פתיחת סתימות בנצרת עילית

שירותי ביוב זה לא משחק!
אל תתפשרו על אנשי מקצוע זולים בלי ניסיון ותעודות!

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

פתיחת סתימות בנצרת עילית

סובלים מסתימות שחוזרות על עצמן שוב ושוב? נמאס לכם להזמין אינסטלטור וכל פעם לשלם כמה מאות שקלים? אתם צריכים פתרון מקצועי, יעיל לטווח הארוך! חברת דן ביוב מתמחה בביצוע פתיחת סתימות בנצרת עילית. אנו מבצעים פתיחת סתימות בשיטות ייחודיות, עושים שימוש במכשור ובמצלמות המתקדמות ביותר במטרה לחסוך זמן, לייעל תהליכים ולחסוך בעלויות. פתיחת סתימות בנצרת עילית נעשית במגזר הפרטי:בתי פרטיים, וילות, בנייני מגורים, במגזר העסקי – מסעדות, בתי קפה, עסקים מכל הסוגים, מפעלים, מוזיאונים, בתי חולים, מרפאות, מרכזי הייטק, קניונים ועוד.

 

אין ספק כי השילוב בין מערכות הצינורות הקיימות לבין העובדה שעוברים בהם כל הזמן מהם יכול להיות בעייתי בעיקר במקרים בהם לא מטפלים בצנרת כמו שצריך, מבצעים פעולות הגורמות לפגיעה במערכת הביוב ואז נוצרות סתימות שפוגעות עוד יותר במערכת וגם באיכות החיים שלנו.

 

פתיחת סתימות ביוב בנצרת עילית – קצת רקע

פתיחת סתימות בנצרת עיליתאין בכלל ספק כי סתימות ביוב הן בין הבעיות המטרידות ביותר שקיימות במרחב הביתי הפרטי והציבורי גם יחד. בנצרת עילית הבעיות יכולות להיות חמורות עוד יותר משום שברוב חלקי העיר, מערכת הביוב מאוד ישנה ויש לא מעט כשלים שגורמים להיווצרות של סתימות החוזרות על עצמן פעם אחר פעם. יחד עם זאת, מערכת הביוב פועלת שוב ושוב, יום יום, שעה שעה, דקה דקה. מערכת הביוב היא מערכת קריטית בכל עיר או יישוב. המערכת בעצם מורכב מצינורות המחוברים זה לזה מתחת לקרקע ותפקידה העיקרי הוא לנקז את כל השפכים העירוניים והבין עירוניים לאזור שלא יהווה מטרד לציבור. ההקמה והתחזוקה של כל מערכת ביוב נמצאת באחריותה של כל רשות מקומית.

 

לעיתים הסתימות בביוב הן חד פעמיות אך לפעמים הן חוזרות על עצמן פעם אחר פעם מה שיכול לגרום למטרד של ממש ולהוצאות כספיות לא נגמרות. יש כל מיני סיבות להיווצרות של סתימות במערכת הביוב. יחד עם זאת, בעידן שלנו יש מגוון רב פתרונות שכל מטרתן הוא אפיון הסתימה מה שבעצם חוסך לנו ולבעל המקצוע זמן יקר. כאשר אתם מזמינים אינסטלטור לפתור את בעיית הסתימה שיש לכם בביוב, חשוב שהוא יבין בדיוק מהי הבעיה והיכן נמצאת הסתימה. חשוב להבין כי לא תמיד אינסטלטור רגיל יכול לתת לנו פתרון, ולפעמים יש צורך להזמין חברה מקצועית לביצוע איתור התקלה ופתיחת הסתימה, בעיקר שמדובר בסתימה מורכבת.

 

מה גורם להיווצרותן של הסתימות?

יש כל מיני סיבות שיכולות לגרום או להוביל להיווצרותן של סתימות. הנה כמה דוגמאות:

  • שיער החודר למערכת וגורם לסתימה
  • השלכה של מגבונים, טמפונים ותחבושות היגייניות
  • חדירת שורשים, זרדים וענפים למערכת הביוב
  • כשלים וליקויים במערכת הביוב
  • שפיכה של חומרים הגורמים לסתימות כמו שמן לטיגון למשל

 

איך ניתן לבצע פתיחת סתימות בנצרת עילית?

