שטיפת קווי ביוב בעומר

שירותי ביוב זה לא משחק!
אל תתפשרו על אנשי מקצוע זולים בלי ניסיון ותעודות!

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

 

שטיפת קווי ביוב בעומר צריכה להיות פעולה שגרתית שוטפת אותה מבצעים בכל קו ביוב פעיל אבל בפועל לא רבים הם הבתים הפרטיים והמשותפים שמבצעים את הפעולה הזו בעיקר בתוך חוסר מודעות לחשיבות הפעולה ובעיקר להשלכות שלה במידה ולא נבצע אותה אחת לזמן מה. מאידך במגזר העסקי אנחנו דווקא כן רואים יותר מודעות לנושא שטיפת קו הביוב בעומר בעיקר לאור העובדה שהם מבינים את המשמעות של שטיפת קווי ביוב בעומר שכן במידה ולא יבצעו זאת אחת לזמן מה קו הביוב שצ העסק עלול להיסתם או להתפוצץ, דבר שעלול לגרום לנזק רב לעסק ולתדמית שלו שכן במידה ומדובר בבית מלון או במסעדה ייתכן והם יאלצו להיות סגורים עד לתיקון התקלה, דבר שישפיע על ההכנסות של העסק. לכן, לאור החשיבות של הפעולה הזו החלטנו בדן ביוב לכתוב לכם מאמר קצר על הנושא כאשר נסביר מהי הפעולה של שטיפת הביוב. מה המטרה, מה היא עושה לקו הביוב, כיצד נבצע אותה ולמה היא עוד מסוגלת לתת לנו מענה ונסיים במספר טיפים על איך ניתן לשמור על קו הביוב שלנו שיאריך חיים ללא סתימות ופיצוצים.

 

מה המטרה של שטיפת קווי ביוב בעומר?

אז לאחר שהסברנו לכם ששטיפת קווי ביוב בעומר היא פעולה חשובה נסביר לכם מה המטרה של פעולה זו. אז קודם כל שטיפה של קווי ביוב כשמה כן היא, במהלכה אנו למעשה שוטפים באמצעות לחץ את קו הביוב שלנו. השטיפה באמצעות לחץ יוצרת זרם מים חזק מאוד בקו הביוב וגורמת לכך שהלחץ מים מסיר כל מיני מכשולים בקו הביוב. הסרת המכשולים הזו גורמת לכך שסתימות קטנות למעשה משתחררות וקו הביוב נקי ופנוי. יש לציין כי סתימה לא נוצרת ביום אחד אלא לוקח לה זמן מה להיווצר בקו הביוב והיא מתחילה בתור סתימה קטנה שרק מאטה מעט את קצב זרימת מי הקולחין בביוב ולאחר זמן מה עוצרת אותם לגמרי.

 

שטיפה תקופתית של קו הביוב גורמת לכך שהלחץ מים מסיר את אותן סתימות קטנות וכך למעשה מונעת היווצרות של סתימות גדולות יותר שהעלות של הפתיחה שלהם יכולה להיות יקרה מאוד. בנוסף לקווי ביוב ישנה נטייה לפתח סתימות עקב חדירת שורשים אל קו הביוב אשר אותם שורשים מתבססים בצינור הביוב וגורמים לסתימות גדולות שקשה מאוד לשחרר. במידה ונבצע שטיפת קווי ביוב בעומר אחת לזמן מה אנו נבטיח שלחץ המים יפנה את אותם שורשים מקו הביוב לפני ההתבססות שלהם בצינור, דבר שיקשה מאוד על ההסרה שלהם ויגרום ככל הנראה בטווח הארוך לסתימה.

 

במה שטיפת קווי ביוב בעומר תורמת לקו הביוב שלנו?

אז כפי שהסברנו לשטיפת קווי ביוב בעומר יש חשיבות גדולה מאוד בתקינות צינור הביוב לטווח הארוך. שטיפה של קו הביוב שלנו באופן תקופתי תורמת לכך שהפעילות של קו הביוב בטווח הקצר תהיה תקינה שכן אנו מסירים את הסתימות הקטנות ומונעים את התבססות השורשים ומאידך תורמת לקו הביוב לטווח הארוך על ידי כך שהוא יהיה תקין ובריא לזמן רב יותר וידחה את הצורך של תיקונים וטיפולים כתוצאה מבלאי.

