שירותי ביובית – מתי צריך את זה?

שירותי ביוב זה לא משחק!
אל תתפשרו על אנשי מקצוע זולים בלי ניסיון ותעודות!

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

 

שירותי ביובית הם דבר שלא רבים מודעים אליו וחבל שכך. הם פונים אל אינסטלטור רגיל, רק כדי לגלות שהוא לא יכול לטפל בבעיית הביוב שצצה, או משלמים על עבודה שאינה מקצועיות דיו מאחר ואין ברשותו את האמצעים המתאימים. בשורות הקרובות נכיר לכם את השירות הזה. תבינו מתי תזדקקו לו וממי כדאי לכם לקבל אותו?

שירותי ביובית – כשהצנרת נסתמת בצורה חמורה

התופעות הבאות בוודאי מוכרות לכם – מים עולים פתאום מתוך שוחת הביוב הקרובה לביתכם ביום גשום במיוחד ומציפים את החצר שלכם. או שמי ביוב עולים ישירות לתוך הדירה שלכם דרך פתח הניקוז של המקלחת. הדבר נגרם מאחר ומשהו חוסם את הצנרת. אם מדובר בסתימה שממוקמת קרוב יחסית לפתחי הניקוז, הפנייה אל אינסטלטור כן יכולה לעזור, אך בכל הקשור לסתימות שממוקמות בצנרת המרוחקת יותר שיוצאת מהבניין לכיוון הצנרת הראשית, הרי שמדובר בחסימות מאוד מורכבות שעבורן יש צורך בשירותי ביובית מתקדמים יותר.

חסימות אלו יכולות להתרחש בעקבות כמה גורמים:

  • שורשים בביוב – שורשים שגדלים בסמוך לצנרת יכולים לחדור לתוכה דרך פתחים קטנים בצינורות (במיוחד כאשר מדובר על צנרת חרס ישנה) ואף להמשיך ולגדול שם ולחסום את מעבר המים.
  • פסולת שיפוצים – גבס, בטון, אבנים ואפילו ברזל. כל אלו אינם זורמים כמו שצריך עם המים כאשר הם נשפכים או נזרקים לביוב, שוקעים בצינורות וחוסמים אותם.
  • הצטברות שומנים – הזרמת פסולת שומן לתוך מערכת הביוב יכולה לגרום לצרה צרורה, עם שקיעת השומנים בדפנות הצינורות והתפתחות סתימה מורכבת ביותר.
  • גורמים נוספים – חיתולים, מגבונים, טמפונים, תחבושות וכל פריט אחר שאינו מיועד להשלכה לאסלה, יכול לסתום את הביוב בסופו של דבר.

שירותי הביובית מאפשרים לפתוח גם סתימות מורכבות שכאלה וזאת על ידי הזרמת מים בלחץ גבוה ושימוש בדיזות שמסוגלות לטפל בכל גורם חוסם.

שאיבות ביוב באמצעות ביובית

באמצעות ביובית ניתן גם לבצע שאיבות ביוב בכל סדרי הגודל ובכל מקום שבו הדבר נדרש. אלו יכולות להיות שאיבות של מי גשמים שהציפו את החניון של הבניין, הלובי או פיר המעלית. שאיבות של מי ביוב שגרמו להצפה במרתף, במקלט או בחצר ועוד. ניתן לנצל את שירותי הביובית גם לטובת שאיבה של בריכות שחייה, בריכות נוי וגם עבור שאיבת בורות ספיגה או שומן, מה שניתן למצוא בשטחים חקלאיים ובבתי עסקים כמו מסעדות ומוסכים.

צריכים עזרה דחופה? המומחים של ענק הביובית ישמחו לעזור: https://biobit4u.co.il/

מה עוד חשוב לדעת על שירותי ביובית?

הנה עוד מידע מועיל על שירותי ביובית בצורה של שאלות ותשובות, שאנחנו בטוחים שיעזור לכם:

  • מתי כדאי לפנות לקבלן ביוב? – ישנן הרבה חברות שמספקות שירות של ביובית, אך ההמלצה היא לפנות אל קבלן ביוב מורשה. הוא בדרך כלל יחזיק בכמה סוגי ביוביות שיתאימו לכך תנאי השטח – ביובית משאית, ביובית נמוכה לחניונים, ביובית ניידת ועוד. בנוסף הוא יוכל לבצע עבורכם עוד פעולות בשטח, במידה ויעלה הצורך בהן, כמו צילום של קווי הביוב ותיקון שלהם. חשוב גם לציין שלפעמים מדובר בהכרח על פי חוק לפנות לקבלן בתחום, למשל כשמדובר בהצפה של מי ביוב ולא של מים מתוקים.
  • האם לנסות לשאוב לבד או עם חברה מקצועית? – ממש לא כדאי לכם לשאוב לבד. קודם כל, אין לכם את הציוד המתאים ובנוסף אתם ממש לא רוצים להתמודד לבד עם נוזלי ביוב מזוהמים. זה מסוכן מאוד! תנו למקצוענים לעשות זאת עבורכם!

מעבר לזאת, העדיפו לבחור בחברת ביובית עם צוותים בפריסה ארצית רחבה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהיא תצליח להגיע אליכם במהירות ולטפל בכל תקלה לפני שהיא תגרום לנזק רב מידי.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

water
התפקיד המכריע של שיקום שפכים בשיקום מאגרים

מחסור במים הוא נושא קריטי איתו מתמודדות מדינות רבות בעולם, כולל ישראל. כמדינה הידועה באקלים הצחיח שלה, ישראל נמצאת בחזית הפתרונות החדשניים להתמודדות עם בעיה זו. פתרון אחד כזה הוא שיקום שפכים, שלו תפקיד מכריע בשיקום ומילוי מאגרי מים.

שיפוצים
המדריך השלם להחלפת צנרת הביוב

היציאה לשיפוצים בבית היא מסע הכולל שינוי חללי מגורים כדי לענות על צרכים מתפתחים והעדפות עיצוביות. בין שלל השיקולים, אחד מהיבטים שלעתים קרובות מתעלמים ממנו הוא בריאות מערכת הביוב של הבית. אמנם זה לא הנושא הזוהר ביותר, אך טיפול בהחלפת צנרת ביוב במהלך שיפוצים הוא שלב מכריע בהבטחת אורך החיים והפונקציונליות של הבית, בטח ובטח אם כבר קיימות בעיות בביוב.

שיפוצים
המדריך למשפץ הירושלמי – מה אתם חייבים לדעת על אבן הבניה של העיר

חדשים בתחום השיפוצים בעיר ירושלים? יש דבר אותו כל אדם במדינה יודע – בעיר ירושלים בונים עם אבן ירושלמית, האם יש לכם ניסיון בעבודה עם האבן? האם אתם מכירים את ההיסטוריה שלה ואת השימוש בה? אם לא, וגם אם כן, הכנו לכם מדריך קצר וקולע עם כל מה שאתם צריכים לדעת על האבן הכי מפורסמת העיר הבירה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!