איתור נזילות בשוהם

שירותי ביוב זה לא משחק!
אל תתפשרו על אנשי מקצוע זולים בלי ניסיון ותעודות!

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

נזילת מים הוא מצב לא נעים שיכול לגרום לפגיעה באסתטיקה של המבנה ובמקרים מסוימים גם בבטיחות המבנה. אבל נזילת מים בבית יכולה גם לגרום להצפות של ממש ולהרס של ריהוט וחלקי מבנה. מן הצד השני, התהליך של איתור הנזילה יכול להיות תהליך מאוד לא פשוט, לפחות אם לא עושים אותו עם הכלים הנכונים. מדוע נחשב התהליך של איתור נזילות לתהליך כל כך מורכב ויקר? האם ישנן אלטרנטיבות זולות ויעילות יותר? האם מיקום סימן הרטיבות יכול להעיד על מקור הנזילה ולסייע בתהליך האיתור? ממה נובעת נזילה שמבצבצת בין אריחי הריצוף ואיך מאתרים את המקור שלה? כמה עולה שירות איתור נזילות שוהם? על שאלות אלו ועוד עונים לכם בשורות הבאות, המומחים של דן ביוב טכנולוגיות שגם יסייעו לכם עם מספר טיפים לבחירת מומחה איתור נזילות בשוהם.

איתור נזילות בשוהם

מה כל כך מורכב באיתור נזילה?

אם אי פעם התגוררתם במהלך חייכם בבניין משותף, סביר מאוד להניח שאתם מכירים את התופעה של רטיבות בתקרה. סביר גם להניח שכתם הרטיבות הופיע תמיד בדיוק מתחת לחדר האמבטיה של השכן מלמעלה. זהו המקרה הקלאסי של נזילה בבית ובמקרה כזה אכן קל יחסית לאתר את מקור הנזילה, אם כי עדיין צריך להבין ממה היא נובעת, האם מאיטום לקוי או מדליפה בצנרת של השכן ואיפה בדיוק נמצא הליקוי. מים הם חומר שנועד להיות חופשי. כדי להשתמש בו אנו "מבייתים" אותו באמצעות הובלתו במערכים שלמים של צינורות וברזים. כל עוד המים זורמים בתוך הצנרת, הכל טוב ויפה, אבל מרגע שהם דולפים ממנה, הם יכולים לפנות לכל כיוון ולהופיע בכל מקום.

המים יחפשו תמיד את הנתיב הקל ביותר כדי להתקדם בו, ותמיד כלפי מטה שכן כוח המשיכה הופך את הכיוון למטה לכיוון הקל והנוח ביותר עבור המים. במקרה כזה, ייתכן שהנזילה תתחיל במיקום אחד ותגיח אל פני השטח רק במיקום אחר לחלוטין, המיקום שבו היה הכי קל למים לצאת החוצה אל פני השטח. המשמעות היא שזה שאתם רואים כתם או סימן של נזילה בקיר, זה לא אומר שמקור הנזילה נמצא ממש מאחורה ורק צריך לחצוב באותו מיקום כדי לתקן את הנזילה. במקרים אחרים, נזילת המים באה לידי ביטוי בהצפה נרחבת או בהופעת מים במספר נקודות במקביל, מה שמקשה עוד יותר על איתור מקור הנזילה.

תיקון צנרת ביוב ואיתור נזילה בעיר שוהם

אז איך מאתרים את הנזילה?