על מנת לבצע פתיחת סתימות ביוב ביעילות עלינו להתאים את האמצעי שעימו נפתח את הסתימה לסוג הסתימה איתה אנו מתמודדים. בשלב הראשון על בעל המקצוע לבדוק ולאפיין את הסתימה בעזרת הכלים היעודיים העומדים לרשותו. הרבה פעמים אנחנו פונים לאינסטלטור כי אנחנו לא מצליחים לפתור את הבעיה בעצמנו והוא אכן מצליח לפתור את הבעיה אבל זה זמני. תוך מספר ימים או מספר שבועות, הסתימה שוב חוזרת ושוב אנו מוגבלים בביצוע משימות שוטפות כמו מקלחת, הליכה לשירותים, בישול ועוד. הסיבה לכך היא משום שמקור הסתימה הוא לאו דווקא במערכת הצינורות הביתית, אלא עמוק בביוב ובמקרה כזה אינסטלטור לא מספיק. במקרה כזה אנחנו צריכים ביובית כשבעל המקצוע שנוהג בה בעצם מבצע שטיפה של קו הביוב הגורם לסתימה. בכל אופן הנה הדרכים הפופולאריות ביותר לפתיחת סתימות:

  1. מוט ארוך עם ספירלה- שיטה מסורתית ומאוד ותיקה אך יעילה במרקרים רבים. תפקידה של הספירלה הוא בעצם להוציא את העצמים שמפריעים לצנרת.
  2. משאבת מים בלחץ גבוה- במקרים בהם הפתרונות הביתיים כמו פומפה ומוט ארוך לא עוזרים, נוכל לנסות לפתור את הסתימה באמצעות משאבת מים. למעשה, המשאבה עצמה מחוברת לספק מים מרכזי ומזריקה את המים בלחץ גבוה בהספקים שונים על מנת לשחרר את הסתימה על ידי דחיפה של העצם שמוביל להיווצרות הסתימה לכיוון קו הביוב של הרחוב. מדובר בפתרון הנחשב ליעיל רק במקרים של סתימות קשות יחסית.
  3. ביובית – משאית שעליה יש צינורות ומשאבות הפועלים בלחץ גבוה. גם כלי זה מתאים לסתימת סתימות קשות במערכת הביוב. הרבה פעמים עושים שימוש בביובית כשנתקעים חתיכות של בטון כתוצאה מתהליכי בניה למשל ורוצים שתהיה לדיירים כניסה חלקה בלי בעיות. בנוסף, הביובית מצוינת כשרוצים לבצע שטיפה ותחזוקה של קווי הביוב העירוניים אחת לתקופה כדי להימנע מכל מיני תקלות.

 

 

סתימות ביוב בנצרת עילית איך נמנעים מהן?

תחזוקה היא אחד הדברים הכי חשובים בכל מה שקשור הן למערכת הצנרת הביתית והן למערכת הביוב הכללית. צנרת הביוב לא מסוגלת לעמוד בכל לחץ שנפעיל עליה ואסור בתכלית האיסור לזרוק אליה מגבונים לחים, טמפונים וציוד הגייני נוסף שלא מסוגל בעצם לעבור בביוב וגורם לסתימות. ציוד כזה יש להשליך רק לפח האשפה.

 

בנוסף גם כאשר אנו זורקים לכיור שמן טיגון שבו השתמשנו לבישול אנחנו גורמים לנזק שכן הוא גורם להצרה של הצנרת לאורך זמן, פגיעה שלה ואז כמובן להיווצרות של סתימות.

 

פתיחת סתימות בנצרת עילית כמה זה עולה?

המחיר של פתיחת סתימות בנצרת עילית משתנה ותלוי בכמה קריטריונים:

  1. מורכבות הסתימה – ככל שהסתימה מסובכת ומורכבת יותר כך המחיר עולה
  2. ציוד – יש הבדל בין פתיחת סתימה באמצעות ביובית לעומת פתיחת סתימה פשוטה בעזרת פומפה או חומרים מיוחדים. ככל שהציוד מורכב ומתקדם יותר, ככל שיותר קשה לאתר את הסתימה, ככה המחיר עולה.
  3. סוג הסתימה – יש הבדל בין פתיחת סתימה בכיור הביתי בטבח לבין סתימה במערכת הביוב העירונית.

