צילום קווי ביוב באילת

שירותי ביוב זה לא משחק!
אל תתפשרו על אנשי מקצוע זולים בלי ניסיון ותעודות!

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

צילום קווי ביוב באילת

 

מעוניינים לבצע בדיקה מעמיקה, מקצועית ויעילה בקווי הביוב הכוללת צילום קווי ביוב באילת? אנו שמחים לבשר לכם כי הגעתם בדיוק למקום הנכון! חברת דן צילום קווי ביוב מתמחה בביצוע צילום מקצועי של קווי ביוב שכונתיים, עירוניים וביתיים.

 

אנו מעניקים מגוון רחב של פתרונות תוך שימוש בציוד הצילום המתקדם בעולם לצד אנשי מקצוע מובילים בתחום האינסטלציה ומערכות ביוב והכל במטרה לספק לקהל הלקוחות שלנו מענה איכותי, מהיר ומקצועי ללא פשרות. דרכנו תוכלו לאתר את הבעיה במהירות ובקלות, לחסוך זמן רב, כאבי ראש והרבה מאוד תקלות עתידיות. מחירים הוגנים ושירות בפריסה ארצית. צרו איתנו קשר והמומחים שלנו ישמחו לסייע לכם בכל מה שאתם צריכים ולוות אתכם שלב אחר שלב.

 

צילום קווי ביוב באילת – קצת רקע

בכדי לבצע צילום קווי ביוב באילת, יש לעשות שימוש במצלמת ביוב ובציוד נוסף מיוחד שפותח למטרה זו. יש כל מיני סוגים של מצלמות ביוב בכל מיני רמות אבל באופן כללי המצלמה עוזרת לצלם קווי ביוב בקטרים שונים מ-4 מ“מ ועד 8 צו“ל. השירות מתאים עבור קבלנים אשר מעוניינים למסור את הפרויקט ולראות שאין נזקים בצנרת כתוצאה מזריקת בטון או חפצים זרים. למעשה, אף אחד לא רוצה למסור את הפרויקט עליו עבד כל כך הרבה זמן, לפעמים אפילו שנים רבות ואז לגלות שיש בעיה בצנרת הביוב. בדיוק לשם כך ניתן לעשות בדיקה מקדימה ולפתור את הבעיה במידה והיא קיימת לפני שמוסרים את המפתח ללקוחות שלנו.

 

יחד עם זאת הבדיקה מתאימה גם לאנשים אשר מעוניינים לרכוש נכס ורוצים לבצע בדיקה לצנרת הביוב לפני הרכישה. העניין הוא שלעתים אנשים רוכשים בית בכל כך הרבה כסף ומשקיעים בתהליך משאבים רבים ואז יש נזק רב לצנרת, לעתים אף יש צורך בהחלפת קווי ביוב וזה בדיוק מה שצילום קווי ביוב באילת בא למנוע. השירות מתאים גם לבדיקת פריצת שורשים, גופים זרים, סתימות וכדומה. המצלמה בעצם מאפשרת לנו לקבל נתונים כמו מרחק, המיקום שבו העבודה מתבצעת, תמונה באיכות ורזולוציה גבוהה.

 

 

אל תתבלבלו! מצלמה תרמית היא לא מצלמת צילום קווי ביוב

אנשים רבים נוטים להתבלבל בין מצלמה תרמית  לבין מצלמת ביוב וזה ממש אבל ממש לא אותו דבר. מצלמה תרמית באה לאתר נזילות בעוד מצלמת ביוב באה לאתר כשלים בתוך מערכת הביוב. מצלמת ביוב נכנסת לתוך מערכת הביוב בכל מיני מצבים כמו למשל כשיש נזילות חוזרות או סתימות חוזרות ואנחנו רוצים להגיע לשורש הבעיה ולפתור אותה מהיסוד. לחילופין, אנו עושים שימוש במצלמת ביוב עוד לפני שהתקלה בכלל מופיעה וכך למנוע אותה מלכתחילה.

 

מדוע צריך לפתור את הבעיה מלכתחילה?