 

 

כיצד מתבצעת שטיפת קווי ביוב בעומר?

על מנת לבצע שטיפת קווי ביוב בעומר בצורה יעילה עלינו להזמין ביובית שתבצע את העבודה עבורנו כאשר עלינו להתחשב בתנאי הסביבה כמובן היות ולעתים אנו נצטרך להזמין ביובית נמוכה על מנת שתוכל להיכנס למקומות נמוכים שבהם צריך לבצע שטיפת ביוב. הביובית תחדיר צינור מים אל תוך הביוב ותבצע שטיפה של הקו באמצעות לחץ מים. אותו לחץ המים כפי שציינו ידחוף החוצה וישחרר את הסתימות הקטנות שהחלו להיווצר בקו הביוב. אנחנו בדן ביוב מתמחים בשטיפת קווי ביוב ואנו נדע להתאים את הביובית המתאימה לביצוע העבודה במקרים בהם יש צורך בביובית נמוכה למשל. אנו חושבים שזוהי פעולה חשובה מאוד עבור התחזוקה של קו הביוב והארכת אורך החיים שלו. במקרים מסויימים ייתכן וניאלץ גם לבצע שאיבה של מי הביוב לפני שנבצע שטיפה של הקו. במידה ואנו בדן ביוב מבצעים שאיבה של מי הביוב אנו מקפידים על שחרור אותם מי קולחין שנשאבו במקום המוגדר לכך בלבד על מנת למנוע זיהום של מי שתייה או של האיזור בו ערכנו את השטיפה של קו הביוב או את פתיחת הסתימה.

 

מהם היתרונות של שטיפת קווי ביוב בעומר?

לשטיפת קווי ביוב בעומר ישנם יתרונות רבים שאת רובם כבר ציינו כאשר היתרון המרכזי הוא שמירה על קו ביוב בריא לאורך זמן רב. הפעילות התחזוקתית הזו מאפשרת אורך חיים ארוך יותר לקו הביוב שכן אנו מסירים ממנו סתימות, שורשים וכל מיני מפגעים אחרים שעלולים לגרום לו לכשל בטרם זמנו. יתרון נוסף הוא מניעת ריחות עין העולים מן הביוב ונקיונו שכן במנהל השטיפה בלחץ של קו הביוב מוסרים שורשים וסתימות קטנות כפי שהסברנו לנו קודם. על אותם שורשים מצטברים מגבונים, צואה ושאר פסולת ביוב שגורמת לריח רע מאוד ושטיפה של קווי הביוב אחת לתקופה גורמת לנקיון שלו ולכך שלא יבקעו ממנו ריחות רעים.

 

כיצד ניתן לשמור על קו הביוב שלנו לטווח הארוך?

שטיפת קווי ביוב בעומר מחירבמקביל לשטיפת קווי ביוב בעומר ביכולתנו לבצע פעולות יום יומיות על מנת לשמור על קו הביוב שלנו כאשר בראש ובראשונה עלינו לוודא כי אנו לא משליכים אליו פסולת שלא מתאימה לקו הביוב. במקרים רבים אנו רואים סתימות של קווי ביוב שנגרמות כתוצאה מהשלכת מגבונים לחים אל תוך הביוב, השלכת מוצרי הגיינה שונים כמו תחבושות או טמפונים למשל ולעיתים אף השכלת חיתולים. עלינו לוודא כי כל אותם מוצרים מושלכים לפח אשפה שיוצב ליד השירותים וכך נוכל למנוע מעצמנו סתימות מיותרות ולהאריך את קו הביוב שלנו. בנוסף במידה ואנו מזהים כי לקו הביוב שלנו יש בעיה בפעילות כמו למשל ניקוז לא תקין או לא סדיר עלינו להזמין אינסטלטור שיכולתו לבצע צילום של קו הביוב וכך נוכל לאתר אם יש בעיה של שורשים שהתבססו בקו הביוב למשל.

 

באילו מקרים נבצע שטיפת קווי ביוב בעומר?

