התקנת צנרת ביוב

שירותי ביוב זה לא משחק!
אל תתפשרו על אנשי מקצוע זולים בלי ניסיון ותעודות!

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

התקנת צנרת ביוב

התקנה של צנרת ביוב היא משימה מורכבת הרבה יותר מסתם הנחה של צינורות וחיבורם זה לזה. אחת הסיבות המרכזיות לכך היא שבצנרת ביוב, אין שום מקור אנרגיה שמסייע בהנעת מי השפכים בצנרת כמו למשל משאבות המניעות מים בצנרת המים הצלולים. בצנרת ביוב, כוח המשיכה הוא הכוח המסתורי שמניע הכל ויש לכך השלכות בתהליך של התקנת צנרת ביוב. כיצד באה המורכבות של התקנת צנרת ביוב לידי ביטוי? מה זה אומר מבחינת התהליך שאתם צריכים לעבור ואיש המקצוע שאתם צריכים לשכור לטובת המשימה? האם יש לכך גם משמעויות רגולטוריות? על שאלות אלו ועוד, עונים לכם בשורות הבאות המומחים של חברת דן ביוב.

התקנת צנרת ביוב

השילוב המעניין בין צנרת ביוב ובין כוח המשיכה

כאשר אתם פותחים ברז בבית, המים נשפכים אל תוך הכיור, משם הם עוברים אל צנרת הביוב דרך חור הניקוז בכיור ומשם הם זורמים הלאה מהבית שלכם עד שהם מגיעים אל מרכז למחזור שפכים, שיכול להיות ממוקם במרחק של עשרות ומאות ק"מ מהבית שלכם. את חלקו של המסלול הזה עוברים מי השפכים באמצעות כוח מניע שמסופק על ידי משאבות ביוב רבות עוצמה, אך בכל מה שקשור למרחב הביתי שלכם ואפילו לזה השכונתי, הביוב נע בכוחות עצמו, או נכון יותר בסיועו של כוח המשיכה. מי השפכים פשוט זורמים תמיד מנקודה גבוהה יותר לנקודה נמוכה יותר וכך הם מתקדמים לאורך צנרת הביוב. כדי להבטיח שהזרימה תהיה מספקת על מנת שלא יצטברו שפכים בסביבת הצנרת הביתית,  יש להתקין את הצנרת עם שיפועים מתאימים, שמאפשרים למעשה לכוח המשיכה לפעול על מי השפכים הזורמים בצנרת הביוב.

מה זה אומר על התהליך של התקנת צנרת ביוב?

ובכן, הדבר הראשון שזה אומר הוא, שבראש ובראשונה צנרת ביוב חייבת לעבור שלב של תכנון לפני שהיא עוברת לשלב הביצוע. בשלב התכנון נלקחים בחשבון כל הפרמטרים של אורך הצנרת, המרחבים במבנה בהם היא צריכה לעבור והשיפועים בהם היא צריכה להיות מותקנת על מנת להבטיח זרימה נאותה של מי הביוב בצנרת והלאה מהמבנה. תכנון זה מבוצע על ידי אדריכל והוא חייב לקבל אישור מהנדס. לאחר אישור התכנית, ניתן להתחיל בביצוע ובביצוע ישנה חשיבות רבה שהצנרת תותקן בדיוק בשיפועים הנכונים. שיפוע חריף מדי והצנרת צפויה להרעיש מאוד כשכל תנועה של מי שפכים בצנרת תייצר רעש לא נעים עד בלתי נסבל. שיפוע קטן מדי ומי השפכים לא יוכלו לזרום בצורה  טובה בצנרת, מה שיגרום להצטברות מי שפכים ומוצקים בצנרת, ריחות לא נעימים וסתימות חוזרות ונשנות.

