שאיבת ביוב בפרדס חנה – המדריך המלא

שירותי ביוב זה לא משחק!
אל תתפשרו על אנשי מקצוע זולים בלי ניסיון ותעודות!

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

מערכת הביוב עובדת לאורך שנים ולרוב ללא כל בעיה ובלי שנדע בכלל שהיא קיימת. היא מורכבת מצינורות רחבים אשר מסוגלים להעביר באופן שוטף פסולת ביולוגית. המערכת מתחילה במבנה שלנו (פרטי, ציבורי או עסקי) וממשיכה אל עבר המערכת המשותפת (של הבניין, המועצה או העירייה).

על אף שמערכת הביוב עובדת באופן שוטף, מדי פעם יכולות להיות תקלות אשר דורשות התמודדות מקצועית (והן לא חולפות מעצמן). הבעיות יכולות להיות נראות לעין או להיות מורגשות בריחן החריף. הסיבות להיווצרות אותן תקלות מגוונות והפתרון הוא הזמנת שירותי שאיבת ביוב.

מהי שאיבת ביוב?

שאיבת ביוב בפרדס חנה

פעולה אחת נפוצה לטיפול בסתימות היא הזמנת אינסטלטור אשר יפתח אותה ויאפשר לפסולת להמשיך לזרום הלאה. הבעיה היא שלא תמיד האינסטלטור יכול לעזור. במידה וישנה פסולת שפוגעת במערכת כמו חיתולים, מגבונים, ניירות סופגים ואפילו חפצים, יש להוציא אותם החוצה. פעמים רבות ניסיונות להכניס אותם עמוק יותר ו"לדחוף אותם הלאה" לא יובילו לפתרון.

במקרים כאלה יש לבצע שאיבה של הביוב ולהוציא את כל השאריות והלכלוך שמפריע למערכת לעבוד באופן תקין. שאיבת ביוב בפרדס חנה מתבצעת על ידי מומחים בתחום ומוציאה פסולת החוצה כך שהמערכת חוזרת להיות נקייה ותקינה. יש לציין כי בסופו של דבר מדובר במערכת פשוטה למדי של צינורות שזורמים בתוכם השפכים. כל שיש לעשות הוא לדאוג שדבר לא יסתום אותה והיא תוכל להיות שימושית לאורך עשרות שנים.

הסכנה הבריאותית בביוב שעולה על גדותיו

ביוב שעולה על גדותיו גורם קודם כל לאי נעימות. המים לא יורדים באסלות ובכיורים והם יכולים גם להתחיל לצוף לתוך המבנה, מה שעלול ליצור נזק לחפצים הנמצאים במקום. במקביל נוצר ריח לא נעים במקום וככל שהמפגע חמור יותר או נמשך יותר זמן כך הנזק גדול יותר וקשה יותר להוציא את הריח החוצה.

בנוסף לאי הנעימות שנוצרת כאשר הביוב לא מתפקד כראוי, ישנו נזק בריאותי. ישנם פרזיטים ומפגעים אחרים במערכת ואלו אמורים להישאר בתוכה ולעבור את האזור המיועד ובוודאי לא לתוך המבנה. כאשר אותם פרזיטים מגיעים אל המבנה, נמצאים על הרצפה, הקירות והרהיטים, הנזק גדול והטיפול בו מורכב ויקר יותר. מכאן אפשר להבין כי ישנה חשיבות רבה לשאיבת הביוב בהקדם האפשרי.

במידה וכבר נעשה נזק וכל הרצפה מוצפת, יש להזמין חברה מיד ולאחר מכן לקבל החלטה כיצד הכי נכון לטפל במקום ולהפוך אותו לבריא מחדש. אפשר להתייעץ עם החברה על מידת הנזק ואפשר להזמין חברת ניקיון שתדאג להרחיק מפגעים ולהחזיר את המקום לקדמותו. כך או אחרת ברגע שישנו חשש לבעיית ביוב, חשוב מאד לפנות לאנשי מקצוע ולדאוג לטפל במערכת.