עד עכשיו סיפרנו לכם על פעילות של שטיפת קווי ביוב במקרה בהם נרצה לבצע תחזוקה שותפת של הקו ביוב כדי למנוע התפתחות של סתימות אבל ישנם מקרים נוספים שבגינם נצטרך לבצע שטיפת קווי ביוב בעומר. אחת הסיבות בגינן נרצה לבצע שטיפת קווי ביוב היא לפני צילום של מערכת הביוב שכן במידה ונרצה לקבל צילום יעיל ואיכותי של מערכת הביוב כדאי מאוד לבצע שטיפה מוקדמת שתסיר מכשולים מן הצינור ותעזור לנו לקבל צילום מועיל יותר שבעזרתו נוכל לאתר נזילות בקו הביוב. מעבר לכך במידה ואנו צריכים לבצע טיפול בקו הביוב כתוצאה מנזילה או פיצוץ ונרצה לטפל בקו הביוב בשיטת האל הרס במהלכה נחדיר שרוול פנימי אל תוך קו הביוב שיתן פתרון לבעיות של נזילות מהצינור נצטרך לבצע שטיפה מקדימה של הצינור על מנת לוודא שאין שום מכשולים לשרוול הפנימי שאנו רוצים להחדיר אל הצינור ביוב שלנו. בנוסף לפני שמקבלים טופס ארבע למבנה מסויים מבצעים צילום של הצנרת שלו על מנת שהרשויות יוודאו כי הוא עומד בתקן ואין לו כשלים עוד מטרם תקופת האכלוס של המבנה ולכן על מנת לקבל תמונות איכותיות יותר של הביוב מבצעים שטיפה מקדימה.

 

מה המחיר של שטיפת קווי ביוב בעומר?

המחיר של שטיפת קווי ביוב בעומר משתנה ותלוי כמובן בסוג העבודה, רמת הקושי שלה, האם הגישה לביוב נוחה ומהו האורך של צינור הביוב אותו אנו מעוניינים לשטוף. אנחנו בדן ביוב לוקחים את כל אותם פרמטרים בחשבון ונותנים לכם הצעת מחיר בהתאם לכך. ככלל המחיר של שטיפת קווי ביוב בעומר ינוע בדרך כלל בין מחיר של 500 ש״ח במקרים פשוטים ועד 1000 ש״ח במקרים מעט יותר מורכבים או במידה ונכלל במחיר תעריף של קריאה מיוחדת מהרגע להרגע בשעת ערב או בשבת וחג.

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

שטיפת קווי ביוב בחריש

  שטיפת קווי ביוב בחריש צריכה להיות פעולה שגרתית שוטפת אותה מבצעים בכל קו ביוב פעיל אבל בפועל לא רבים הם הבתים הפרטיים והמשותפים שמבצעים

שטיפת קווי ביוב ביפו

  שטיפת קווי ביוב ביפו צריכה להיות פעולה שגרתית שוטפת אותה מבצעים בכל קו ביוב פעיל אבל בפועל לא רבים הם הבתים הפרטיים והמשותפים שמבצעים

שטיפת קווי ביוב בתל-אביב

  שטיפת קווי ביוב בתל-אביב צריכה להיות פעולה שגרתית שוטפת אותה מבצעים בכל קו ביוב פעיל אבל בפועל לא רבים הם הבתים הפרטיים והמשותפים שמבצעים

שטיפת קווי ביוב בקריות

  שטיפת קווי ביוב בקריות צריכה להיות פעולה שגרתית שוטפת אותה מבצעים בכל קו ביוב פעיל אבל בפועל לא רבים הם הבתים הפרטיים והמשותפים שמבצעים

שטיפת קווי ביוב בגני תקווה

  שטיפת קווי ביוב בגני תקווה צריכה להיות פעולה שגרתית שוטפת אותה מבצעים בכל קו ביוב פעיל אבל בפועל לא רבים הם הבתים הפרטיים והמשותפים

שטיפת קווי ביוב בשוהם

  שטיפת קווי ביוב בשוהם צריכה להיות פעולה שגרתית שוטפת אותה מבצעים בכל קו ביוב פעיל אבל בפועל לא רבים הם הבתים הפרטיים והמשותפים שמבצעים

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!