מדוע שימוש בציוד מיוחד מקל על איתור נזילות ובעיות הקשורות למערכת האינטסלציה?

שירותי ביוב זה לא משחק!
אל תתפשרו על אנשי מקצוע זולים בלי ניסיון ותעודות!

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

בעבר, בכדי לאתר נזילה באזורים שונים, בין אם מדובר בנזילה שהמקור שלה מאחורי הקיר, בין אם מתחת לרצפות ובין אם באזורים יותר מורכבים כמו במרחב חיצוני, פעמים רבות היה צורך בביצוע הרס בכדי לאתר את מקור הנזילה. כלומר, היו לא מעט מקרים בהם הגיע מומחה לאיתור נזילות או אינסטלטור שפשוט לא היו מצליחים ישר למצוא את הבעיה. היום, תודות לטכנולוגיות המתקדמות בתחום הזה של איתור נזילות, הרבה יותר קל ומהיר לאתר נזילות. בשורות הבאות נציג בפניכם כיצד אותם מכשירים מקלים על חיינו, חוסכים לנו זמן יקר והרבה מאוד כסף.

 

קצת על מצלמה תרמית

נזילה, לא משנה אם היא קטנה או גדולה, כזו שנוצרה רק עכשיו או כזו שכבר קיימת זמן רב, יכולה להוביל לשיבוש של ממש באיכות חיינו. בנוסף, מים יכולים להוביל לנזקים גם לרכוש, וגם באופן פיזי על ידי היווצרות של סימני רטיבות, פטריות ועובש. מסיבות אלו ועוד, שמדובר במים, אין להקל ראש ויש למצוא את הפתרון המהיר והיעיל ביותר לאיתור הנזילה. אחד המכשירים הכי פופולארים לאיתור נזילות נקרא מצלמה תרמית. מצלמה זו פועלת במטרה לגלות את המקור של הנזילה וזאת מבלי שיהיה צורך לבצע קדיחות מיותרות בקירות, חציבות, לשבור מרצפות וכדומה. לבצע צילום תרמי בעזרת ציוד מיוחד נחשב היום לתהליך המהיר והיעיל ביותר לאיתור נזילות.

 

איך המצלמה פועלת?

המצלמה פועלת על ידי זיהוי של קרניים אינפרא אדומות. טכנולוגיה המכונה גם IR. מדובר בפליטה של קרינת חום והעין האנושית לא מסוגלת לראות. מדובר בטכנולוגיה המבוססת על חוק פיזיקלי שמעיד כי אם עצם חם יותר, הוא מייצר יותר קרינה מסוג IR. לכל מצלמה תרמית יש עדשה מאוד מיוחדת שמסוגלת לבצע מיקוד אורי לטווח מסוים. לאחר מכן האור מתרכז באזורים רלוונטיים ועובר לחיישנים שנמצאים ממש בתוך המצלמה. הם אלה שבעצם מודדים את ההפרשים בין חום לקור באזור אותו אנחנו בודקים. אותם הפרשים מראים מה קורה בסביבה החיצונית והכל מוצג לתוך מפה תרמית. לאחר מכן המצלמה מעבדת את הנתונים והופכת את המידע לצבעים גרפיים שעל פיהם ניתן להבין איפה בדיוק הנזילה.

 

 

מצלמה תרמית יתרונות

      המידע שהמצלמה מספקת הינו מהיר וסופר מדוייק.

      המצלמה מסייעת לנו להפחית בצורה ניכרת את הצורך לפגוע ברכוש.

      מסייעת למנוע זמנים בהם אזורים מסוימים, ציוד ומערכות תשתיות מושבתים.

      מסייעת לזהות נקודות תורפה בתהליכי ייצור שונים כאשר יש עומסים על מערכות.

      מונעת כשלים ומייצרת בקרת איכות טובה. 

 

סובלים מרטיבות בקירות או מתחת לרצפה ולא יודעים מאיפה המים מגיעים? מחפשים מומחה מקצועי לאיתור נזילה תוך שימוש באמצעים הטכנולוגיים המתקדמים בעולם? המומחים של איתור ברור מוצאים כל נזילה ללא יוצא מן הכלל! צוות האתר ישמח לסייע ולהכווין אתכם בכל שאלה או בעיה. אנו עושים שימוש במצלמות תרמיות, מצלמות סיב אופטיות ומעניקים לקהל לקוחותינו מגוון עצום של שירותים בתחום לרבות שירותי צילום, שירותי ביוב, שירותי איטום ועוד. אנו פועלים בפריסה ארצית ומתחייבים לזמינות גבוהה, שירות יעיל ומקצועי באחריות. צרו קשר ונשמח לעזור לכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

water
התפקיד המכריע של שיקום שפכים בשיקום מאגרים

מחסור במים הוא נושא קריטי איתו מתמודדות מדינות רבות בעולם, כולל ישראל. כמדינה הידועה באקלים הצחיח שלה, ישראל נמצאת בחזית הפתרונות החדשניים להתמודדות עם בעיה זו. פתרון אחד כזה הוא שיקום שפכים, שלו תפקיד מכריע בשיקום ומילוי מאגרי מים.

שיפוצים
המדריך השלם להחלפת צנרת הביוב

היציאה לשיפוצים בבית היא מסע הכולל שינוי חללי מגורים כדי לענות על צרכים מתפתחים והעדפות עיצוביות. בין שלל השיקולים, אחד מהיבטים שלעתים קרובות מתעלמים ממנו הוא בריאות מערכת הביוב של הבית. אמנם זה לא הנושא הזוהר ביותר, אך טיפול בהחלפת צנרת ביוב במהלך שיפוצים הוא שלב מכריע בהבטחת אורך החיים והפונקציונליות של הבית, בטח ובטח אם כבר קיימות בעיות בביוב.

שיפוצים
המדריך למשפץ הירושלמי – מה אתם חייבים לדעת על אבן הבניה של העיר

חדשים בתחום השיפוצים בעיר ירושלים? יש דבר אותו כל אדם במדינה יודע – בעיר ירושלים בונים עם אבן ירושלמית, האם יש לכם ניסיון בעבודה עם האבן? האם אתם מכירים את ההיסטוריה שלה ואת השימוש בה? אם לא, וגם אם כן, הכנו לכם מדריך קצר וקולע עם כל מה שאתם צריכים לדעת על האבן הכי מפורסמת העיר הבירה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!