כשאתם מזמינים איש מקצוע לצורך איתור נזילות בשוהם, אתם יכולים לקבל שני סוגים של שירות איתור נזילות. הסוג הראשון הוא הסוג המסורתי והסוג השני הוא הסוג הטכנולוגי. איתור נזילות מסורתי מתבסס על הערכה מקצועית של איש המקצוע מהיכן נובעת הנזילה ובהמשך לכך, ביצוע חישוף פיזי של הצנרת עד למציאת מקור הנזילה. חישוף פיזי משמעותי שאיש המקצוע שובר את הקיר או מרים אריחי ריצוף לאורך נתיב הצנרת בקיר או מתחת לרצפה. לפעמים זה עובד מצוין, לפעמים זה דורש לשבור תעלה ארוכה בקיר עד שמוצאים את מקור הנזילה ולפעמים זה הולך ומסתבך עד שחצי בית הופך להיות במצב של שיפוץ בפועל. אם אתם רוצים להסתמך על המזל, שיטת האיתור המסורתית יכולה להתאים לכם, רק קחו בחשבון שזה יכול להידרדר במהירות להרס נרחב של הבית, לעוגמת נפש רבה ולעלויות שלא תיארתם לעצמכם.

הסוג השני של איתור נזילות בשוהם הוא הסוג הטכנולוגי. בשיטה זו מבוצע האיתור באמצעות אחד משלוש טכנולוגיות מרכזיות המשמשות מומחים בתחום זה:

איתור נזילות באמצעות מצלמה טרמית

מצלמה טרמית היא מצלמה שבמקום תמונה ויזואלית מספקת לנו מפה של פערי טמפרטורות על גבי המשטח המצולם. כך למשל, אנו יכולים לצלם את הקיר החשוד ולקבל מפת פערי טמפרטורות בתוך הקיר. איש מקצוע המתמחה בתחום של איתור נזילות בשוהם, יודע לקרוא את המפה הזאת ולזהות בה תבניות של מים. במידה והתבניות האלה מופיעות באזורים שהן לא אמורות להופיע בהן או שמשקפות תנועה של מים מחוץ לטוואי הצנרת, הרי שניתן לאתר במדויק את מקור הנזילה ואת המסלול שעושים המים בתוך הקיר. טכנולוגיה זו מאפשרת לנו לאתר את מקור הנזילה מבלי לגעת בכלל בקיר ולבצע את התיקון הנדרש תוך חדירה נקודתית בדיוק במיקום בו קיימת התקלה, ללא גרימת הרס היקפי.

איתור נזילות באמצעות גלי קול

טכנולוגיית גלי קול היא למעשה הטכנולוגיה שאותה אנו מכירים בשם אולטרה סאונד ובה אנו משתמשים בדרך כלל בהקשרים רפואיים. המדובר בטכנולוגיה שמבוססת על שליחת גלי קול אל עבר משטח או אובייקט מסוים ופענוח גלי הקול המוחזרים. באמצעות מדידת הפער בין גל הקול שנשלח ובין זה שחזר, ניתן ליצור מפה של צפיפויות החומרים בהם פגעו גלי הקול. כך בדיוק עובדת בדיקת אולטרה סאונד וכך גם ניתן לבצע איתור נזילות בקיר או ברצפה. גם במקרה זה, נדרשת רמה גבוהה של מומחיות בכדי לקרוא נכון את מפת הצפיפויות המתקבלת ולזהות את נתיב המים ואת מקור הנזילה. מומחה המציע שירות איתור נזילות בשוהם אמור להציע לכם גם את האופציה הזאת ואמור גם לשלוט בה היטב בכדי לאפשר לכם לאתר את הנזילה ולהשלים את התיקון שלה ללא הרס היקפי.

איתור נזילות באמצעות הרחת גז

טכניקה נוספת שנחשבת ליעילה מאוד באיתור נזילות מים במבנה היא טכניקת הרחת הגז. בשיטה זו מרוקנים את צנרת המים ממים ומזרימים לתוכה גז. או אז משתמשים בחיישני הרחה מרחוק אותם מניחים בקרבת הקיר. במיקום בו החיישן מצליח להריח את הגז מעבר לקיר, המשמעות היא שהגז דולף מהצנרת באותו מיקום ומתפשט בתוך הקיר. בצורה זו ניתן לאתר בדיוק את המקום בו מתחיל הגז לדלוף ועל ידי כך לזהות את מקור הנזילה.