מדובר בנתון קצת עצוב. הבניה בשנים האחרונות פשוט הגיעה למצב שכמעט בכל פעם שאנחנו עומדים למסור פרויקט לדיירים חדשים, מתגלית בעיה במערכת הביוב. לפעמים מדובר בבעיות ממש חמורות שלא ניתן לראות אותן מיד, אלא רק אחרי כמה שנים וזה בדיוק מה שמצלמת צילום קווי ביוב באילת באה למנוע.

 

איך פועלת מצלמת צילום קווי ביוב באילת?

צילום צנרת ביוב באילתהמצלמה נכנסת לתוך צינורות, ביובים ומרזבים. המצלמה מכילה סוג של ראש אותו מחדירים לאזור הרצוי. המצלמה מחוברת לצינור מאוד ארוך שמחובר לצג דיגיטלי. אם יש לנו חשש כי קיימת תקלה בצנרת, המצלמה עוזרת לנו לבדוק את הצינור לעומק. בעל המקצוע שיושב בחוץ מקבל שליטה מלאה על המצלמה, הוא יכול לסובב את הצינור ב-360 מעלות, ימינה או שמאלה. כלומר יש לנו שליטה מלאה על המכשיר. בצורה כזו ניתן לקבל תמונה מלאה על התקלה, לאתר אותה ואז גם להתאים תכנית טיפול מתאימה מה שכמובן חוסך לנו זמן יקר והרבה פעמים מונע הרס של הצנרת. יחד עם זאת, המצלמה הזו משלבת מכשיר הקלטה.

 

תהליך איתור הבעיה נעשה בשלבים:

  1. פותחים את הביוב
  2. מכניסים את המצלמה
  3. מגלגלים את הצינורות פנימה לתוך המערכת
  4. רואים מה הבעיה
  5. מתקנים

 

מה יכול לגרום לבעיות בצינורות ביוב

כאמור, צילום קווי ביוב באילת נעשה כאשר יש בעיה או כשרוצים למנוע את הבעיה מראש. הנה כל הסיבות שיכולות לגרום לבעיות בצינורות ביוב:

  • חדירה אדמה- לעתים חודרת אדמה או חול לתוך קו הביוב וזה יכול לקרות או כאשר נוצרים סדקים באחד או יותר מהצינורות בתוך האדמה או כאשר נוצרים סדקים בצינורות שנמצאים בתוך הקירות. מאוד קשה ומאתגר לאתר את הסתימות האלה וזה בדיוק הזמן להכניס את מצלמת הביוב לצילום קווי ביוב באילת כדי לקצר תהליכים ולחסוך בזמן יקר.
  • תזוזות שברים ושורשים – לעתים כתוצאה מתוצאה של תזוזה של האדמה ולא המינורית ביותר, נוצרים כשלים בצינורות שגורמים לשברים. יש גם מצבים בהם שורשים של עצים או צמחים מובילים לסתימה.
  • צנרת ישנה – עם הזמן הצנרת מתעוותת או פשוט מתבלה.
  • תכנון לקוי של מערכת הביוב.
  • בעיות בשיפוע של הביוב – במקרה כזה יש צורך לחשב את השיפוע מחדש.
  • שומנים – הצטברות של שומנים גורמת לסתימות במפעלי תעשייה, מבנים ציבוריים, מבנים צבאיים ומטבחים מסחריים.
  • הצפות של מערכת הביוב בתוך האדמה – לרוב זה בא לידי ביטוי בכתמים של רטיבויות על פני האדמה, ריח חזק בכל האזור ועוד. באמצעות צילום קווי ביוב באילת, אפשר לחדור עם המצלמה אל תוך מערכת הביוב ואז לאתר בדיוק את המיקום של הדליפה.
  • הצפת ביוב בתוך הביב – לרוב נוצר כתוצאה מסתימות במערכת הביוב או כתוצאה מאי ספיקה. גם כאן צילום קווי ביוב יכול לעזור לאתר את התקלה ולפתור את הבעיה יחסית בקלות.
  • סתימות ביוב כתוצאה מזריקה של חפצים זרים לתוך האסלה – מגבונים, חיתולים, הצטברות של שיערות – כל אלה עלולים להוביל לסתימות ביוב. לרוב מצבים אלה גורמים לסתימות בקרה לפתחי ביוב אבל לא תמיד קל להבין איזה פתח ביוב קרוב למקור הסתימה. לעתים יש צורך לשלוף את הגורם הזר, לעתים יש צורך להזרים חומרים כימיים שימיסו את השיערות, זה מאוד תלוי בבעיה.

