שאיבת הצפות ביבנה

שירותי ביוב זה לא משחק!
אל תתפשרו על אנשי מקצוע זולים בלי ניסיון ותעודות!

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

סובלים מהצפה ביבנה? מקרה פרטי, ציבורי או במבנה עסקי? צוות המומחים של דן ביוב נמצאים כאן לסייע לכם ולפתור לכם את הבעיה במהירות, מקצועיות ויעילות. שנים של ניסיון בתחום שאיבת הצפות במערכות ביוב בשילוב זמינות ואקטיביות מאפשרים לנו להעניק לקהל הלקוחות שלנו את הפתרונות הטובים והמידיים ביותר.

 

שאיבת ביוב מתקדמת במחירים ללא תחרות, שימוש בציוד האיכותי ביותר, שירות זמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. כל שנותר לכם הוא לצלצל אלינו ואנחנו נגיע במהרה במטרה לסייע לכם, להוריד מכם את הלחץ ולנקות את המים באופן הכי יסודי ומקצועי שיש.

 

אנו מבינים עד כמה המצב רגיש ובעייתי ולכן יש לנו את הכלים, הידע וכל מה שדרוש כדי לטפל בהצפות ביבנה מכל הסוגים – קטנות כגדולות.

 

אחת הבעיות הכי גדולות בהצפה של מים היא שאף אחד מאיתנו לרוב לא צופה שזה יקרה. הן מגיעות משום מקום בלי להתריע מראש. בדיוק כאן אתם צריכים חברה מקצועית המתמחה באיתור ושאיבת הצפות ביבנה שתוכלו לסמוך עליה במאת האחוזים.

 

הנזק שהצפה יכולה לגרום

חשוב להבין כי מים הם אמנם ברכה אבל במקרה של הצפה הם יכולים לגרום לנזק של ממש. מים שעומדים זמן רב יכולים לגרום לנזק לגינה, לרטיבות, לחות, להוביל לפגיעה בקירות המבנה, ביסודות, להיווצרות של עובש, לפגיעה ברהיטים ועוד. לכן, אם אתם מזהים בעיה כמו רטיבות או הצפה, זה הזמן לקרוא לחברה מקצועית המתמחה בשאיבת הצפות ביבנה. אין זמן לבזבז או לחכות, ככל שתפתרו את הבעיה מהר יותר, כך הנזק יפחת. כמובן, שרק חברה מקצועית תדע לאתר את הבעיה ולפתור את ההצפה בצורה הכי טובה ומהירה בלי לבזבז זמן.

 

 

שאיבת הצפות ביבנה פתרון לכל בעיה

לא משנה אם מדובר בחורף סוער וגשום במיוחד, הצפה כתוצאה מפיצוץ בצנרת המים בביתכם, קו ביוב שעלה על גדותיו כתוצאה מהצטברות של זבל או שכיחה של הברז או הצינור בחצר פתוח, שאיבת הצפה היא הפתרון. הבעיה בהצפות הוא שפעמים רבות אנו מגלים את הנזקים רק אחרי שאנו שואבים את המים. בשבועות הראשונים לא רואים שום נזק אבל אחר כך זה מגיע. הקירות מתנפחים, פתאום יוצאים מים מכל מיני מקומות ולכן יש חשיבות גבוהה לטיפול בבעיה בצורה יסודית. יש כמה סיבות מרכזיות שבגללן נוצרת הצפה:

  1. התיישנות של חומרי איטום או איטום לקוי
  2. חדירה של מי גשמים
  3. תשתית ביוב או תשתית ניקוז לקויה
  4. ליקויים בצנרת
  5. בעיות במערכת האינסטלציה או הביוה

 

שאיבות הצפה ביבנה איך עושים את זה ?

שאיבת הצפות ביבנה

יש 3 דרכים עיקריות לבצע שאיבה של הצפה ביבנה. הדרך הראשונה היא באמצעות משאית מיוחדת הנקראית ביובית. אל המשאית מחוברים צינורות ומיכל גדול שאליו אפשר לשאוב את כל המים והלכלוך שגורמים לסתימה. בעזרת הביובית ניתן גם לנקז את המים וגם לשטוף את המערכת כדי למנוע הצפה חוזרת. הביובית טובה לא רק לשאיבה של הצפות, אלא גם לטיפול בסתימות קשות וליקויים במערכת הביוב. דרך נוספת לבצע שאיבה של המים היא באמצעות משאבה מיוחדת עם עוצמת שאיבה גבוהה.

