טיפים לבחירת קבלן ביוב שכדאי להכיר

שירותי ביוב זה לא משחק!
אל תתפשרו על אנשי מקצוע זולים בלי ניסיון ותעודות!

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

כבר זמן מה שהביוב במבנה שלכם עושה בלגן, מעלה ריחות לא נעימים וגורם להצפות ונזילות…

נשמע מוכר? הגיע הזמן להזמין קבלן ביוב, שיפתור את הבעיות אחת ולתמיד.

בפועל, רובנו לא בטוחים כיצד לבחור קבלן ביוב, ולא פעם מבלבלים אותו עם אינסטלטור. אז אחת ולתמיד, מהו קבלן ביוב, מתי צריך להזמין אותו ואיך לבחור בקבלן הנכון שיותיר אתכם מרוצים?

מהו קבלן ביוב?

קבלן ביוב הוא בעל מקצוע המתמחה בתחום מערכת הביוב, התשתיות, והניקוז.

קבלן ביוב מבצע מגוון רחב של פעולות בכל תחום הביוב – הן בשלבים הראשונים של תכנון מערכת ביוב מאפס, והקמתה בשטח, הנפקת האישורים המתאימים, והן בשלבים מתקדמים כמו תיקון תקלות במערכת, ואחזקה שוטפת שלה.

רבים מתבלבלים בין קבלן ביוב לבין ביובית, ואפילו לאינסטלטור, אך בפועל בידיו של קבלן הביוב ידע, כלים, ואמצעים שאין בידיהם של בעלי מקצוע אחרים, כך שמצד אחד הוא יכול לתת מענה למגוון רחב יותר שת מקרים ותרחישים, בין היתר, גם בכאלה שנוגעים בתחומי ההתמחות של אינסטלטור או ביובית.

אילו פעולות קבלן ביוב יכול לבצע עבור מערכת הביוב שלכם?

מגוון הפעולות ותחומי האחריות של קבלן ביוב רחבים למדי ומלווים את מערכת הביוב מתכנונה ועד לאחזקתה ותיקונה.

בשלבי התכנון, קבלן ביוב אמון על שרטות המערכת וקביעת החומרים והמידות בהתאם לנדרש ובהתאם  לתקן.

הוא זה שמלווה את תהליך האישור אל מול הרשויות (טופס 4 וכדומה) ובהמשך, הוא גם זה שמתחזק את מערכת הביוב ופותר תקלות שונות, חלקן פשוטות כמו סתימות שטחיות אך חלקן עשויות להיות מורכבות ולהיות מלוות בצילום ומיפוי, תיקונים או שיקום וכיוצא בזה.

החלפה או שיקום של מערכת ביוב מרכזית

קבלן ביוב יכול לשקם עבורנו את מערכת הביוב, ולעשות זאת בלי לגרום להרס על ידי טכניקות מתקדמות של ציפוי הצינורות הקיימים בפולימרים מיוחדים.

במידה ויש חשש שהמערכת דורשת שיקום, הקבלן יבצע צילום ביוב, ולאחר מכן יבצע תיקון או החלפה של מערכת הביוב בהתאם לממצאים.

טופס 4 – חיבור הביוב לתשתית העירונית

קבלן ביוב יוכל לסייע לכם בחיבור מערכת הביוב שלכם למערכת הביוב העירונית.

בשביל זה הוא יזדקק לטופס 4 – צו אכלוס. יש להגיש את טופס 4 על פי תקנות התכנון והבנייה, והמטרה שלו היא לחבר את התשתית לשירותי מים, חשמל או ביוב עירוני.

בעצם הגשת הטופס, האישורים המצורפים מאשר כי המבנה אכן מאושר לאכלוס. אחרי שתגישו בשיתוף עם קבלן הביוב את הטופס, העירייה תנפיק אישור אכלוס שמאפשר חיבור למגוון התשתיות השונות, ביוב, לצד חשמל, מים, גז, וטלפון.

איך בוחרים את קבלן הביוב הטוב ביותר?

בחירת קבלן ביוב היא משימה שיש להקדיש לה את הזמן הראוי. הסיבה לכך, היא שביוב הוא ״עסק מסריח״ – תרתי משמע.

השאיפה היא להתעסק בכך כמה שפחות, ולעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר כבר בפעם הראשונה.

כשמדובר בביוב, פעולה פשוטה עלולה להיגרר לטיפולים ארוכים, במידה שלא מחסלים את הבעיה כמו שצריך אחת ולתמיד.

שקיפות – קבלן הביוב צריך להציג בפנינו בצורה ברורה את כל האופציות שעומדות בפנינו, לצד העלויות והמלצתו המקצועית. גם כשהדברים מסתבכים, הקבלן צריך לעדכן אותנו מה קורה כדי שנהיה בתמונה לאורך כל התהליך.

אמינות – לצערנו קיימים בשוק קבלני ביוב לא כל כך צדיקים, שעלולים להמליץ על ביצוע פעולות לא נחוצות משיקולים כלכליים. נסו למצוא קבלן אמין ומקצועי, שמונע משיקולים טהורים בלבד – טובת מערכת הביוב שלכם בטווח הארוך.

המלצות – במידה ואחד מחבריכם, שכנים או משפחה נעזר בקבלן ביוב והיה מרוצה, כדאי להיעזר בהמלצותיהם כדי לבחור קבלן ביוב מקצועי שיהיה לצדכם לאורך התהליך.

השוואה נכונה – תמיד צריך להשוות כמה הצעות מחיר ולהתמקד בתמורה שכל קבלן ביוב מציע.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

water
התפקיד המכריע של שיקום שפכים בשיקום מאגרים

מחסור במים הוא נושא קריטי איתו מתמודדות מדינות רבות בעולם, כולל ישראל. כמדינה הידועה באקלים הצחיח שלה, ישראל נמצאת בחזית הפתרונות החדשניים להתמודדות עם בעיה זו. פתרון אחד כזה הוא שיקום שפכים, שלו תפקיד מכריע בשיקום ומילוי מאגרי מים.

שיפוצים
המדריך השלם להחלפת צנרת הביוב

היציאה לשיפוצים בבית היא מסע הכולל שינוי חללי מגורים כדי לענות על צרכים מתפתחים והעדפות עיצוביות. בין שלל השיקולים, אחד מהיבטים שלעתים קרובות מתעלמים ממנו הוא בריאות מערכת הביוב של הבית. אמנם זה לא הנושא הזוהר ביותר, אך טיפול בהחלפת צנרת ביוב במהלך שיפוצים הוא שלב מכריע בהבטחת אורך החיים והפונקציונליות של הבית, בטח ובטח אם כבר קיימות בעיות בביוב.

שיפוצים
המדריך למשפץ הירושלמי – מה אתם חייבים לדעת על אבן הבניה של העיר

חדשים בתחום השיפוצים בעיר ירושלים? יש דבר אותו כל אדם במדינה יודע – בעיר ירושלים בונים עם אבן ירושלמית, האם יש לכם ניסיון בעבודה עם האבן? האם אתם מכירים את ההיסטוריה שלה ואת השימוש בה? אם לא, וגם אם כן, הכנו לכם מדריך קצר וקולע עם כל מה שאתם צריכים לדעת על האבן הכי מפורסמת העיר הבירה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!