את צנרת הביוב בביתנו אנחנו לוקחים אמנם כמובנת מאליה, אבל מדובר באחת המערכות החשובות ביותר בכל מבנה בכל מה שקשור לתברואה והיגיינה. בדיוק מהסיבה הזאת, הרשויות דורשות עמידה ברורה בסטנדרטים הנדרשים ובכדי לאכוף את הסטנדרטים האלה, הן גם מתנות אישור אכלוס או רישיון עסק בהצגת אישור על תקינות מערכת הביוב ובכלל זה על פרישת הצנרת על פי הכללים ההנדסיים הנדרשים. אישור זה כרוך לרוב בהצגת תכנית הביוב ולעיתים גם נדרש צילום צנרת ביוב כדי לאשרר את תקינות המערכת.

ולמה כל זה חשוב?

כל זה חשוב מכיוון שכאשר אתם מזמינים שירות התקנת צנרת ביוב, אתם רוצים לוודא שאתם מזמינים אותו מגורם מקצועי שעומד בסטנדרטים הנדרשים בברירת המחדל שלו. התקנה לא נכונה, לא מקצועית או לא מוקפדת, אפילו של מקטע אחד בצנרת הביוב, יכולה להוביל לאחר מכן לשלל בעיות תברואתיות, בעיות רעש, בעיות של ריח וכמובן נזילות ביוב מאוד לא נעימות. בנוסף לכך, התקנה שאינה עומדת בסטנדרטים יכולה לאלץ אתכם גם להיכנס למאבק מול הרשות המקומית, שמבחינתה דורשת תיקון של המערכת על פי הנדרש. על כן, לא כל אינסטלטור מתאים למשימה זו ובבחירת גורם מקצועי, אתם בהחלט רוצים לוודא שאתם מזמינים גורם בעל מוניטין בתחום האינסטלציה, בעל האישורים הנדרשים לעסוק בתחום זה וגם בעל הניסיון בתחום. חברת דן ביוב היא אחת הדוגמאות הטובות ביותר לגורם כזה, שכן מדובר בחברה המובילה בישראל בכל מה שקשור לשירותי תכנון, תיקון, חידוש וכמובן התקנת צנרת ביוב ותמיד על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום ובמחירים תחרותיים ואטרקטיביים ביחס למחיר השוק.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

water
התפקיד המכריע של שיקום שפכים בשיקום מאגרים

מחסור במים הוא נושא קריטי איתו מתמודדות מדינות רבות בעולם, כולל ישראל. כמדינה הידועה באקלים הצחיח שלה, ישראל נמצאת בחזית הפתרונות החדשניים להתמודדות עם בעיה זו. פתרון אחד כזה הוא שיקום שפכים, שלו תפקיד מכריע בשיקום ומילוי מאגרי מים.

שיפוצים
המדריך השלם להחלפת צנרת הביוב

היציאה לשיפוצים בבית היא מסע הכולל שינוי חללי מגורים כדי לענות על צרכים מתפתחים והעדפות עיצוביות. בין שלל השיקולים, אחד מהיבטים שלעתים קרובות מתעלמים ממנו הוא בריאות מערכת הביוב של הבית. אמנם זה לא הנושא הזוהר ביותר, אך טיפול בהחלפת צנרת ביוב במהלך שיפוצים הוא שלב מכריע בהבטחת אורך החיים והפונקציונליות של הבית, בטח ובטח אם כבר קיימות בעיות בביוב.

שיפוצים
המדריך למשפץ הירושלמי – מה אתם חייבים לדעת על אבן הבניה של העיר

חדשים בתחום השיפוצים בעיר ירושלים? יש דבר אותו כל אדם במדינה יודע – בעיר ירושלים בונים עם אבן ירושלמית, האם יש לכם ניסיון בעבודה עם האבן? האם אתם מכירים את ההיסטוריה שלה ואת השימוש בה? אם לא, וגם אם כן, הכנו לכם מדריך קצר וקולע עם כל מה שאתם צריכים לדעת על האבן הכי מפורסמת העיר הבירה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!