חידוש צנרת ביוב

שירותי ביוב זה לא משחק!
אל תתפשרו על אנשי מקצוע זולים בלי ניסיון ותעודות!

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

חידוש צנרת ביוב

צנרת הביוב משרתת אותנו יפה, לעיתים לאורך עשורים שלמים וללא כל תקלה. יחד עם זאת, כמו כל מערכת פיזית, גם מערכת ביוב עוברת תהליך רצוף של שחיקה. שחיקה זו היא אחת הסיבות המרכזיות להופעת תקלות ביוב במבנים ישנים והפתרון הטוב ביותר במקרים אלה הוא חידוש צנרת ביוב. באילו מקרים נכון לבצע חידוש? האם אופציה זו מתאימה אך ורק למבנים מיושנים? איך מבוצע תהליך החידוש? האם יש אפשרות לבצע חידוש ללא גרימת הרס היקפי וללא הרמת מרצפות? מי מציע את השירות? על שאלות אלו ועוד מספרים לכם בשורות הבאות, המומחים של חברת דן ביוב, המציעה את כל סוגי השירותים עבור מערכות ביוב.

חידוש צנרת ביוב

באילו מקרים נכון לבצע חידוש צנרת ביוב?

התשובה המתבקשת היא שבכל מקרה של צנרת ישנה, נכון לחדש אותה. אלא שלא כל צנרת ישנה חייבת לעבור תהליך של חידוש צנרת ביוב וזהו גם לא המקרה היחיד שבו נכון לבצע את ההליך. חידוש צנרת הוא הליך שיש לבצע בשני מקרים מרכזיים. המקרה הראשון הוא אכן כאשר מדובר בצנרת ישנה, שסובלת מתקלות חוזרות ונשנות. כשהתקלות מתחילות להופיע בתדירות חריגה, זה אומר שיש בעיה היקפית במערכת הביוב והדבר הנכון לעשות הוא לחדש את הצנרת כולה, במקום לבצע כל פעם תיקון טלאי במקום שונה בצנרת. המקרה השני שבו נכון לבצע חידוש צנרת ביוב הוא כאשר מבצעים שיפוץ יסודי לבית, שבו ישנה צנרת בת יותר מעשרים שנה, גם אם היא לא עושה בעיות כלל. שיפוץ כללי בו אתם גם מחליפים את הריצוף, מספק לכם הזדמנות נהדרת לבצע חידוש של הצנרת הקיימת והדבר האחרון שאתם רוצים הוא, ששנה לאחר שהשלמתם את השיפוץ המקיף הזה, פתאום תצטרכו לעבור תהליך של תיקון צנרת ביוב בגלל תקלה. כדי למנוע מצב זה, כדאי לנצל את השיפוץ בכדי לחדש את צנרת הביוב.

איך מבוצע תהליך החידוש?

חידוש צנרת ביוב מתחיל בחישוף של הצנרת בבית. זה אומר שצריך להרים את המרצפות ובמקרים של מבנים משותפים, לעיתים גם לשבור את הקיר בו עובר צינור הביוב המחבר בין הדירות. בשלב זה מבוצעת החלפה של כל צינורות הביוב בבית. בכל מקרה לא נכון לבצע בדיקה של כל צינור בנפרד וקבלת החלטה לגבי החלפתו. העלות של החלפת הצינור לאחר שהוא כבר מונח חשוף לפנינו היא שולית מאוד ולכן אם כבר חשפנו את הצנרת כולה, נכון גם להחליף את כולה, ללא קשר למצבו של כל מקטע בצנרת. זוהי שיטת החידוש המסורתית ואפשר בהחלט לומר שהיא גם הטובה והיעילה ביותר, אם כי לא תמיד היא המשתלמת והכדאית ביותר.

לשיטה מסורתית זו ישנה אלטרנטיבה שמבוססת על שירוול צנרת ביוב. שיטה זו מאפשרת לנו להחדיר שרוול פולימרי אל הצנרת הקיימת ולהפוך את השרוול לדופן הפנימית של הצינור הקיים. בצורה זו יצרנו נתיב חדש ואטום לזרימת הביוב מבלי להרים אפילו מרצפת אחת. יחד עם זאת, פתרון זה הוא בעיקרו פתרון שמיועד לתיקון צנרת ביוב ולא לצורך חידוש צנרת ביוב. אפשר לשקול את האפשרות אבל תמיד רצוי לקבל את ההחלטה בליווי גורם מקצועי שמכיר את כלל השיטות וגם יודע להציע לכם את כולן.

מי מבצע חידוש צנרת ביוב?

שירות חידוש צנרת ביוב הוא בדרך כלל שירות המסופק על ידי קבלני שיפוצים ועל ידי אינסטלטורים. רובם המכריע של אלה מכירים היטב וגם ישמחו לבצע לכם חידוש צנרת ביוב בשיטה המסורתית. יחד עם זאת, אם אתם רוצים לחדש צינור בודד או לעשות שימוש בטכניקה החדשה של שירוול צנרת, יהיה עליכם לאתר גורם מקצועי שמציע ספציפית את השירות הזה, שכן מדובר בטכנולוגיה חדשה יחסית הדורשת גם מכשור מקצועי מתאים וגם ידע וניסיון מקצועי בתחום הספציפי.

חברת דן ביוב היא אחת החברות המובילות בישראל בתחום הביוב. החברה מציעה את כל שירותי התכנון, ההתקנה, התיקון והחידוש של מערכות ביוב. לחברה לקוחות פרטיים, עסקיים, תעשייתיים וציבוריים בכל רחבי הארץ ובאפשרותה לבצע חידוש צנרת ביוב לכל מערכת ביוב מכל סוג, הן בשיטה המסורתית והן בשיטה החדשה, הכל בסטנדרטים הגבוהים ביותר והכל עם אחריות מלאה על העבודה והחומרים.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

water
התפקיד המכריע של שיקום שפכים בשיקום מאגרים

מחסור במים הוא נושא קריטי איתו מתמודדות מדינות רבות בעולם, כולל ישראל. כמדינה הידועה באקלים הצחיח שלה, ישראל נמצאת בחזית הפתרונות החדשניים להתמודדות עם בעיה זו. פתרון אחד כזה הוא שיקום שפכים, שלו תפקיד מכריע בשיקום ומילוי מאגרי מים.

שיפוצים
המדריך השלם להחלפת צנרת הביוב

היציאה לשיפוצים בבית היא מסע הכולל שינוי חללי מגורים כדי לענות על צרכים מתפתחים והעדפות עיצוביות. בין שלל השיקולים, אחד מהיבטים שלעתים קרובות מתעלמים ממנו הוא בריאות מערכת הביוב של הבית. אמנם זה לא הנושא הזוהר ביותר, אך טיפול בהחלפת צנרת ביוב במהלך שיפוצים הוא שלב מכריע בהבטחת אורך החיים והפונקציונליות של הבית, בטח ובטח אם כבר קיימות בעיות בביוב.

שיפוצים
המדריך למשפץ הירושלמי – מה אתם חייבים לדעת על אבן הבניה של העיר

חדשים בתחום השיפוצים בעיר ירושלים? יש דבר אותו כל אדם במדינה יודע – בעיר ירושלים בונים עם אבן ירושלמית, האם יש לכם ניסיון בעבודה עם האבן? האם אתם מכירים את ההיסטוריה שלה ואת השימוש בה? אם לא, וגם אם כן, הכנו לכם מדריך קצר וקולע עם כל מה שאתם צריכים לדעת על האבן הכי מפורסמת העיר הבירה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!