שיקום צנרת ביוב

שירותי ביוב זה לא משחק!
אל תתפשרו על אנשי מקצוע זולים בלי ניסיון ותעודות!

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

שיקום צנרת ביוב

צנרת ביוב היא אמנם צנרת שעובדת בתנאים לא פשוטים ויכולה להחזיק מעמד לאורך זמן רב. יחד עם זאת, לא כל תקלת ביוב מחייבת החלפה מלאה של כל צנרת הביוב. ישנה גם האפשרות לבצע פעולת שיקום צנרת ביוב, שתעניק לצנרת עוד שנות חיים רבות גם מבלי להחליף אותה. יחד עם זאת, גם ההחלטה לשקם את צנרת הביוב היא החלטה שצריך לקבל. מתי נכון לבצע שיקום של צנרת ביוב קיימת? מה זה בדיוק אומר שיקום של צנרת הביוב? האם זה כרוך גם בהחלפה של צנרת? מהן הפעולות הנוספות שמבוצעות במסגרת תהליך השיקום? על שאלות אלו ועוד עונים לכם בשורות הבאות, המומחים של חברת דן ביוב, המציעה מגוון רחב של שירותים בעולם מערכות הביוב.

 

מתי נכון לבצע שיקום בביוב?

ובכן, תחילה נסביר מה זה אומר שיקום של צנרת. צנרת הביוב היא צנרת עמידה מאוד, אלא שלאורך שנים ארוכות תחת העומס של זרימת שפכים בלתי פוסקת, גם צנרת כזאת יכולה לסבול משחיקה מאסיבית, שבסופו של דבר מובילה להיווצרות תקלות חוזרות ונשנות. במקרים מסוימים, רמת השחיקה במערכת היא כזאת שמחייבת החלפה של מערך הצנרת כולה או לפחות של חלק ניכר ממנה. במקרים אחרים, ישנה גם האפשרות לשקם את המערכת באופן כזה שיעניק לה עוד תקופת חיים ארוכה ללא צורך בהחלפתה באופן מלא. תהליך השיקום של צנרת ביוב הוא תהליך שמיועד לחדש את האיטום של הצנרת, לחזק את החיבורים, לייצב את הצינורות על המשטחים עליהם הם מונחים, להחליף חלקים ומקטעי צנרת באופן נקודתי ובסך הכל לחדש את כל מה שצריך חידוש, אך להותיר במקומו את מה שנמצא במצב תקין ומתפקד.

אחרי שהסברנו את זה, זה הזמן לדבר על העיתוי המתאים ביותר לביצוע שיקום צנרת ביוב. עיתוי זה יכול להגיע בשני מצבים שונים. המצב הראשון הוא מצב בו אתם סובלים מבעיות צנרת חוזרות ונשנות, על אף שהמבנה אינו ישן באופן חריג. כך למשל, גם מבנה בן שניים שלושה עשורים, יכול עדיין לתפקד מצוין עם צנרת הביוב המקורית שלו ולבטח מבנה צעיר יותר. אם במבנה כזה מתרחשות תקלות ביוב בשיעור ניכר, כדאי בהחלט לבחון את האפשרות של שיקום צנרת הביוב במבנה. ייתכן למשל שחלק מהצנרת הותקן בצורה לא נכונה, בקוטר לא מתאים או בזווית לא מספקת ובתהליך שיקום פשוט, ניתן להסדיר את העניין ולמנוע את הישנות התקלות בעתיד.

המקרה השני בו אתם רוצים לבחון את האפשרות לביצוע שיקום צנרת ביוב הוא כאשר אתם מבצעים שיפוץ כולל ומקיף לבית, גם אם אינכם חווים כלל בעיות ביוב. שיפוץ הוא הזדמנות נהדרת שבה אנחנו למעשה חושפים את התשתיות הנסתרות בבית, בין במסגרת תהליכים של שבירת קירות ובין במסגרת של ריצוף מחדש. במקרים אלה, אפשר לנצל את העובדה שהתשתיות עומדות כעת חשופות לפנינו בכדי לבחון אותן, את מצבן ולבצע חיזוקים, חידושים, החלפות נקודתיות ואיטום מחדש של חלקי הצנרת השונים. טיפול זה, גם אם אינו נובע ממציאות של תקלות חוזרות ונשנות, יכול להעניק לצנרת הביוב עוד תקופת חיים ארוכה ממנה תוכלו ליהנות בעשורים הבאים.

מי מציע שירותי שיקום צנרת?

שיקום צנרת ביוב הוא לאו דווקא תהליך מורכב, אבל הוא בהחלט תהליך מקצועי מאוד, שמחייב ניסיון רב בתחום והיכרות מעמיקה עם מערכות ומערכי ביוב. מצד אחד, אתם לא רוצים להחליף כל חלק בצנרת, שכן זאת בדיוק המטרה ולחדש אותה ולשדרג אותה מבלי להחליף אותה. מצד שני, אתם רוצים להבטיח שכל חלקי הצנרת שזקוקים לשדרוג, אכן יקבלו את השדרוג הזה. איש מקצוע מתאים ידע לזהות מהו מה, מה זקוק לשדרוג ואיזו פעולה יש לבצע בכל חלק של הצנרת ומה לא זקוק לשום פעולת שדרוג וזאת, בניגוד לגורם לא מקצועי שבעבודה איתו, יכולה העבודה לגלוש בקלות להחלפה מאסיבית של חלקי צנרת.

חברת דן ביוב היא אחת החברות המובילות בישראל בתחום השירותים המקצועיים למערכות ומערכי ביוב ובהמשך לכך, מציעה החברה גם שירות שיקום צנרת ביוב לבתים פרטיים, מפעלים, בתי עסק, מרחבים ומבני ציבור וכן תשתיות ביוב ציבוריות אזוריות, עירוניות ובינעירוניות.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

water
התפקיד המכריע של שיקום שפכים בשיקום מאגרים

מחסור במים הוא נושא קריטי איתו מתמודדות מדינות רבות בעולם, כולל ישראל. כמדינה הידועה באקלים הצחיח שלה, ישראל נמצאת בחזית הפתרונות החדשניים להתמודדות עם בעיה זו. פתרון אחד כזה הוא שיקום שפכים, שלו תפקיד מכריע בשיקום ומילוי מאגרי מים.

שיפוצים
המדריך השלם להחלפת צנרת הביוב

היציאה לשיפוצים בבית היא מסע הכולל שינוי חללי מגורים כדי לענות על צרכים מתפתחים והעדפות עיצוביות. בין שלל השיקולים, אחד מהיבטים שלעתים קרובות מתעלמים ממנו הוא בריאות מערכת הביוב של הבית. אמנם זה לא הנושא הזוהר ביותר, אך טיפול בהחלפת צנרת ביוב במהלך שיפוצים הוא שלב מכריע בהבטחת אורך החיים והפונקציונליות של הבית, בטח ובטח אם כבר קיימות בעיות בביוב.

שיפוצים
המדריך למשפץ הירושלמי – מה אתם חייבים לדעת על אבן הבניה של העיר

חדשים בתחום השיפוצים בעיר ירושלים? יש דבר אותו כל אדם במדינה יודע – בעיר ירושלים בונים עם אבן ירושלמית, האם יש לכם ניסיון בעבודה עם האבן? האם אתם מכירים את ההיסטוריה שלה ואת השימוש בה? אם לא, וגם אם כן, הכנו לכם מדריך קצר וקולע עם כל מה שאתם צריכים לדעת על האבן הכי מפורסמת העיר הבירה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!