שלושת הטכניקות הללו מאפשרות למעשה איתור מדויק מאוד של מקור הנזילה ואף זיהוי של נתיב זרימת המים בתוך הקיר עד לנקודה בה הם מגיחים אל פני השטח. שלושת הטכניקות הללו מייתרות את הצורך בגרימת הרס לקירות או לרצפת המבנה ומאפשרות להשלים את השירות של איתור הנזילה והתיקון שלה בתוך שעות ספורות בלבד, וזאת בניגוד לטכניקה המסורתית שיכולה להימשך ימים ארוכים ואף שבועות.

כמה עולה שירות איתור נזילות בשוהם?

ככלל, שירות איתור נזילות בחללי פנים יכול לעלות בין 1200 שקלים ועד 1800 שקלים בהתאם למיקום הנזילה, מורכבות האיתור שלה והטכנולוגיה בה נעשה שימוש. איתור נזילות במרחבי חוץ כמו הגינה למשל, עשוי להיות מעט יקר יותר. איתור נזילות רב מוקדיות יכול להיות אף יקר יותר שכן התהליך יכול להתפרש על פני מספר אזורים שונים. רמת המקצועיות והמומחיות של איש המקצוע יכולה להשפיע אף היא על עלות השירות, אם כי בסך הכל, ככל שמדובר באיש מקצוע טוב יותר, כך יתבצע תהליך האיתור בצורה מדויקת ומהירה יותר עם כמה שפחות נזק היקפי למבנה. לבסוף, כדאי לדעת ששוהם היא עיר עם אוכלוסייה חזקה ועל כן נחשבת גם ליקרה יותר כמעט בכל סוג של מוצר או שירות ובכלל זה גם בשירות של איתור נזילות . זה לא נובע מקשיים טכניים או מקצועיים.

שימו לב שבמקרה של נזילת מים, תהליך החזרת המצב לקדמותו אינו מסתיים באיתור הנזילה. לאחר שמקור הנזילה אותר בהצלחה, יש לבצע חדירה לקיר או לרצפה על מנת להחליף את הצנרת התקולה, לבדוק את תקינותה לאחר התיקון ולבצע טלאי לסגירת השבר בקיר. במקרים של נזילה במרחב התת רצפתי, פעמים רבות נדרשת גם שאיבה וייבוש של המרחב התת רצפתי על מנת למנוע נזק לתשתיות התת רצפתיות ועל מנת למנוע היווצרות של עובש וטחב. במקרים אחרים של איתור נזילות בשוהם, ייתכנו עבודות היקפיות נוספות שיהיה צורך לבצע, הכל בהתאם למקרה הספציפי. את כל זה עליכם לקחת בחשבון וכל זה גם צריך להשפיע על האופן בו אתם מבקשים ובוחנים את הצעות המחיר.

איך תבחרו מומחה איתור נזילות בשוהם?

בחירת נותן שירות היא משימה שאף אחד לא אוהב, פשוט מכיוון שבמרבית המקרים אין לנו את הכלים לשפוט בצורה מדויקת את האדם העומד מולנו. לשם כך, כדאי בהחלט להיעזר בהמלצות שתוכלו לקבל מחברים, בני משפחה ושכנים וכן כדאי לפנות לגורמים מקצועיים בענף הבניין ולקבל חוות דעת מקצועיות על מומחה איתור נזילות בשוהם. חוות דעת מקצועית אחת כזאת יכולה בהחלט להכווין אתכם לאדם הנכון ולהעניק לכם מידה גבוהה של בטחון בבחירה שאתם עושים. יחד עם זאת, את הבחירה שלכם אתם רוצים לבסס גם על התנהלות צרכנית חכמה ולכן כדאי לפנות לפחות לשניים שלושה מומחים ולבקש הצעת מחיר.

