נהלי בטיחות בעבודה בגובה

שירותי ביוב זה לא משחק!
אל תתפשרו על אנשי מקצוע זולים בלי ניסיון ותעודות!

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

יותר ממחצית תאונות העבודה בישראל קורות בגלל נפילה מגובה. תאונות אלו מסתיימות במרבית המקרים בנכות קשה או במוות. תאונות העבודה ניתנות למניעה. הקפדה על נהלי הבטיחות תסייע בכך.

נהלי בטיחות בעבודה בגובה

עבודה בגובה כרוכה בסיכונים לא מעטים ולכן, לפני עבודה בגבהים לצורך בניית בניין, עבודות תחזוקה, עבודות חשמל, צביעה ועוד, יש להקפיד על נהלי הבטיחות בעבודה בגובה. הסיכון הגדול ביותר כשמדובר על עבודה בגובה הוא תאונות הנגרמות עקב נפילה. אלו מסתיימות ברוב המקרים בפגיעה חמורה של נכות ואפילו במוות. הסטטיסטיקה הקשה בישראל מצביעה על כך כי מחצית מהתאונות המסתיימות במוות של עובדים הן תאונות הקשורות בנפילה מגבהים וזאת עקב חוסר הקפדה על נהלים נכונים בעבודה.

לעבוד נכון, לעבוד חכם

הקפדה על נהלי הבטיחות בעבודה בגובה יכולה להציל חיים. תקנות העבודה בגובה דורשות העברת הדרכות לעובדים אשר יועברו באמצעות מדריכים מוסמכים ומקצועיים. המעביד חייב בייצור תנאי עבודה בטוחים כדי למנוע סכנה לעובדים. תאונות עבודה בגובה נגרמות בגלל חוסר הקפדה על הנהלים אותם יש לרענן מפעם לפעם. על כל מנהל אתר בו עובדים אנשים בגובה לדאוג כי תועבר להם הדרכה טובה ומקיפה וכן שיינתן להם ציוד בטיחות המתאים לעבודה בגובה.

נהלי בטיחות נכונים מתחילים בהדרכה מתאימה

אנשים העובדים בגובה בין אם על סולמות, במות, סלי הרמה, פיגומים, גגות מכל סוג ובכל שיפוע, קונסטרוקציות ועוד, חייבים להקפיד על קבלת הדרכה אשר בסופה יקבלו תעודת הסמכה אשר תוקפה פג מפעם לפעם וקבלתה מחייבת הדרכה חדשה. על העובד לדאוג כי הציוד שלו יהיה תקין בכל עת ובמקרה שלא יימצא תקין הוא חייב לדווח על כך למעביד שלו. הקפדה על נהלי הבטיחות במקום העבודה  בגובה יכולים להציל חיים ואסור להקל בהם ראש.

הקפדה על נהלים מצילה חיים

חשוב לדעת שעל בטיחות אין להתפשר. בין אם מדובר על מנהלי אתרים, קבלנים, יזמים או בעלי מפעלים אשר מעסיקים במסגרת עבודתם אנשים המבצעים עבודות בגובה, כולם חייבים בריענון נהלי בטיחות מפעם לפעם באמצעות חברה מקצועית ואיכותית המתמחה בהעברת הדרכות ומתן ייעוץ המאפשר הקפדה על נהלי הבטיחות ומניעת תאונות קשות הנגרמות עקב נפילה מגובה כמו חברת עידן בגובה  לחץ כאן חברה מוסמכת תרענן את הנהלים ותלמד את המנהל ואת העובדים שלו כיצד להקפיד על נהלים ולמנוע תאונות ואף תעניק תעודה המעידה על כך.

מומחים לבטיחות במקום העבודה

חברת "עידן בגובה" היא חברה המתמחה בהעברת קורסים והדרכות לעבודה בגובה. החברה מעבירה קורסים מקיפים לעובדים מקצועיים העובדים בגובה. החברה מעבירה הדרכות עבודה בגובה במפעלים ואתרי בניה רבים וכן מעניקה ייעוץ בטיחות הכולל ביצוע תכנית בטיחות לאתרי בניה ומפעלים.

אם יש לך צורך בהדרכה וייעוץ לעבודה בגובה זה הזמן להשאיר לנו פרטים באתר או להתקשר למומחים שלנו ולעשות את הצעד הראשון במניעת התאונה הבאה. חשוב לזכור: נהלי בטיחות בעבודה מצילים חיים.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

מצלמת אינפרא אדום

אם אתם מתעניינים ברישות הבית או המשרד במצלמות, בהתקנת מערכת אזעקה או אפילו באיתור תקלות בתוך קווי ביוב, סביר להניח שנתקלתם בביטוי מצלמה אינפרא אדום

סוגי צנרת המתאימים לתעשייה

בתעשייה המסורתית והמתקדמת יש שימוש נרחב בכל סוגי הצנרת, הן צינורות פלסטיק והן צינורות המיוצרים מסוגים שונים של תרכובות ומתכות. לצנרת יש מגוון שימושים בתעשייה,

מה בין מחלות ותברואה?

לא רבים יודעים זאת אך עד המאה ה-19 אירופה הייתה נגועה במגפות בלתי פוסקות. אפילו בסוף מלחמת העולם הראשונה בשנת 1920 הייתה מגפת שפעת באירופה

הוספת ממ"ד לבית קיים

  הוספת ממ"ד לבית קיים היא אופציה מעולה שמשרתת אותנו במצבי חירום שונים בהם אנו זקוקים להגנה מיידית. עם הוספת ממ"ד לבית קיים תוכלו להגן

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!