רעש צנרת ביוב

שירותי ביוב זה לא משחק!
אל תתפשרו על אנשי מקצוע זולים בלי ניסיון ותעודות!

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

רעש צנרת ביוב

רעש צנרת ביוב

רעש בצנרת הביוב הוא לא דבר מומצא. ישנם מקרים רבים בהם צינור עובר בחדר השינה, בשירותים הסמוכים או בסלון וגורם לרעשים שונים ממערכת הביוב. בדרך כלל, הדבר נובע מבידוד לא מספיק של מערכת הביוב בבניין. מה יש לעשות נגד רעש בצנרת הביוב? אנחנו ב"דן ביוב" מספקים מענה עבור רעש בצנרת במחירים נוחים.

מה הסיבה?

התפקיד של מערכת הביוב ושל צינורות השפכים, הוא כמובן, לנקז את הנוזלים שאנו משתמשים בהם בבית. לעתים, יש רעש בצנרת הביוב ושומעים את הנוזלים הזורמים בצנרת. הרעש מושפע מכמות המים או המוצקים הזורמים בצנרת הביוב, בגובה המבנה, בבידוד של הצינור, בסוג הצינור, באופן בו סגרו את הצינור ועוד. הרעש של הנוזלים הבלתי פוסקים שעוברים בבית שלכם כשהשכנים מורידים מים פוגם באיכות החיים. אף אחד לא רוצה לשבת בבית ולשמוע מים זורמים בלי הפסקה ללא שליטה על הרעש שלהם.

מה ניתן לעשות כשיש רעש בצנרת ביוב?

על מנת להמנע מרעש יש קודם כל לתכנן את הצנרת כמו שצריך. תכנון חכם יכול למנוע רעשים ולהבטיח שסביבת הבית שלכם תהיה שקטה ונעימה. חשוב להבין שהתכנון כולל גם את תכנון הבית ולא רק את תכנון הצנרת. החומרים הבונים את המבנה משפיעים על האקוסטיקה של הבית.

במקרים בהם התכנון לא היה חכם ולא נעשה כמו שצריך, יש למצוא פתרונות מתאימים על מנת לשפר את איכות החיים. ישנם מקרים בהם על מנת לפתור את הבעיה תהיו חייבים לפתוח את הקיר ממנו הרעשים יוצאים. הדבר כרוך בהרס של הבית ובהפיכת ביתכם לאתר בניה. יש לקחת בחשבון שהעלויות לא זולות ויש סיכוי שבתקופה שתטפלו במטרד תאלצו למצוא מקום מגורים חלופי, על מנת שלא תחיו באתר בניה וגם מהסיבה שכנראה יצטרכו להשבית את מערכת הביוב ולא תוכלו לחיות בבית. מה שניתן לעשות זה לייצב את הצינור בבטון. מלבד זאת, ניתן להוסיף חומרים שעוטפים ספציפית את הצינור, לבדד אותו על ידי כל מיני חומרים, לבדוק אם יש רעידות מהצינור. ישנם מקרים, בהם לא תהיה ברירה אחרת מלבד להעביר את מיקומו של הצינור.

אם אתם מתגוררים בבית חדש והאחריות עדיין בתוקף תוכלו להעביר את הטיפול בליקויי הרעש לקבלן שבנה את הבניין בו אתם מתגוררים. שימו לב שבמקרה בו הקבלן לא מספק מענה תוכלו לערב עורך דין.

אחד הפתרונות הנפוצים לבעיית רעש בצנרת הביוב הוא להוסיף שכבות בידוד אקוסטיות על צנרת הביוב. רמת הרעש לבסוף תושפע מאיכותן של שכבות הבידוד ומאיכות העבודה.

כיום קיים פתרון נוסף ויעיל הרבה יותר- להחליף את צנרת הביוב הישנה בצינורות אקוסטיים מפלסטיק. צינורות אלה מורכבים משכבות בידוד רבות. שכבות הבידוד מעמעמות את הרעש של הנוזלים הזורמים בצנרת. אלו צינורות עדיפים גם מבחינה אקוסטית וגם מבחינת החומר. הפלסטיק אינו מחליד ואינו מזהם את הקרקע לכן צינורות אלה נחשבים לאקולוגיים.

 

היכן נחוץ למצוא פתרונות עבור רעש בצנרת?

