החלפת ברזים בצורה תקינה על ידי אינסטלטור

שירותי ביוב זה לא משחק!
אל תתפשרו על אנשי מקצוע זולים בלי ניסיון ותעודות!

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

אם הברז המטפטף במטבח מפר את שלוותכם, או שהצינור שנמצא בארון שמתחת נוזל באופן קבוע, אפילו אם סתם מתחשק לכם להתחדש ולהחליף את הברז המשעמם במטבח, עליכם למצוא אינסטלטור ברמת גן לטובת החלפת הברז. את הפעולה הפשוטה יחסית, מומלץ שלא להתעקש לבצע לבד ולתת לאיש מקצוע מנוסה לוודא שההחלפה מתבצעת היטב. הברז עליכם, ההחלפה על האינסטלטור.

freepik

על שני ברזים דיבר הכיור הישראלי

הברז הוא אולי פרט שנראה שולי לגמרי בתוך המטבח, אך חשבו על התדירות העצומה שבה אתם משתמשים בו: שטיפת כלים, מילוי מים לבישול, מילוי מים לקומקום, השרייה של כלי מטבח, שטיפת ידיים במהלך ההימצאות במטבח ועוד. בכיור הישראלי, תוכלו לפגוש את ברז הפרח, שמותקן על גבי השיש ואת ברז הסוללה, שמחובר לקיר המטבח עצמו. הסוג האחרון נמצא בדרך כלל בבתים וותיקים יותר, בהם הוא שוכן גם באמבטיה. ברז הסוללה מחובר ישירות לצנרת ולכן ההחלפה שלו תהיה קלה וחלקה למדי.

החלפה של ברז במטבח מסוג פרח, היא עניין מעט מורכב יותר: ברז זה מחובר למערכת המים הביתית באמצעות "צינורות גמישים" שנמצאים ממש מתחת לכיור. הם מתחברים אל מתאם מיוחד, הקרוי ברז ניל – גם הוא ברז בפני עצמו שבשלב חיים מסוים יצריך החלפה.

מתי ואיך מחליפים ברז סוללה?

סימן מובהק לכך שברז הסוללה אצלכם במטבח זקוק להחלפה הוא כאשר קיימת בברז נזילה, או במצב של הצטברות חלודה. תוכלו לעכב מעט את ההחלפה על ידי חיזוק צוואר הברז אם הנזילה מתבטאת מתוכו, אך לרוב אלו הגומיות הפנימיות השחוקות והמיובשות, שאינן מבצעות עוד את תפקידן. גם כאשר הברז עצמו משמיע חריקות, שווה להקדיש מחשבה להחלפתו, משום שהדבר מעיד על סופו הקרוב.

החלפה של ברז במטבח מסוג ברז סוללה, לא מצריכה כלים רבים מידי, אלא ידע בסיסי בשרברבות. תחילה יש לסגור את השיבר (ברז המים הראשי) ולאחר מכן לפתוח את האומים באמצעות מפתח שבדי. אם האומים קשים, ניתן לרסס אותם בשמן WD-40 והם יתרככו. כעת האינסטלטור ישלוף את הברז ממקומו ויסיר את הרוזטה – הצלחת שמכסה את הצנרת. לאחר מכן הוא יבריג את הכיסוי החדש. בשלב זה, ייתכן ויפתח את המים על מנת לאפשר לכל הפסולת שהצטברה בפנים להשתחרר. לאחר שהמים חוזרים לצבעם השקוף, הברז יורכב מחדש והאומים יחוזקו.

מתי ואיך מחליפים ברז פרח?

ברז פרח שנוזל ממרכזו, הוא סימן מובהק להחלפה. ייתכן שגם הצינורות עצמם חלודים או נוזלים, או שמנגנון הברז התקלקל ומצריך החלפה. בעבודה זו, על האינסטלטור לסגור את ברז הניל שנמצא מתחת לכיור ולנתק את הצינורות המאריכים. לאחר מכן עליו לשחרר את האומים ואת הברז הישן. כעת יחוברו הצינורות המאריכים אל הברז החדש ולברז הניל עצמו ותיבדק זרימת המים התקינה.

בין אם אתם רוצים להימנע מטעויות ובין אם קיימת תקלה שאתם רוצים לנטר באופן מדויק, הזמנת האינסטלטור תאפשר לכם לבצע החלפת ברזים חלקה ומקצועית. תתחדשו.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

water
התפקיד המכריע של שיקום שפכים בשיקום מאגרים

מחסור במים הוא נושא קריטי איתו מתמודדות מדינות רבות בעולם, כולל ישראל. כמדינה הידועה באקלים הצחיח שלה, ישראל נמצאת בחזית הפתרונות החדשניים להתמודדות עם בעיה זו. פתרון אחד כזה הוא שיקום שפכים, שלו תפקיד מכריע בשיקום ומילוי מאגרי מים.

שיפוצים
המדריך השלם להחלפת צנרת הביוב

היציאה לשיפוצים בבית היא מסע הכולל שינוי חללי מגורים כדי לענות על צרכים מתפתחים והעדפות עיצוביות. בין שלל השיקולים, אחד מהיבטים שלעתים קרובות מתעלמים ממנו הוא בריאות מערכת הביוב של הבית. אמנם זה לא הנושא הזוהר ביותר, אך טיפול בהחלפת צנרת ביוב במהלך שיפוצים הוא שלב מכריע בהבטחת אורך החיים והפונקציונליות של הבית, בטח ובטח אם כבר קיימות בעיות בביוב.

שיפוצים
המדריך למשפץ הירושלמי – מה אתם חייבים לדעת על אבן הבניה של העיר

חדשים בתחום השיפוצים בעיר ירושלים? יש דבר אותו כל אדם במדינה יודע – בעיר ירושלים בונים עם אבן ירושלמית, האם יש לכם ניסיון בעבודה עם האבן? האם אתם מכירים את ההיסטוריה שלה ואת השימוש בה? אם לא, וגם אם כן, הכנו לכם מדריך קצר וקולע עם כל מה שאתם צריכים לדעת על האבן הכי מפורסמת העיר הבירה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!