בבקשה להצעת המחיר

אתם רוצים לתת פירוט כמה שיותר גדול על הסיטואציה ולבקש הצעת מחיר מפורטת וסופית. אם איש המקצוע טוען שהוא אינו יכול לתת הצעה סופית והדברים תלויים בתנאים בשטח, בקשו הצעה להשלמות השירות שעשויות להידרש ובררו באילו מקרים הן אכן תידרשנה. גם אם לא תוכלו באמת לשפוט את הדברים בזמן אמת ותצטרכו לקבל כל מה שיגיד לכם איש המקצוע, בהתנהלות זו אתם מראים שאתם מעורבים, בודקים ועם עין פקוחה בכל עת, וזה לכשעצמו חשוב בכל עבודה עם כל נותן שירות בכל תחום. כמו כן, את ההצעות שאתם מקבלים השוו להצעה אחת נוספת או שתיים, רק כדי לוודא שהמחיר שהוצע לכם הוא מחיר סביר ובכדי להעניק לכם כוח מיקוח מול המציעים השונים.

בחירת איש מקצוע לצילום קווי ביוב

בסוף, הבטיחו שאתם בוחרים באיש מקצוע שמציע את השירות של איתור נזילות בשוהם באמצעות לפחות אחת מהטכנולוגיות שאותן פירטנו לעיל. ישנם אנשי מקצוע המציעים את כל שלוש הטכנולוגיות ואחרים מתמחים בטכנולוגיה אחת. זה לא ממש משנה, שכן שלושתן יעילות במידה דומה ומה שחשוב הוא שתמנפו את הטכנולוגיות הללו לטובתכם כדי לחסוך לכם עוגמת נפש רבה, זמן רב וכסף רב.

חברת דן ביוב טכנולוגיות היא חברה המציעה מגוון רחב של שירותי אינסטלציה מבוססי טכנולוגיה ובכלל זה מציעה שירות איתור נזילות באמצעות כל הטכנולוגיות המפורטות לעיל. החברה מבצעת איתור נזילות בבתים פרטיים, בבתי עסק, במבני ציבור, במפעלים ובמרחבי חוץ פרטיים או ציבוריים. לחברה צוות מקצועי של מומחי איתור נזילות המחזיקים ברקורד מכובד של עבודות ופרויקטים, ואשר מסייע להם להגיע לתוצאות מדויקות ומהירות, מה שמבטיח לכם חיסכון בזמן, חיסכון עצום בנזק למבנה וחוויית שירות מצוינת עם תמורה מעולה לכספכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

איתור נזילות בחריש

נזילת מים הוא מצב לא נעים שיכול לגרום לפגיעה באסתטיקה של המבנה ובמקרים מסוימים גם בבטיחות המבנה. אבל נזילת מים בבית יכולה גם לגרום להצפות

איתור נזילות בתל-אביב

נזילת מים הוא מצב לא נעים שיכול לגרום לפגיעה באסתטיקה של המבנה ובמקרים מסוימים גם בבטיחות המבנה. אבל נזילת מים בבית יכולה גם לגרום להצפות

איתור נזילות בעומר

נזילת מים הוא מצב לא נעים שיכול לגרום לפגיעה באסתטיקה של המבנה ובמקרים מסוימים גם בבטיחות המבנה. אבל נזילת מים בבית יכולה גם לגרום להצפות

איתור נזילות ביפו

נזילת מים הוא מצב לא נעים שיכול לגרום לפגיעה באסתטיקה של המבנה ובמקרים מסוימים גם בבטיחות המבנה. אבל נזילת מים בבית יכולה גם לגרום להצפות

איתור נזילות בקריות

נזילת מים הוא מצב לא נעים שיכול לגרום לפגיעה באסתטיקה של המבנה ובמקרים מסוימים גם בבטיחות המבנה. אבל נזילת מים בבית יכולה גם לגרום להצפות

איתור נזילות בגני תקווה

נזילת מים הוא מצב לא נעים שיכול לגרום לפגיעה באסתטיקה של המבנה ובמקרים מסוימים גם בבטיחות המבנה. אבל נזילת מים בבית יכולה גם לגרום להצפות

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!