שורשים בביוב

שירותי ביוב זה לא משחק!
אל תתפשרו על אנשי מקצוע זולים בלי ניסיון ותעודות!

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

שורשים בביוב זוהי בעיה מוכרת וידועה מאוד עבור כל מי שמתעסק בתחום הביוב והאינסטלציה, על מנת לטפל בבעיה חשוב מאוד לבצע זאת על ידי אנשי מקצוע מומחים.

מה זה שורשים בביוב?

שורשים בביוב אומר כי קיימת חדירה של שורשי עצים אל הביוב שלכם, מדובר בבעיה אשר הינה מוכרת מאוד בכל תחום מערכת הביוב, מכיוון ששורשים אלו גורמים לסתימות במערכת הביוב,. בנוסף, שורשים בביוב יכולים להמשיך לגדול גם לאחר טיפול מסוים בבעיה, מה שאומר כי טיפול בנושא שורשים בביוב יכולה להיות כרוכה בעלויות של לא מעט כספים מכיוון שכל הזמן תיאלצו לקרוא לבעל מקצוע על מנת שיפתח את הסתימה ויוריד את שורשי הביוב.

מדוע קשה יותר לטפל בבעיה?

חשוב להבין כי שורשים בביוב הינם שורשים אשר נמצאים וצומחים מבלי שיפריעו להם מתחת לאדמה שלכם, וכן מכיוון שהם צומחים ללא בעיה הם יכולים להתפתח ישירות אל תוך מערכת הביוב שלכם. שורשים אלו לא נשארים באותו מצב אלא הולכים ומתעבים עם הזמן בתוך הביוב. כך יוצא כי כל הלכלוכים של הביוב וכל הפסולת אשר יורדת לשם, נתקעים בין השורשים, וכן זה מה שיוצר סתימה של שורשים בביוב, סתימות אלו יכולות להביא להצפות ונזקים נוספים.

מדוע מוציאים על בעיה זו כל כך הרבה?

קיימים המון מצבים אשר אתם מנסים לפתור את הבעיה, וכן רוכשים בחנויות שונות חומרים אשר אתם יכול להיות חושבים כי חומרים אלו יכולים לעזור לכם לפתור את הבעיה של שורשים בביוב. אך רוב הסיכויים שמהר מאוד אתם מבינים כי זהו לא משהו אשר יכול לעזור לכם לפתור בעיה של שורשים בביוב, וכן אתם מבינים שהבעיה חוזרת על עצמה מהר מאוד, מה שגורם לכם להוציא אלפי שקלים בשנה על בעיות של שורשים בביוב.

כיצד ניתן לטפל בשורשים?

קיימות מספר דרכים אשר יכולות לעזור לכם לטפל בבעיה של שורשים בביוב:

חומרים כימיים –

קיימת האפשרות לרכוש חומרים כימיים מחנויות בניין שונות, חומרים אלו הינם חומרים מאוד חזקים והתפקיד העיקרי שלהם הוא לגרום למוות של השורשים. אך חשוב לדעת כי חומרים אלו יכולים להיות מעולים לזמן מסוים ולא לתמיד, מכיוון שלאחר זמן קצר שוב השורשים יחלו לצמוח וכך יוצא כי שוב אתם מוצאים את עצמכם מול סתימה בביוב בעקבות שורשים.

ספיראלות –

שיטה נוספת לפתיחת סתימות בעקבות שורשים בביוב תהיה ספיראלות, את הספיראלות כל אחד יכול לרכוש בחנויות שונות אשר מיועדות לכך. אך יש לציין כי הספיראלות יכולות יותר להתאים לסתימות קלות יותר אשר נוצרו לכם במערכת הביוב, כפי שאתם מבינים ספיראלות יכולות להיות מצוינות אך עבור סתימות קלות יותר ולא עבור סתימות אשר נגרמו כתוצאה של שורשים בביוב.

מקלות ביוב –

שיטת מקלות ביוב הינה שיטה מאוד מקובלת על מנת לפתוח אתה סתימה שנגרמה משורשים בביוב. הנכם יכולים לרכוש מקלות באורכים שונים אשר יכולים להתאים לכם, וכן אל ראש המקל אתם מצמידים את הספיראלה או את הפומפה, את המקל יש להכניס אל תוך צנרת הביוב, וכן באמצעות המקלות אתם יכולים לנקות את כל הלכלוכים והפסולת אשר נוצרו במערכת הביוב שלכם. כמו כן, מקלות אלו מאוד יעילות עבור הניקוי אך פחות יכולות להיות מועילות כשר מדובר בסתימה עקב שורשים בביוב, זאת מכיוון שגם במקרה הזה השורשים יגדלו שוב לאחר זמן מסוים.

מכונות חשמליות –

שיטה של מכונות חשמליות הינה שיטה מעולה אשר באמצעות המכונות קיימת האפשרות להוציא את השורשים, באמצעות המכונה מוציאים את כל הלכלוכים הקיימים בביוב, וכן גם כאן מדובר בפתרון זמני של הבעיה.

החלפת קווי הביוב –

קיימת שיטה ייחודית אשר באמצעות בעל מקצוע מומחה הנכם יכולים להיפתר לתמיד מבעיית שורשים בביוב, מחליפים את כל קווי הביוב וכן את המרזבים, זה נעשה בצורה ייחודית אשר מונעת נזק לקירות ועבודה מרובה. דבר זה הינו מומלץ על מנת שתוכלו להפסיק לסבול מסתימות אשר נגרמות כתוצאה של שורשים בביוב.

דן ביוב יכולה להציע לכם שירותים מקצועיים ביותר על מנת לפתור בעיות של שורשים בביוב אחת ולתמיד.

מוזמנים להשאיר פרטים באתר.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

water
התפקיד המכריע של שיקום שפכים בשיקום מאגרים

מחסור במים הוא נושא קריטי איתו מתמודדות מדינות רבות בעולם, כולל ישראל. כמדינה הידועה באקלים הצחיח שלה, ישראל נמצאת בחזית הפתרונות החדשניים להתמודדות עם בעיה זו. פתרון אחד כזה הוא שיקום שפכים, שלו תפקיד מכריע בשיקום ומילוי מאגרי מים.

שיפוצים
המדריך השלם להחלפת צנרת הביוב

היציאה לשיפוצים בבית היא מסע הכולל שינוי חללי מגורים כדי לענות על צרכים מתפתחים והעדפות עיצוביות. בין שלל השיקולים, אחד מהיבטים שלעתים קרובות מתעלמים ממנו הוא בריאות מערכת הביוב של הבית. אמנם זה לא הנושא הזוהר ביותר, אך טיפול בהחלפת צנרת ביוב במהלך שיפוצים הוא שלב מכריע בהבטחת אורך החיים והפונקציונליות של הבית, בטח ובטח אם כבר קיימות בעיות בביוב.

שיפוצים
המדריך למשפץ הירושלמי – מה אתם חייבים לדעת על אבן הבניה של העיר

חדשים בתחום השיפוצים בעיר ירושלים? יש דבר אותו כל אדם במדינה יודע – בעיר ירושלים בונים עם אבן ירושלמית, האם יש לכם ניסיון בעבודה עם האבן? האם אתם מכירים את ההיסטוריה שלה ואת השימוש בה? אם לא, וגם אם כן, הכנו לכם מדריך קצר וקולע עם כל מה שאתם צריכים לדעת על האבן הכי מפורסמת העיר הבירה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!