שורשים בביוב

שאלות נפוצות על שירותי שאיבת ביוב בפרדס חנה

לא תמיד נדע מראש איזה בעל מקצוע נדרש לנו ולפעמים האינסטלטור יהיה זה שיסביר שעלינו להזמין שירותי שאיבת ביוב. השאלות הבאות והתשובות יעזרו לנו להבין מתי עלינו להזמין את השירות ובמה בעצם מדובר.

מה גורם לסתימה בביוב?

לרוב, הסיבה לכך שהביוב נסתם היא השלכת פסולת שלא שייכת למערכת. מגבונים הם אחד מהאויבים של המערכת וכך כל מוצרי ההיגיינה. ישנם אנשים אשר משליכים שאריות אוכל לביוב ולא פעם ילדים משליכים חפצים שונים שנתקעים וסותמים את המערכת, מה שמוביל לריח רע ולעלייה של המים כלפי מעלה.

מה כוללים שירותי שאיבת הביוב?

שירותי השאיבה כוללים שתי פעולות. הראשונה היא שאיבה של המים עם הפסולת והשנייה היא שטיפה של הביוב. הפעולה מתבצעת על ידי מכשירים המיועדים לכך ולא יוצרת עוד לכלוך בבית או במבנה. במידה והמים כבר עלו על גדותיהם תבוצע שאיבה גם מהרצפה.

איך אפשר לדעת מה בדיוק הבעיה בביוב?

השלכת פסולת שלא מתאימה לביוב בפרדס חנה בדרך כלל תגרום לבעיה. היא יכולה להופיע מיד ויכולה להופיע לאחר שנים, אך ככל הנראה הביוב לא יתמודד לעד עם הלכלוך שלא אמור לזרום בו. עם זאת, הגורם לסתימה לא חייב להיות אנושי ולעתים ישנם מפגעים אחרים כמו שורשים שנכנסים למערכת שגורמים לסתימה. כדי לדעת מה גורם לבעיה יש צורך במכשור מתקדם ומצלמות שנכנסות למערכת ומזהות את הפגיעה. יש לבדוק מול החברה אם היא יכולה לבצע בדיקה שכזו, מעבר לטיפול עצמו.

איך אפשר לדעת אם העבודה צריכה להתבצע באופן דחוף?

כאשר המים לא יורדים באסלה או כשהם מתחילים להיכנס לבית או למבנה, יש צורך להזמין שירות בדחיפות. אפשר להזמין את בעלי המקצוע גם בסופי השבוע ובשעות הלילה כדי למנוע נזק. אם יש ריח רע של ביוב בתוך המבנה, יש צורך לפתוח קריאה ולרוב העבודה תצטרך להתבצע באופן דחוף גם כן.

לאן הולכת הפסולת שנשאבת?

החברה אשר מבצעת את השאיבה אוספת את התכולה לתוך מכליות המיועדות לכך. שום דבר לא נשאר במבנה או במערכת של הביוב. משם, הפסולת מועברת למקומות המאושרים לכך וחשוב לעבוד רק עם חברה אשר מפנה אותה למקום המיועד לכך.

מה מבטיח שהסתימה לא תחזור על עצמה?

חברה לשאיבת ביוב לא יכולה למנוע מאיתנו להמשיך להשליך לכלוך שלא מיועד לכך למערכת הביוב, אך היא כן יכולה להשאיר את המערכת נקייה. לכן, לאחר פינוי הפסולת ושאיבתה אל המכלים שבסופו של דבר יילקחו למקומות המיועדים לכך, היא תבצע פעולת ניקיון למערכת. במידה והפעולה התבצעה כראוי ואנחנו נפסיק להשליך חפצים ופסולת לביוב, מובטח לנו שקט ונינוחות לאורך שנים רבות.

שאיבת ביוב בפרדס חנה – שלב אחר שלב

השלב הראשון של שאיבת הביוב היא הזמנת אנשי המקצוע. היא תתבצע כאשר הביוב עולה על גדותיו או ברגע שישנה סתימה והמים לא יורדים באסלה. לרוב, אם המים עולים באסלה ונכנסים למבנה, זהו כבר סימן שיש להזמין את השירות בדחיפות. גם ריח רע הוא סימן לכך שישנה בעיה ומומלץ ליצור קשר בהקדם כדי לטפל במפגע.