 

סוג הסתימה טווח תחתון טווח עליון
מחיר פתיחת סתימה בביוב המרכזי של הבית  500 ש“ח 1,000 ש“ח
מחיר פתיחת סתימה במקלחת ובמטבח 350 ש“ח 700 ש“ח
מחיר פתיחת סתימה באמבטיה 300 ש“ח  500 ש“ח
מחיר תיקון שתי סתימות  500 ש“ח 700 ש“ח
מחיר פתיחת סתימה בצנרת חדר 350 ש“ח  500 ש“ח
מחיר פתיחת סתימה שגרמה להצפה במטבח 600 ש“ח 800 ש“ח
מחיר פתיחת סתימה בסיפון של הכיור 350 ש“ח  500 ש“ח
מחיר פתיחת סתימה בביוב של בניין 700 ש“ח 1,000 ש“ח
מחיר פתיחת סתימה בביוב ראשי של בית פרטי  500 ש“ח 1,000 ש“ח
מחיר פתיחת סתימה שירותי ביובית 600 ש“ח 1,200 ש“ח
מחיר פתיחת סתימהבבריכות ביוב 700 ש“ח 1,500 ש“ח
מחיר פתיחת סתימה בביוב בחצר  500 ש“ח 1,000 ש“ח
מחיר פתיחת סתימה בביוב חיצוני 700 ש“ח 1,500 ש“ח
מחיר פתיחת סתימה בביוב של שירותים  500 ש“ח 800 ש“ח
מחיר פתיחת סתימה בביוב של מכונת כביסה  500 ש“ח 800 ש“ח
מחיר פתיחת סתימה בצינורות ניקוז 700 ש“ח 1,000 ש“ח

 

זכרו! אין להקל ראש בתהליך של פתיחת סתימה ואין להזניח את הבעיה. הזנחת הבעיה עלולה לגרום לבעיות חוזרות נוספות ולעתים אף לפיצוצים בצנרת, נזילות ובעיות רטיבות.

 

סובלים מסתימות בנצרת עילית? מקרה פרטי, ציבורי או במבנה עסקי? צוות המומחים של דן ביוב נמצאים כאן לסייע לכם ולפתור לכם את הבעיה במהירות, מקצועיות ויעילות. שנים של ניסיון בתחום פתיחת סתימות מכל הסוגים ובכל הרמות במערכות ביוב בשילוב זמינות ואקטיביות מאפשרים לנו להעניק לקהל הלקוחות שלנו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר באחריות.

 

שאיבת ביוב מתקדמת במחירים ללא תחרות, שימוש בציוד האיכותי ביותר, שירות זמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע בפריסה ארצית.אנו מבינים עד כמה כל הנושא של פתיחת סתימות הוא נושא רגיש ובעייתי ועד כמה זה יכול לתפוס אותנו בלי שבכלל היינו מוכנים. אז צרו איתנו קשר ואנחנו בדרכנו אליכם עם הציוד המתקדם ביותר ואנשי המקצוע המובילים בתחום.

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

פתיחת סתימות בעומר

סובלים מסתימות שחוזרות על עצמן שוב ושוב? נמאס לכם להזמין אינסטלטור וכל פעם לשלם כמה מאות שקלים? אתם צריכים פתרון מקצועי, יעיל לטווח הארוך! חברת

פתיחת סתימות בחריש

סובלים מסתימות שחוזרות על עצמן שוב ושוב? נמאס לכם להזמין אינסטלטור וכל פעם לשלם כמה מאות שקלים? אתם צריכים פתרון מקצועי, יעיל לטווח הארוך! חברת

פתיחת סתימות בתל-אביב

סובלים מסתימות שחוזרות על עצמן שוב ושוב? נמאס לכם להזמין אינסטלטור וכל פעם לשלם כמה מאות שקלים? אתם צריכים פתרון מקצועי, יעיל לטווח הארוך! חברת

פתיחת סתימות בקריות

סובלים מסתימות שחוזרות על עצמן שוב ושוב? נמאס לכם להזמין אינסטלטור וכל פעם לשלם כמה מאות שקלים? אתם צריכים פתרון מקצועי, יעיל לטווח הארוך! חברת

פתיחת סתימות ביפו

סובלים מסתימות שחוזרות על עצמן שוב ושוב? נמאס לכם להזמין אינסטלטור וכל פעם לשלם כמה מאות שקלים? אתם צריכים פתרון מקצועי, יעיל לטווח הארוך! חברת

פתיחת סתימות בשוהם

סובלים מסתימות שחוזרות על עצמן שוב ושוב? נמאס לכם להזמין אינסטלטור וכל פעם לשלם כמה מאות שקלים? אתם צריכים פתרון מקצועי, יעיל לטווח הארוך! חברת

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!