סוגי צנרת המתאימים לתעשייה

שירותי ביוב זה לא משחק!
אל תתפשרו על אנשי מקצוע זולים בלי ניסיון ותעודות!

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

בתעשייה המסורתית והמתקדמת יש שימוש נרחב בכל סוגי הצנרת, הן צינורות פלסטיק והן צינורות המיוצרים מסוגים שונים של תרכובות ומתכות. לצנרת יש מגוון שימושים בתעשייה, בדרך כלל הצינורות משמשים להולכת נוזלים, תערובות, גזים ושפכים. כמו כן, בקווי הייצור ובמכונות השונות יש צינורות שונים, למשל צינור להולכת דלק או סולר, צינור המיועד לשחרור גזים או עשן ועוד. לכן, כאשר מחפשים צינורות איכותיים העומדים בכל התקנים המחייבים מומלץ לפנות לחברה מקצועית ומובילה המתמחה באספקה טכנית.

צינורות מרובעים או מלבניים

בכל ענפי התעשייה משתמשים בצינורות מרובעים ומלבניים לצרכים שונים ומיוחדים וגם לצינורות אלה אנו מבצעים צילום קווי ביוב . ניתן לרכוש לפי מידה ומחומרים מיוחדים צינורות מרובעים או מלבניים בהתאמה מדויקת ליישום, יש דגמים איכותיים של צינורות פלב"מ (פלדה בלתי מגולוונת) בגימור מט או מוברש, ההבדל בין הדגמים השונים הוא עובי הצינור, גובה ורוחב.

כאשר אתם מזמינים צינורות מרובעים ומלבניים מפלב"מ או ממתכות אחרות עליכם לשים לב למידות, לאורך הצנרת, לעובי וכמובן לתקנים. התקנים המחייבים הם L304 – 312A, L 316 – 312A. הצנרת מגיעה ללא תפר, וצינורות מסוג L304 מיועדים גם לעבודות ריתוך, הצנרת בעלת תכולה נמוכה של פחמן, כך נמנעים מקרבידים ולאחר הריתוך של הצנרת אין צורך לחשוש מקורוזיה בגלל העמידות המעולה, ללא צורך בטיפול תרמי נוסף. השימושים האופייניים של צירות מרובעים ומלבניים הם ציוד למטבח, צינורות לריתוכים במגוון תעשיות כמו טקסטיל, תרופות, ציוד לתעשייה הכימית ועוד. כמו כן, הצנרת מתאימה לחישולים לשימוש אדריכלי בענף הבנייה והשיפוצים.

צינורות מזון

בתעשיית המזון ובמגוון תעשיות נוספות, לרבות חקלאות, יש דרישה לצנרת איכותית מחומרים מעולים להובלת נוזלים, גזים ותערובות. זו צנרת ייעודית העשויה בדרך כלל מפלב"מ ומנירוסטה, אפשר להזמין מגוון רחב של דגמי צינורות לתעשיית המזון, בשלל מידות. כאשר רוכשים צינורות מזון חשוב להתייחס לאורך הצנרת, לעובי הדופן, לעמידות בפני קורוזיה, לעמידה בתקנים המחייבים וכמובן למחיר.

צינורות סקדיול

צינורות סקדיול הם למעשה צינורות מפלדת פחמן או מנירוסטה, הם מיוצרים בערגול קל מפלדה איכותית המעורגלת בחום גבוה, ובהתאמה לתקנים המחייבים כמו ת"י 4314 או בהתאם לדרישות התקן האמריקאי. צינורות סקדיול משמשים בדרך כלל להובלת נוזלים במערכות מים קרים וחמים, יש מגוון קטרים ועובי, האורך הסטנדרטי של הצינור הוא 6 מ'.

צינורות למכשור בתעשייה

צנרת תעשייתית למכשור חייבת להיות עמידה, יש לייצר את הצינורות לפי דרישה מדויקת של הלקוח ובהתאמה לתקנים המחייבים ולמאפייני המכשיר. צינורות TUBES מגיעים במגוון רחב של מידות, קוטר ועובי, אפשר לייצר את הצנרת על פי דרישה. שימושים אופייניים לצינורות TUBES הם בציוד לתעשיית הטקסטיל, בתנורים תעשייתיים, בתעשיית כלי הרכב והתעופה, במכשור לייצור תרופות, במכשור הידראולי, במנועים וכיוצא בזה.

את הצנרת המתאימה לתעשייה חשוב להזמין רק מחברת אספקה טכנית המציעה מגוון רחב של מוצרים איכותיים ושלל סוגי צנרת לכל סוגי התעשייה ולכל השימושים.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

מצלמת אינפרא אדום

אם אתם מתעניינים ברישות הבית או המשרד במצלמות, בהתקנת מערכת אזעקה או אפילו באיתור תקלות בתוך קווי ביוב, סביר להניח שנתקלתם בביטוי מצלמה אינפרא אדום

מה בין מחלות ותברואה?

לא רבים יודעים זאת אך עד המאה ה-19 אירופה הייתה נגועה במגפות בלתי פוסקות. אפילו בסוף מלחמת העולם הראשונה בשנת 1920 הייתה מגפת שפעת באירופה

הוספת ממ"ד לבית קיים

  הוספת ממ"ד לבית קיים היא אופציה מעולה שמשרתת אותנו במצבי חירום שונים בהם אנו זקוקים להגנה מיידית. עם הוספת ממ"ד לבית קיים תוכלו להגן

חיטוי מאגרי מים

  מים, גם מים לשתייה, יכולים להביא איתם מזהמים רבים שבשימוש בודד אל מייצרים כל נזק ממשי, אבל לאורך זמן יכולים להצטבר לכדי סיכון בריאותי

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!