החברה המקצועית תגיע עם משאבה ומכלים ותתחיל את העבודה. היא תזהה את האזור הפגוע ותשאב ממנו את הפסולת, הלכלוך והשפכים. את השאיבה אפשר לעשות מתוך האסלה, ממרתפים ומקלטים, מחניונים שהוצפו ומקומות נוספים. המשאית שמגיעה תתאים לאזור ותוכל להיכנס גם לאזורים שהם נמוכים יחסית.

בסיום השאיבה, יתבצע ניקיון של המערכת על ידי שטיפת הצנרת בלחץ גבוה. חברה אשר לא מבצעת את השטיפה לא מסיימת באמת את העבודה והבעיה עלולה לחזור על עצמה. יש לברר מראש כי מתבצעת כל העבודה וכי המערכת מקבלת את הטיפול הנחוץ באמת. בסיום הניקיון החברה תיקח את הפסולת למקום המיועד לכך בהתאם לתקנות.

מחירים והגורמים המשפיעים עליהם

מחירי שאיבת ביוב בפרדס חנה משתנים בהתאם לסוג העבודה ומורכבותה. ישנם מחירונים אשר תקפים פחות או יותר לעבודות השונות (יכולים להיות שינויים קטנים). ישנם שני גורמים שמשפיעים על עלות השירות: הראשון הוא סוג השירות והשני הוא סוג הפסולת. במידה ויש צורך לפנות את הפסולת למתקנים מיוחדים, העלות של השירות יכולה לעלות.

הזמנת ביובית תעלה סביב 550 ₪ ותכלול פתיחת סתימות ביוב. עלות של שטיפת קו ביוב יכולה לעלות סביב 500 ₪. במידה ויש צורך לפנות ולשטוף קו ביוב, העלות תהיה גבוהה יותר בכ-100 ₪ וכך גם במידה ויש צורך לשאוב את המים לאחר שהם כבר עלו על גדותיהם על הרצפה.

לעתים יש צורך בשירותים נוספים לשאיבה והחברה תוכל לפרט אותם כשהיא תגיע לשטח ותבחן אם יש צורך בהם. כמובן, הדרך הטובה ביותר לדעת מה המחיר הוא לבקש מראש הצעה ולציין כי כל פעולה נוספת שנדרשת דורשת אישור לפני ביצוע שלה.

שאיבת ביוב מבור ספיגה

שירותי שאיבה ניתנים לא רק עבור מערכת הביוב הביתית והציבורית אלא גם עבור בורות ספיגה. יכולים להיות מצבים בהם המים עולים על גדותיהם והאדמה באזור כבר לא מסוגלת לספוג את המים. במקרה זה השאיבה יכולה לתת פתרון יעיל מאד, פשוט לביצוע ועם תוצאות מצוינות. לאחר מכן בור הספיגה יכול לחזור לתפקוד הרגיל שלו ולשמש לאורך תקופה ארוכה.

טיפים להזמנת חברה מקצועית

ישנן חברות שונות שיכולות לספק שירות שאיבת ביוב בפרדס חנה. השאלה שצריכה לעלות היא איזו מבין החברות היא הכי מתאימה וכדי לענות עליה ריכזנו את הטיפים הבאים:

זמינות ומהירות

לרוב יש צורך בשירותי שאיבת ביוב כאן ועכשיו. ברגע שישנו ריח רע בבית או במבנה או שהמים עולים למעלה ומתחילה הצפה, יש צורך בבעלי מקצוע שיפנו את המפגע ומהר. את השירות אפשר להזמין לאורך כל שעות היום, כולל בלילה ובכל יום בשבוע, כולל ימי שבת וחג. ככל שהבעיה נראית חמורה יותר כך חשוב לוודא כי בעלי המקצוע יכולים להגיע תוך זמן סביר.

