במהלך התיקון למעשה אוטמים סדקים או שברים, מסדרים שיפועים אם זה אפשרי, ומסירים כל הפרעה שקיימת במערכת הביוב. תיקון הצנרת נעשה ללא הרס, כלומר, אין צורך בחפירה או בשבירה של הבית שלכם ואין צורך להשבית את מערכת הביוב על מנת להצליח לתקן אותה. חשוב לציין שניתן לתקן צנרת ביוב רק במידה שהנזקים מקומיים ולא לאורך כל הצנרת. במקרים בהם הצנרת התפוררה כמעט לגמרי, או שקוטר הצינורות לא מתאים יש להחליף את הצנרת ולהתקין צנרת חדשה. 

שרוול פולימרי

השרוול הפולימרי נחשב לאחת השיטות הנפוצות ביותר שבעזרתן ניתן לתקן צנרת ביוב. על ידי שיטה זו, מחדירים שרוול עשוי חומרים פולימריים לתוך צנרת הביוב דרך הפתח של בריכת הביוב. לאחר החדרת השרוול הפולימרי מעבירים אותו לאורך כל קו הביוב. לאחר מכן, מצמידים את השרוול הפולימרים לדפנות של צנרת הביוב על ידי ניפוח והדבקה של השרוול. ההדבקה מתבצעת על ידי חומרים מיוחדים. לבסוף, השרוול מהווה מעטפת אטומה והצנרת נעשית תקינה ללא סדקים או שברים. 

הטלאה

שיטת ההטלאה, היא גם אחת השיטות הנפוצות ביותר לתקן צנרת ביוב. בשיטת ההטלאה מכניסים טלאי עשוי סיבי זכוכוית וקרבון מוספג בחומרים פולימריים לתוך צנרת הביוב. לאחר שמכניסים את הטלאי ממקמים אותו במקום הפגוע ועל ידי לחץ וחום רב מצמידים אותו לדפנות הצינור. לאחר זמן קצר של ארבעים דקות בלבד מסתיים התהליך והטלאי מהווה חלק חדש בצנרת הביוב. 

כמה עולה לתקן צנרת ביוב- מתי צריך לתקן צנרת ביוב?

חדירת שורשים

אחד הגורמים הנפוצים ביותר לפגיעות בצנרת הביוב הוא חדירה של שורשים אל הצנרת. מערכת הביוב ממוקמת מתחת לאדמה וזורם בה חומר אורגני. חומר זה מהווה הזנה לצמחים רבים. השורשים של צמחים אלה מתקיימים מתחת לאדמה וניזונים מהחומר האורגני הזורם במערכת הביוב, צומחים לכיוונו וחודרים לתוך צנרת הביוב. לאחר שהשורשים חודרים לצנרת הם ממשיכים לגדול בה. הדבר גורם סתימות, סדקים, שברים ועוד. 

צנרת ישנה

כאשר הצנרת ישנה הדבר בא לידי ביטוי בכך שהחומר המרכיב את צינורות הביוב מתחיל להתפורר. כתוצאה מכך נוצרים סדקים או שברים בצינורות ויש לחדש אותם על מנת שהצנרת תפעל באופן תקין.

צנרת שתוכננה או הורכבה באופן לקוי

ישנם  מקרים בהם צנרות הביוב מתוכננות באופן לקוי או מורכבות באופן לקוי. קודם כל, יש לוודא שאתם מעסיקים איש מקצוע איכותי ואמין. אך אם הצנרת תוכננה או הורכבה באופן לקוי, הדבר יכול לגרום לכך שתצטרכו לחדש את הצנרת. הדבר יבוא לידי ביטוי בשיפועים בצנרת שמונעים את הניקוז התקין של הביוב, חיבורים לא תקינים, קוטר צנרת לא מתאים ועוד. 

ריבוי משתמשים

יש הבדל משמעותי בין כמות האנשים בבית פרטי לכמות האנשים בבית משותף, ולכן יש הבדל בתכנון הצנרת בין השניים. במקרים בהם מוסיפים קומה או יחידת דיור, ללא התאמה של הצנרת, נוצר מצב בו צנרת שתוכננה לחמישה אנשים, צריכה לעבוד עבור שבעה או שמונה אנשים. במקרים רבים הדבר גורם לסתימות חוזרות ונשנות ולכך שתצטרכו לתקן צנרת ביוב. 

כמה עולה לתקן צנרת ביוב?

אין תשובה חד משמעית בנוגע לכמה עולה לתקן צנרת ביוב. הסיבה לכך, היא שהעלות מושפעת מפרמטרים שונים. הפרמטרים המשפיעים על עלות התיקון יהיו השיטת בה תיקנתם את הצנרת, מה אורך הצנרת, כמה היא הייתה פגומה, מה הנגישות לצנרת ועוד. כל אלה משפיעים על המחיר הסופי של תיקון צנרת הביוב. לכן, במידה ואתם מעוניינים לתקן צנרת ביוב עליכם ליצור קשר עם איש מקצוע איכותי ומנוסה שיוכל לתת לכם הצעת מחיר ראשונית. 

אנחנו ב"דן ביוב" מתקנים צנרות ביוב במגוון שיטות שונות, במחירים אטרקטיביים ובשירות מצויין. צרו איתנו קשר לקבל עוד פרטים. 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

water
התפקיד המכריע של שיקום שפכים בשיקום מאגרים

מחסור במים הוא נושא קריטי איתו מתמודדות מדינות רבות בעולם, כולל ישראל. כמדינה הידועה באקלים הצחיח שלה, ישראל נמצאת בחזית הפתרונות החדשניים להתמודדות עם בעיה זו. פתרון אחד כזה הוא שיקום שפכים, שלו תפקיד מכריע בשיקום ומילוי מאגרי מים.

שיפוצים
המדריך השלם להחלפת צנרת הביוב

היציאה לשיפוצים בבית היא מסע הכולל שינוי חללי מגורים כדי לענות על צרכים מתפתחים והעדפות עיצוביות. בין שלל השיקולים, אחד מהיבטים שלעתים קרובות מתעלמים ממנו הוא בריאות מערכת הביוב של הבית. אמנם זה לא הנושא הזוהר ביותר, אך טיפול בהחלפת צנרת ביוב במהלך שיפוצים הוא שלב מכריע בהבטחת אורך החיים והפונקציונליות של הבית, בטח ובטח אם כבר קיימות בעיות בביוב.

שיפוצים
המדריך למשפץ הירושלמי – מה אתם חייבים לדעת על אבן הבניה של העיר

חדשים בתחום השיפוצים בעיר ירושלים? יש דבר אותו כל אדם במדינה יודע – בעיר ירושלים בונים עם אבן ירושלמית, האם יש לכם ניסיון בעבודה עם האבן? האם אתם מכירים את ההיסטוריה שלה ואת השימוש בה? אם לא, וגם אם כן, הכנו לכם מדריך קצר וקולע עם כל מה שאתם צריכים לדעת על האבן הכי מפורסמת העיר הבירה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!