הסרת שורשים בביוב – כך תעשו זאת בהצלחה

שירותי ביוב זה לא משחק!
אל תתפשרו על אנשי מקצוע זולים בלי ניסיון ותעודות!

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

חוויתם הצפת ביוב או ריחות רעים מקו הביוב? שמו לב, הסרת שורשים בביוב דורשת מעצם טבעה יכולת זיהוי של הבעיה, לפני ביצוע ההסרה. היקף סתימת השורשים איננו נראה לעין ויש לטפל בנושא בצורה מקיפה על מנת למנוע הישנות של הבעיה. נסביר בשורות הבאות מתי נדרשת הסרת שורשי ביוב ובעיקר, איך עושים זאת בהצלחה יתירה.

איך אפשר לאתר שורשים בביוב?

ידוע היטב כי לא כל סתימת ביוב נגרמת בשל שורשים. לכן, השלב הראשוני הוא לוודא כי הביוב אכן נסתם כתוצאה משורשים שצמחו בתוכו. במקרים מסוימים ניתן לעשות זאת על ידי פתיחת בריכת הביוב ובדיקה בעין. אך יתכן שיהיה צורך לבדוק את הדברים על ידי מצלמת סיב אופטי.

מדובר במצלמה המחוברת לסיב אופטי גמיש. את המצלמה מכניסים לתוך קו הביוב וניתן בצורה כזאת להביט אל תוך עומק הביוב. זה נותן אינדיקציה מלאה לבעיית השורשים בביוב, היקפה והמיקום המדויק שבו צריך לרכז את הטיפול.

שיטות להסרת שורשים בביוב

ניתן להצביע על כמה שיטות לניקוי וחיסול שורשים בביוב.

  1. דיזה לחיתוך – מדובר בהכנסת מכשיר לצנרת, אשר מבצע חיתוך של השורשים. זו דרך פעולה שלרוב פותרת את הבעיה בצורה חלקית שכן השורשים לא מנותקים לגמרי.
  2. דיזה בשילוב לחץ מים – שיטה משופרת ביחס לדרך הראשונה. זו שיטה יותר יעילה וגם הרבה יותר מהירה. מדובר בהתקן הכולל אמצעי חיתוך פיזיים לצורך חיתוך שורשים בביוב, המשולבים עם התזת זרם מים בלחץ גבוה.
  3. מערכת רובוטית – מערכת רובוטית המוכנסת לתוך קו הביוב ומבצעת ניקוי מבפנים, הכולל חיתוך שורשים וסילוקם. המערכת מופעלת מרחוק ויכולה להתאים גם לקווי ביוב מאוד מפותלים.
  4. חומרים קוטלי שורשים – יש הממליצים להתמודד עם שורשים בביוב על ידי הכנסת חומרים קוטלי שורשים לקו הביוב, בכל כמה חודשים. זו יכולה להיות פעולת תחזוקה שאכן מקשה על שורשים חדשים לצמוח אך זה לא תחליף לפעולת הסרת השורשים שסותמים את הביוב.
  5. כרסום שורשים – במידה ובעיית השורשים נפתרת אבל חוזרת שוב ושוב, פעם אחר פעם, יש לבצע שתי פעולות במקביל. פעולה אחת היא ניקוי השורשים וסילוקם מהצנרת, והשניה היא כרסום שורשי עצים, עם ידי מומחים בתחום. זוהי דרך משלימה של השמדת השורשים הבעיתיים, שיכולה לסייע גם במקרים הקשים ביותר.

צריכים להסיר שורשים, לשאוב ביוב סתום או שירות ביובית אחר כלשהו? https://biuvita.co.il

למה כדאי לטפל בבעיית שורשים בביוב בהקדם ולא להזניח

לרוב בעיית שורשים נוטה להחריף ללא טיפול. אם מזניחים ולא מטפלים, הבעיה יכולה להפוך מסתימה רגילה לגורם שמזיק ופוגע בקו הביוב עצמו. עם הזמן, השורשים יכולים לגרום לסדקים, הצפות ביוב רציניות, מעיכה והתעקמות בצנרת עד כדי צורך לבצע החלפה של מקטע ביוב ארוך. במידה והנזק קיים אך הוא קטן יחסית, ניתן לתקן את הנזק על ידי שימוש במעין טלאי או שרוול פנימי שמוכנס לתוך קו הביוב.

נסיים עם המלצה חמה שתאפשר לכם למנוע נזקים ולהתגבר על הבעיה בצורה מקיפה. מומלץ לבצע טיפול בשורשי הביוב באמצעות חברה מקצועית, אשר צברה ניסיון רב בהתגברות על שורשים. ככל שההסרה תהיה מלאה, כך השורשים לא יחזרו ויפלשו לתוך הביוב. פתרון איכותי, לזמן ארוך!

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

water
התפקיד המכריע של שיקום שפכים בשיקום מאגרים

מחסור במים הוא נושא קריטי איתו מתמודדות מדינות רבות בעולם, כולל ישראל. כמדינה הידועה באקלים הצחיח שלה, ישראל נמצאת בחזית הפתרונות החדשניים להתמודדות עם בעיה זו. פתרון אחד כזה הוא שיקום שפכים, שלו תפקיד מכריע בשיקום ומילוי מאגרי מים.

שיפוצים
המדריך השלם להחלפת צנרת הביוב

היציאה לשיפוצים בבית היא מסע הכולל שינוי חללי מגורים כדי לענות על צרכים מתפתחים והעדפות עיצוביות. בין שלל השיקולים, אחד מהיבטים שלעתים קרובות מתעלמים ממנו הוא בריאות מערכת הביוב של הבית. אמנם זה לא הנושא הזוהר ביותר, אך טיפול בהחלפת צנרת ביוב במהלך שיפוצים הוא שלב מכריע בהבטחת אורך החיים והפונקציונליות של הבית, בטח ובטח אם כבר קיימות בעיות בביוב.

שיפוצים
המדריך למשפץ הירושלמי – מה אתם חייבים לדעת על אבן הבניה של העיר

חדשים בתחום השיפוצים בעיר ירושלים? יש דבר אותו כל אדם במדינה יודע – בעיר ירושלים בונים עם אבן ירושלמית, האם יש לכם ניסיון בעבודה עם האבן? האם אתם מכירים את ההיסטוריה שלה ואת השימוש בה? אם לא, וגם אם כן, הכנו לכם מדריך קצר וקולע עם כל מה שאתם צריכים לדעת על האבן הכי מפורסמת העיר הבירה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!