צנרת ביוב חיצונית

שירותי ביוב זה לא משחק!
אל תתפשרו על אנשי מקצוע זולים בלי ניסיון ותעודות!

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

צנרת ביוב חיצונית צנרת ביוב חיצונית

ישנם מקרים בהם צנרת ביוב חיצונית היא עדיפה. ישנם צינורות המתאימים עבור צנרת ביוב חיצונית. לשם כך צריך צינורות בעלי עמידות גבוהה יותר לטמפרטורה וללחץ האדמה. 

חברת "דן ביוב" מקימה צנרת ביוב חיצונית במחירים אטרקטיביים. ריכזנו עבורכם מידע רחב בנושא צנרת ביוב חיצונית. 

 

סוגי צינורות המתאימים לצנרת ביוב חיצונית

על מנת להקים צנרת בית חיצונית יש להשתמש בצינורות העשויים מחומרים עמידים בפני שינויי טמפרטורה של חום וקור, בעומסים מכניים ועוד. בנוסף, צינורות עבור צנרת ביוב חיצונית צבועים בצבע כתום על מנת שיוכלו לאתר אותם מהר יותר במקרה שיש לבצע תיקונים, או במקרה שמתבצעות עבודות ורוצים להימנע מפגיעה בצנרת. 

צנרת ביוב חיצונית- צינורות פולימריים

צינורות פולימריים הם צינורות העשויים מתרכובות סינתטיות עשויות PVC ו-HDPE. הצינורות הפולימריים הם צינורות עמידים מאוד, קלילים לשימוש ובנוסף לכך, נמכרים במחירים נוחים מאוד. תכונות אלה גרמו לפופולריות של הצינורות הפולימריים. הצינורות הפולימריים נחשבים לטובים מאוד עבור צנרת ביוב חיצונית. היתרונות של הצינורות הפולימריים-

  • קלילים- הצינורות הפולימריים הם צינורות קלילים מאוד. כאשר מדובר בצינורות גדולים וארוכים העבודה איתם הופכת למורכבת יותר. אך הצינורות הפולימריים מקלים על התהליך והופכים אותו לפשוט יותר. 
  • עמידים- הצינורות הפולימריים עמידים מאוד בפני- נזקים מכניים, עומסים כבדים ועוד. בנוסף, הצינורות הפולימריים עמידים בפני קורוזיה מהסיבה שהחומרים הפולימריים לא מקיימים אינטרקציה עם לחות או עם כימיקליים אחרים. כמו כן, צינורות אלה עמידים בםני שינויי טמפרטורה ושינויי מזג האוויר.
  • משטח חלק- הצינורות הפולימריים משמשים גם כצינורות המפרקים ניקוז, לכן יש משטח פנימי חלק שלא רובצים עליו משקעים. 

חשוב לקחת בחשבון, שהצינורות הפולימריים אינם עמידים בפני קרניים אולטרה סגולות, לכן במידה והם יוצבו ברחוב הם יכוסו במעטפת מגן. 

צינורות PVC 

צינורות PVC, הם צינורות המיוצרים מפלסטיק (פוליוויניל כלוריד). ישנם צינורות בעלי שכבה אחת מונוליטית וישנם בעלי שלושה שכבות. בצינורות העשויים שלוש שכבות השכבה האמצעית עשויה PVC-U נקבובי ושתי החיצוניות עשויות PVC-U ראשוני. צינורות PVC  המשמשים לצנרת ביוב חיצונית נצבעים בצבע כתום על מנת שיוכלו לאתר אותם מתחת לאדם. צינורות אלה, משמשים בעיקר עבור בנייה או תיקון של ביוב ללא לחץ, להפניית שפכים אגרסיביים, גזים עם עמידות כימית ועוד. צינורות PVC עמידים בפני קרניים אולטרה סגולות, ומקדם התפשטות ליניארי נמוך. צינורות אלה מאופיינים בחוזק שלהם ובעמידות בפני נזקים מכניים. בנוסף לכך, צינורות אלה עמידים בפני מערכות ביוב עם טמפרטורה המגיעה ל70 מעלות צלזיוס. אך, חשוב לציין שחומרי ניקוי אגרסיביים, נוזלים בטמפרטורה גבוהה יותר משפיעים על הצינורות ופוגעים בהם עד שיכולה להיווצר סתימה בעקבות כך. 