 

צילום קווי ביוב באילת מחירון

יש כמה קריטריונים ופרמטרים המשפיעים על עלות צילום קווי ביוב באילת. הפרמטר הראשון הוא כמובן מורכבות העבודה. ככל שצריך להחדיר את המצלמה עמוק יותר, כל המחיר יעלה. גם למיקום הגיאוגרפי של הצילום יש השפעה על המחיר, שכן בערים עם תשתיות ביוב ישנות, העבודה הופכת מורכבת יותר. בנוסף, סוג הבעיה, הציוד בו עושים שימוש, רמת הניסיון והמקצועיות של החברה משפיעים על המחיר.

 

  • מחיר צילום צנרת ביוב באילת באורך של עד 30 מטרים 1,000-1,800 שקלים
  • מחיר צילום צנרת ביוב באילת באורך של עד 50 מטרים 1,200-2,200 שקלים
  • מחיר צילום צנרת ביוב באילת באורך של עד 70 מטרים 1,400-2,400 שקלים
  • מחיר צילום צנרת ביוב באילת באורך של עד 90 מטרים 1,600-2,600 שקלים
  • מחיר צילום צנרת ביוב באילת באורך של עד 120 מטרים 1,800-2,800 שקלים
  • מחיר צילום צנרת ביוב באילת באורך של עד 150 מטרים 2,000-3,000 שקלים
  • מחיר צילום צנרת ביוב באילת באורך של עד 170 מטרים 2,200-3,200 שקלים
  • מחיר צילום צנרת ביוב באילת באורך של עד 200 מטרים 2,400-3,400 שקלים
  • מחיר צילום צנרת ביוב באילת באורך של עד 220 מטרים 2,600-3,600 שקלים
  • מחיר צילום צנרת ביוב באילת באורך של עד 250 מטרים 2,800-3,800 שקלים

 

רוצים לשמוע מידע נוסף על צילום קווי ביוב ?חברת דן ביוב היא החברה המובילה בישראל לצילום קווי ביוב. לחברה יש את הציוד המתקדם ביותר, מצלמות צילום קווי ביוב איכותיות ומקצועיות המגיעות למאות מטרים, מצלמות HS360 ועוד. נשמח לסייע לכם בפתרון הבעיה במקצועיות, אדיבות והגינות לאורך כל הדרך.

 

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

צילום קווי ביוב בעומר

  מעוניינים לבצע בדיקה מעמיקה, מקצועית ויעילה בקווי הביוב הכוללת צילום קווי ביוב בעומר? אנו שמחים לבשר לכם כי הגעתם בדיוק למקום הנכון! חברת דן

צילום קווי ביוב בחריש

  מעוניינים לבצע בדיקה מעמיקה, מקצועית ויעילה בקווי הביוב הכוללת צילום קווי ביוב בחריש? אנו שמחים לבשר לכם כי הגעתם בדיוק למקום הנכון! חברת דן

צילום קווי ביוב בתל-אביב
צילום קווי ביוב בתל-אביב

  מעוניינים לבצע בדיקה מעמיקה, מקצועית ויעילה בקווי הביוב הכוללת צילום קווי ביוב בתל-אביב? אנו שמחים לבשר לכם כי הגעתם בדיוק למקום הנכון! חברת דן

צילום קווי ביוב ביפו

  מעוניינים לבצע בדיקה מעמיקה, מקצועית ויעילה בקווי הביוב הכוללת צילום קווי ביוב ביפו? אנו שמחים לבשר לכם כי הגעתם בדיוק למקום הנכון! חברת דן

צילום קווי ביוב בקריות

  מעוניינים לבצע בדיקה מעמיקה, מקצועית ויעילה בקווי הביוב הכוללת צילום קווי ביוב בקריות? אנו שמחים לבשר לכם כי הגעתם בדיוק למקום הנכון! חברת דן

צילום קווי ביוב בגני תקווה

  מעוניינים לבצע בדיקה מעמיקה, מקצועית ויעילה בקווי הביוב הכוללת צילום קווי ביוב בגני תקווה? אנו שמחים לבשר לכם כי הגעתם בדיוק למקום הנכון! חברת

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!