איך לפנות דירה במינימום זמן ומינימום מאמץ?

שירותי ביוב זה לא משחק!
אל תתפשרו על אנשי מקצוע זולים בלי ניסיון ותעודות!

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

מדי שנה, עשרות אלפי ישראלים עוברים דירה מכל מיני סיבות וכל מיני אילוצים. העניין הוא שפרט למעבר עצמו, יש כל כך הרבה דברים שאנחנו צריכים להתעסק איתם. אנחנו צריכים לדאוג לסידור עבור הילדים שלנו ביום המעבר, אנחנו צריכים לדאוג לכל מיני תיאומים של בעלי מקצוע כמו חשמלאי, אינסטלטור, איש תקשורת מטעם הכבלים והאינטרנט…. בנוסף, עלינו להתחבר לחברת החשמל והמים, מה גם שבמקביל כולנו עובדים, עסוקים ויש לנו 1001 דברים על הראש. מדובר בתקופה יחסית מלחיצה, לחוצה ולכן, אם ניתן, עדיף להקל על עצמנו כמה שיותר. אז הנה כמה רעיונות שיסייעו לכם לפנות דירה עם הרבה פחות בלאגן.

 

על פינוי דירה שמעתם?

אנשים רבים מתבלבלים בין שני השירותים הבאים. חברת הובלות וחברה המתקצעת בפינוי דירה. אז מה ההבדל בעצם? בעוד שירות של חברת הובלות עולה כסף ולא מעט, סכום שעלול להסתכם בכמה אלפי שקלים לפחות פינוי דירה הוא תהליך שנעשה בחינם או כמעט בחינם. הוא מתאים יותר לאנשים שעוברים דירה, אבל רוצים למסור את רוב הציוד שלהם ולא להעביר אותו. כלומר, כחלק מההצעות אחר חיפוש פתרונות לפינוי דירה, אם אתם עוברים לדירה חדשה, טסים לחו“ל ואין לכם איפה לאחסן את הדברים שלכם, עושים שיפוץ מסיבי בבית שלכם וקונים כמעט הכל חדש, שירות של פינוי דירה בהחלט יכול לעזור לכם. צוות החברה אותה בחרתם יגיע ישירות לנכס בזמן שמתאים לכם או בזמן שתיאמתם מראש ופשוט יפנה עבורכם את הדברים שאתם לא צריכים. כמובן, שאם יש חפצים או מוצרים שאתם רוצים לשמור זה אפשרי. על חלק מהדברים אפילו תוכלו לקבל תשלום.

 

איך להוזיל עלויות במעבר דירה?

  1. נסו להתחיל את המיון כמה שיותר מוקדם ולא ברגע האחרון – אם תתחילו לסדר את הדירה ממנה אתם עוברים, כמה חודשים לפני כן, תגלו שיש לכם כל כך הרבה דברים שאתם לא צריכים. ככל שיש פחות קרטונים לארוז, ככה עלות המעבר תהיה פחות יקרה.
  2. השוו מחירים – אם בכל זאת אתם זקוקים לשירותי אריזה ומעבר דירה בנוסף או במקום פינוי דירה, השוו בין כמה חברות, אל תתפתו לבחור ישר ונסו לתאם את ההובלה כמה שיותר זמן מראש ולא ברגע האחרון. אם יש דברים שאתם יכולים להעביר בעצמכם כמו למשל מזוודה גדולה או שתיים לימי ההתאקלמות הראשונים, גם זה יכול להוזיל משמעותית את המעבר. אם יש לכם רהיטים שאתם צריכים להעביר, חפשו חברת הובלות המספקת שירותי פירוק והרכבה, כך תהנו מכמה שירותים תחת קורת גג אחת.
  3. מה שלא חייבים דוחים – מכיון ומדובר בתקופה לחוצה גם בהיבט של לוחות הזמנים וגם בהיבט הכלכלי, אם יש דברים שאתם לא חייבים לעשות ממש בשבוע המעבר, עדיף לדחות אותם, כך תוכלו לעשות בירור רציני יותר לגבי מחירים ולא לקנות מתוך לחץ.
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

water
התפקיד המכריע של שיקום שפכים בשיקום מאגרים

מחסור במים הוא נושא קריטי איתו מתמודדות מדינות רבות בעולם, כולל ישראל. כמדינה הידועה באקלים הצחיח שלה, ישראל נמצאת בחזית הפתרונות החדשניים להתמודדות עם בעיה זו. פתרון אחד כזה הוא שיקום שפכים, שלו תפקיד מכריע בשיקום ומילוי מאגרי מים.

שיפוצים
המדריך השלם להחלפת צנרת הביוב

היציאה לשיפוצים בבית היא מסע הכולל שינוי חללי מגורים כדי לענות על צרכים מתפתחים והעדפות עיצוביות. בין שלל השיקולים, אחד מהיבטים שלעתים קרובות מתעלמים ממנו הוא בריאות מערכת הביוב של הבית. אמנם זה לא הנושא הזוהר ביותר, אך טיפול בהחלפת צנרת ביוב במהלך שיפוצים הוא שלב מכריע בהבטחת אורך החיים והפונקציונליות של הבית, בטח ובטח אם כבר קיימות בעיות בביוב.

שיפוצים
המדריך למשפץ הירושלמי – מה אתם חייבים לדעת על אבן הבניה של העיר

חדשים בתחום השיפוצים בעיר ירושלים? יש דבר אותו כל אדם במדינה יודע – בעיר ירושלים בונים עם אבן ירושלמית, האם יש לכם ניסיון בעבודה עם האבן? האם אתם מכירים את ההיסטוריה שלה ואת השימוש בה? אם לא, וגם אם כן, הכנו לכם מדריך קצר וקולע עם כל מה שאתם צריכים לדעת על האבן הכי מפורסמת העיר הבירה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!