כמובן שבשביל איכות חיים נחוץ למצוא פתרונות עבור רעש צנרת ביוב בכל מקום. אך, מכיוון שזה לא הליך זול ולא תמיד פשוט, זה לא מתאפשר בכל מקום. אם יש לכם רעש בסלון לא בהכרח תרצו למצוא מקום חלופי רק בשביל לטפל בזה. אך, במידה והרעש בצנרת הוא בחדר השינה, מציאת פתרון היא נחוצה על מנת להעלות את רמת החיים בבית שלכם. בנוסף לכך ישנם מקומות שבהם חייב למצוא פתרון להפחתת רעש בצנרת . מקומות אלה הם מקומות כמו אולמות הרצאות, חדרי הקלטות, אולמות קולנוע, אולפני רדיו ועוד.

כיצד לתכנן פתרונות מתאימים לבידוד?

על מנת לתכנן פתרונות מתאימים לבידוד רעש בצנרת הביוב יש להשתמש בבידוד אקוסטי.

עוסמר

עוסמר הוא חומר בידוד אקוסטי , מיוצר בידי אדם ועשוי משילוב של החומרים עופרת וספוג ייחודי לבידוד רעשים. זהו חומר בעל תכונות מיוחדות שמאפשר בידוד של רעשים בצנרת הביוב. העוסמר הוא חומר שקל מאוד להשתמש בו ולמקם אותו בקירות. בנוסף, העוסמר הוא חומר עמיד מאוד והוא מאפשר רמת בידוד גבוהה ביותר שמסוגלת לעמעם רעשים כמעט לחלוטין. השימוש בעוסמר הוא נוח מאוד. ניתן להתאים את העוסמר בצורה דינמית ונוחה ובזכותו להנות מסביבה שקטה. יש לציין כי השימוש בעוסמר מצוין עבור רעש מהביוב, אך גם עבור רעשים אחרים והוא יכול לבודד רעשים גם אם אתם גרים ברחוב רועש בעיר או באיזור הומה.

לסיכום, רעש בצנרת הביוב הוא מטרד נפוץ מאוד. ישנם מבנים רבים, ישנים אך גם חדשים, שהצנרת לא מבודדת כמו שצריך ושומעים את הנוזלים הזורמים בצנרת. כאשר זה קורה בחדר השינה שלכם זה הופך את השהות בבית ללא נעימה והרבה פעמים פוגם באיכות החיים. לשם כך, יש מגוון פתרונות בידוד שניתן להשתמש בהם על מנת לבודד את הרעש מהצנרת ולשפר את איכות החיים.

חברת "דן ביוב – צילום קווי ביוב" מספקת מענה עבור רעש צנרת ביוב ומתמחה בפתרונות השונים.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

water
התפקיד המכריע של שיקום שפכים בשיקום מאגרים

מחסור במים הוא נושא קריטי איתו מתמודדות מדינות רבות בעולם, כולל ישראל. כמדינה הידועה באקלים הצחיח שלה, ישראל נמצאת בחזית הפתרונות החדשניים להתמודדות עם בעיה זו. פתרון אחד כזה הוא שיקום שפכים, שלו תפקיד מכריע בשיקום ומילוי מאגרי מים.

שיפוצים
המדריך השלם להחלפת צנרת הביוב

היציאה לשיפוצים בבית היא מסע הכולל שינוי חללי מגורים כדי לענות על צרכים מתפתחים והעדפות עיצוביות. בין שלל השיקולים, אחד מהיבטים שלעתים קרובות מתעלמים ממנו הוא בריאות מערכת הביוב של הבית. אמנם זה לא הנושא הזוהר ביותר, אך טיפול בהחלפת צנרת ביוב במהלך שיפוצים הוא שלב מכריע בהבטחת אורך החיים והפונקציונליות של הבית, בטח ובטח אם כבר קיימות בעיות בביוב.

שיפוצים
המדריך למשפץ הירושלמי – מה אתם חייבים לדעת על אבן הבניה של העיר

חדשים בתחום השיפוצים בעיר ירושלים? יש דבר אותו כל אדם במדינה יודע – בעיר ירושלים בונים עם אבן ירושלמית, האם יש לכם ניסיון בעבודה עם האבן? האם אתם מכירים את ההיסטוריה שלה ואת השימוש בה? אם לא, וגם אם כן, הכנו לכם מדריך קצר וקולע עם כל מה שאתם צריכים לדעת על האבן הכי מפורסמת העיר הבירה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!