 

קיימת גם מכונת שאיבה מיוחדת המהווה פתרון יעיל בהיבט הידידותי לסביבה. עוצמת השאיבה מאפשרת לשאוב מאות של ליטרים של מים בדקה בצורה מיידית ומהירה. עוצמת היניקה תורמת לניקוז המים במיקום ההצפה עם כל שאריות הלכלוך והפסולת. בנוסף, המכונה מסננת ומסלקת פסולת מהמים על פי תקני הבטיחות ושומרת על הסביבה שלנו נקיה.

למעשה, מדובר בכמה פתרונות אפקטיביים, יעילים, בטיחותיים וידידותיים לסביבה שלנו המסייעים לעודד את תהליך הייבוש ולחזור במהירות לשגרה.

ניתן לשאוב הצפה מכל אזור ומכל מקום

  • הצפות בחניונים ומגרשים
  • הצפות בקניונים ומרכזים מסחריים
  • הצפות בפירי מעליות
  • הצפות בדירות ובבנייני מגורים
  • הצפות במשרדים ובבנייני משרדים
  • הצפות בלובי, כניסה
  • הצפות בחצר
  • הצפות בחניונים
  • הצפות במרתפים או מקלטים
  • ועוד

 

שאיבת הצפות ביבנה כמה זה עולה?

אנשים רבים שואלים כמה עולה לשאוב הצפה ביבנה. חשוב לזכור כי המחיר לשאיבת הצפה משתנה ותלוי בגורמים רבים כמו מורכבות ההצפה, כמה היא גדולה, איפה היא נמצאת ועוד. להלן מצורף מחירון שאיבת הצפות ועבודות ביובית:

 

פתיחת סתימות ביוב 400 ש“ח 800 ש“ח
חיתוך שורשים בביוב 700 ש“ח 1,400 ש“ח
צילום צנרת ביוב 500 ש“ח 1,000 ש“ח
שטיפת קו ביוב 400 ש“ח 1,000 ש“ח
ביובית נמוכה לחניונים 700 ש“ח 1,500 ש“ח
שאיבת הצפה 500 ש“ח 1,400 ש“ח
ניקוי מרזבים 700 ש“ח 1,000 ש“ח
שאיבת בור ספיגה 500 ש“ח 1,200 ש“ח
שאיבת בור שומן 500 ש“ח 1,200 ש“ח

 

איך מטפלים בהצפה בצורה מקצועית?

בכל מקרה של הצפה, מומלץ קודם כל לבצע אבחנה של מידת הנזק. בנוסף, מאוד כדאי להבין מה המקור להצפה כדי שניתן יהיה לטפל בבעיה ממש מהשורש. האם מדובר בבעיית ניקוז? במערכת הביוב? בהצפה כתוצאה ממי גשמים? פיצוץ בצנרת ועוד? הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא לקרוא לאיש מקצוע מוסמך כדי שיאבחן באופן ראשוני וכך תוכלו להתייעץ לגבי המשך הטיפול. יש לא מעט מקרים בהם עלינו לדלג על שלב זה וישר לקרוא לחברה מקצועית המתמחה בטיפול ושאיבת הצפות. וודאו כי החברה מנוסה ומקצועית בתחום, יש לה את כל המסמכים והתעודות בתחום, כוח אדם, כלים וידע מתאימים כדי לטפל במקרה. תוכלו לבחור חברה מקצועית לשאיבת הצפות ביבנה דרך המלצות של אנשים שאתם מכירים או לחפש ברשת חברה מקצועית.