צינורות HDPE (צינורות פוליאתילן)

צינורות HDPE הם צינורות העשויים מפוליאתילן בלחץ נמוך. החומר המרכיב את צינורות אלה הוא חומר עמיד מאוד. הוא אינו מקיים אינטרקציה עם חומצות, מים ועוד. ככל שצפיפות הפוליאתילן גבוהה יותר, כך הצינורות יהיו עמידים יותר בפני ממסים אורגניים. צינורות הפוליאתילן עמידים לתקופות ארוכות מאוד של עשרות שנים. צינורות אלה משמשים להתקנת ביוב, ניקוז בלחץ וללא לחץ ומערכות סערה. צינורות הפוליאתילן רגישים לקרינת UV של קרני השמש, לכן יש להגן עליהם. צינורות אלה הם מתאימים עבור טווח טמפרטורה של מינוס ארבעים מעלות צלזיוס עד ארבעים מעלות צלזיוס. לכן, אם הביוב מיועד לניקוז של מים חמים מומלץ לא להשתמש בצינורות הפוליאתילן. 

צינור גלי שכבה כפולה

צינור גלי שכבה כפולה, הוא צינור עשוי חומרים פולימריים. צינורות אלה משמשים עבור בניה ותיקון של מתקנים קהילתיים או תעשייתיים. אלו צינורות בעלי קשיחות גבוהה. צינורות אלה מסוגלים לעמוד בפני לחץ מכני ובפני לחץ אדמה. היתרון המרכזי של צינור זה הוא שהוא בעל מבנה מונוליטי. כמו כן, בשכבה הפנימית של הצינור יש משטח חלק שמונע ממשקעים להצטבר. 

צנרת ביוב חיצונית- צינורות פוליפרופילן 

צינורות פוליפרופילן עשויים מפוליפרופילן. הפוליפרופילן הוא חומר המופק מפרופן שהוא גז חסר צבע וחסר ריח. הפרופן עשוי מולקולות שרשתיות ומשמש לשימושים שונים כמו חומרי עטיפה, טקסטיל, חלקים עשויים פלסטיק ועוד. צינורות פוליפרופילן מיועדים עבור מערכות ביוב חיצוניות ופניומיות. צינורות אלה הם צינורות עמידים במיוחד בפני חומצות ואלקליות. בנוסף, צינורות אלה עמידים בפני נזקים מכניים. חשוב לציין שצינורות הפוליפרופילן מתאימים לטמפרטורה של עד 100 מעלות, לכן הם מתאימים לשימוש במקומות בהם יש ניקוז של מים חמים. בעקבות תכונות אלה, צינורות הפליפרופילן משמשים במיוחד לניקוז ממדיחי כלים או לניקוז ממכונות כביסה. 

לסיכום, על מנת להקים צנרת בית חיצונית יש להשתמש בצינורות המתאימים לכך ביותר. כל צינור עשויים מחומרים אחרים ומתאים עבור שימושים שונים. יש לבחור לכל שימוש בצינור המתאים לו ביותר על פי עמידות לחומרים שונים, לטמפרטורות שונות, לעומסים שונים ועוד. מלבד ההתאמה הפיזית יש לדעת כיצד להשתמש בכל צינור באופן המתאים ביותר לשימוש לו הוא נדרש. 

אנחנו בחברת "דן ביוב", מתמחים בצנרת ביוב חיצונית ובהתאמת הצינורות המתאימים לכל שימוש. צרו איתנו קשר.  

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

water
התפקיד המכריע של שיקום שפכים בשיקום מאגרים

מחסור במים הוא נושא קריטי איתו מתמודדות מדינות רבות בעולם, כולל ישראל. כמדינה הידועה באקלים הצחיח שלה, ישראל נמצאת בחזית הפתרונות החדשניים להתמודדות עם בעיה זו. פתרון אחד כזה הוא שיקום שפכים, שלו תפקיד מכריע בשיקום ומילוי מאגרי מים.

שיפוצים
המדריך השלם להחלפת צנרת הביוב

היציאה לשיפוצים בבית היא מסע הכולל שינוי חללי מגורים כדי לענות על צרכים מתפתחים והעדפות עיצוביות. בין שלל השיקולים, אחד מהיבטים שלעתים קרובות מתעלמים ממנו הוא בריאות מערכת הביוב של הבית. אמנם זה לא הנושא הזוהר ביותר, אך טיפול בהחלפת צנרת ביוב במהלך שיפוצים הוא שלב מכריע בהבטחת אורך החיים והפונקציונליות של הבית, בטח ובטח אם כבר קיימות בעיות בביוב.

שיפוצים
המדריך למשפץ הירושלמי – מה אתם חייבים לדעת על אבן הבניה של העיר

חדשים בתחום השיפוצים בעיר ירושלים? יש דבר אותו כל אדם במדינה יודע – בעיר ירושלים בונים עם אבן ירושלמית, האם יש לכם ניסיון בעבודה עם האבן? האם אתם מכירים את ההיסטוריה שלה ואת השימוש בה? אם לא, וגם אם כן, הכנו לכם מדריך קצר וקולע עם כל מה שאתם צריכים לדעת על האבן הכי מפורסמת העיר הבירה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!