יכולת לטפל בבעיה

החברה צריכה להגיע עם הכלים והרכבים המתאימים לטיפול בבעיה. במקומות נמוכים יש צורך בכלי נמוך ובמקרה של פינוי פסולת ייחודית עליה להצליח להתמודד איתה. יש לברר מראש מה החברה מבצעת, תוך כמה זמן היא יכולה להגיע והאם ישנן מגבלות שהיא לא יכולה לתת עליהן מענה. לשם כך מתקיימת השיחה הראשונית ואם החברה לא בטוחה בכך שהיא יכולה לתת מענה, יהיו חברות אחרות שיצלחו את המשימה.

פינוי הפסולת למקומות מורשים

הפינוי של הפסולת צריך להתבצע רק למקומות המורשים והרחק מהמבנה. האחריות לטיפול במפגע היא על החברה ויש לבדוק מולה כי היא אחראית לאורך כל הדרך. במידה ומדובר בחומרים מסוכנים, יש לציין זאת כבר בשיחה הראשונה כיוון שלא כל חברה יכולה לספק שירות במקרה זה. יתכן שהחברה תרצה לשאול שאלות שונות בטלפון ויש לענות עליהן בכנות ככל האפשר כדי להימנע מאי נעימות של הגעה לשטח וחוסר יכולת לבצע את הנדרש.

מחיר

אחד הפרמטרים שיכול להשפיע כמובן על בחירת החברה לשאיבות ביוב בפרדס חנה הוא המחיר שהיא מבקשת עבור השירות. יש לשאול כבר בשיחת הטלפון כמה עולה ההגעה של החברה וכמה עולה השירות הבסיסי של שאיבת הביוב והניקיון שלו. אם ברור מראש כי הבעיה מורכבת או שישנה הצפה במבנה, יש לציין זאת כדי לקבל מחיר מדויק. כמו כן, כדאי תמיד לציין כי אם החברה מבצעת פעולות בנוסף למה שתוכנן מלכתחילה עליה לעדכן במחיר ולקבל אישור לכך.

שאיבת ביוב בפרדס חנה

שאיבת ביוב בפרדס חנה תתבצע על ידי חברה אשר מכירה היטב את התחום, שמחזיקה בציוד הנכון ושיכולה להגיע לאזור תוך זמן קצר. ללוח הזמנים ישנה משמעות ולכן מומלץ למקד את החיפוש לעיר עצמה ולא לחפש נותני שירות שמספקים מענה בכל הארץ. אלו אשר מכירים את העיר יוכלו גם לפנות את הפסולת לאתרים המורשים ובהתאם לתקנות העירייה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

פתיחת סתימת ביוב

  אחד הדברים הפחות נעימים שאנו יכולים לחוות בבית שלנו הוא סתימה של הביוב. זהו מפגע תברואתי שגורר בעקבותיו הופעה של מזיקים כמו עכברים, מקקים

איתור נזילות ביוב
פתיחת סתימה בצינור ביוב

  אחת הבקשות לקריאת עבודה הנפוצות ביותר בעולם האינסטלציה היא קריאה של לקוחות לפתיחת סתימה בצינור ביוב. על מנת לבצע את זה ישנן שתי שיטות

דליפת צנרת ביוב ראשי
סתימה בביוב משותף

אנו בדן ביוב מקבלים הרבה מאוד קריאות על סתימה בביוב משותף כאשר הסיבות לכך יכולות להיות מגוונות מאוד. בדרך כלל כאשר אנו מגיעים לבניין בו

דליפת צנרת ביוב ראשי
דליפת צנרת ביוב ראשי

אחת הקריאות היותר נפוצות שבגינם מזמינים אינסטלטורים בנוגע לבעיות ביוב היא דליפת צנרת ביוב ראשי. לעיתים לאחר כמה שנים הצנרת צוברת בלאי טבעי וכתוצאה מכך

חומר פותח סתימות

כאשר אתם נתקלים בסתימה בביוב, זה יכול לנבוע מכמה סיבות, חומר פותח סתימות יוכל לעזור לכם לפתור את הבעיה. מהו חומר לפתיחת סתימות? יכולות להיות

שאיבת ביוב בחריש – המדריך המלא

מערכת הביוב עובדת לאורך שנים ולרוב ללא כל בעיה ובלי שנדע בכלל שהיא קיימת. היא מורכבת מצינורות רחבים אשר מסוגלים להעביר באופן שוטף פסולת ביולוגית.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!