 

שאיבת הצפות ביבנה שלבי עבודה

  1. שאיבת החלל המוצף – המים שעומדים לא רק מקשים על הטיפול בבעיה, אלא מהווים סכנה של ממש ועלולים להוביל להיווצרות של עובש ופטריות. השאיבה מתבצעת באמצעות הכלים שתיארנו קודם לכן, צוות מקצועי ומיומן תוך ניצול המבנה ההנדסי של החלל במטרה לסלק את כל המים.
  2. ייבוש- למרות השאיבה המקצועית, עדיין יש לחות ורטיבות בחללים סגורים ולעתים נגרם נזק לקירות, רצפה, שטיחים וכדומה. הנזק נגרם כתוצאה מהמים שעומדים, הקירות עלולים להתנפח והרהיטים עלולים להינזק. לכן, חשוב לעשות שימוש בכלים מקצועיים המסייעים לשאוב את כל הלחות והמים.
  3. פינוי – יש לפנות את החללים שסבלו מההצפה ולהוציא את החפצים כדי שניתן יהיה לנקות את החללים הללו. לעתים יהיה צורך להיפטר מחלק או מכל החפצים כתוצאה מהנזק שגרמו המים.
  4. ניקוי וחיטוי – יש צורך בניקוי וחיטוי גם של החפצים שניזוקו כתוצאה מההצפה וגם את החלל עצמו. יש לבצע את הניקוי גם במה שנראה לעין וגם במה שלא. יש כל מיני כלים מקצועיים לניקוי וחיטוי.
  5. תיקון ושיקום – בסיום התהליך יש לפנות אל תיקון ושיקום כל מה שנפגע בהצפה כמו אלמנטים אדריכלים, קירות, עץ או צינורות.

 

 

סובלים מהצפה? אין זמן לבזבז ! הגעתם בדיוק למקום הנכון! הצוות של דן ביוב נשאב עבורכם את המים באופן הכי יעיל ומקצועי שיש ואף נסייע לכם במידת הצורך לשקם את המבנה. כל מה שנותר לכם לעשות הוא ליצור איתנו קשר ואנו נגיע למיקום ההצפה תוך זמן קצר. כמובן שחשוב לזכור כי במקרים רבים יש צורך לפנות לחברת הביטוח. יש חברות שהתפקיד שלהן הוא לטפל בנזקי מים. פוליסות ביטוח רבות מכסות את התשלומים והתיקונים של נזקי הצפות ולכן לפני שקוראים לחברה כזו או אחרת, שווה לבדוק מה בדיוק מגיע לכם במסגרת הביטוח שלכם.

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

שאיבת הצפות בחריש

סובלים מהצפה בחריש? מקרה פרטי, ציבורי או במבנה עסקי? צוות המומחים של דן ביוב נמצאים כאן לסייע לכם ולפתור לכם את הבעיה במהירות, מקצועיות ויעילות.

שאיבת הצפות בתל-אביב

סובלים מהצפה בתל-אביב? מקרה פרטי, ציבורי או במבנה עסקי? צוות המומחים של דן ביוב נמצאים כאן לסייע לכם ולפתור לכם את הבעיה במהירות, מקצועיות ויעילות.

שאיבת הצפות בעומר

סובלים מהצפה בעומר? מקרה פרטי, ציבורי או במבנה עסקי? צוות המומחים של דן ביוב נמצאים כאן לסייע לכם ולפתור לכם את הבעיה במהירות, מקצועיות ויעילות.

שאיבת הצפות ביפו

סובלים מהצפה ביפו? מקרה פרטי, ציבורי או במבנה עסקי? צוות המומחים של דן ביוב נמצאים כאן לסייע לכם ולפתור לכם את הבעיה במהירות, מקצועיות ויעילות.

שאיבת הצפות בקריות

סובלים מהצפה בקריות? מקרה פרטי, ציבורי או במבנה עסקי? צוות המומחים של דן ביוב נמצאים כאן לסייע לכם ולפתור לכם את הבעיה במהירות, מקצועיות ויעילות.

שאיבת הצפות בגני תקווה

סובלים מהצפה בגני תקווה? מקרה פרטי, ציבורי או במבנה עסקי? צוות המומחים של דן ביוב נמצאים כאן לסייע לכם ולפתור לכם את הבעיה במהירות, מקצועיות

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!