איתור נזילות ביוב

שירותי ביוב זה לא משחק!
אל תתפשרו על אנשי מקצוע זולים בלי ניסיון ותעודות!

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

איתור נזילות ביובסובלים מנזילה במערכת הביוב ולא יודעים מה לעשות? הריח בלתי נסבל? חברת דן ביוב היא החברה המובילה בישראל לאיתור נזילות ביוב. דרכנו תוכלו להנות משירות מקצועי, שימוש באמצעים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר לאיתור נזילות במערכות ביוב ואינסטלציה מורכבות, יעילות ופתרון הבעיה מהשורש.

נזילות בביוב מדוע זה קורה?

מערכת הביוב היא למעשה מערכת צינורות תת קרקעית שהתפקיד שלה הוא בעצם לנקז את השפכים בעיר או ביישוב ולהעביר אותם לנקודה רחוקה במטרה למנוע כל מיני סוגים של מחלות, מפגעים תברואתיים ועוד.

בעבר אותם שפכים היו מוזרמים ישירות אל הים, אך משום שהבינו כי מדובר בפעולה הפוגעת באיכות הסביבה ומביאה לזיהום רב, החלו להעביר את המים למכונים לטיהור שפכים. כל עירייה או רשות מקומית מתחזקת את מערכת הביוב בשטחים המוגדרים שלה. כל כשל במערכת הביוב עלול להוביל לפגיעה סביבתית משמעותית, זיהומים ופסולת.

 

מה יכול להוביל לנזקים ונזילות במערכת הביוב?

יש כל מיני סיבות שיכולות להוביל לכשלים, נזילות והצפות במערכת הביוב כמו למשל חורי קידוח, פתיחה של תפרי ריתוך, בלאי בצנרת, קריסה של צינורות, גופים זרים כדוגמת סתימות בטון, אבנים, שורשי עצים, קרעים בצנרת ועוד.

איך מאתרים נזילות ביוב?

איתור נזילותבשלב הראשון חייבים קודם כל להבין מאיפה מגיעה הבעיה כלומר לאתר את הנזילה. בעבר היה מדובר בהליך מסובך וארוך מאוד, אך היום בעזרת מכשור מתקדם כמו למשל מצלמות תרמיות וסיבים אופטיים ניתן לאתר את הנזילה ולאבחן אותה. היום יש מצלמת ביוב אותה מחדירים לאורך הצינורות של מערכת הביוב ומצלמה אנדוסקופית לצילום צנרת צרה.

לאחר שלב הצילום, בעל המקצוע מאבחן את הבעיה ומנפיק דוח בדיקה. בשלב הבא קובעים תכנית טיפול ותיקון בהתאם לחומרת הבעיה. בחלק גדול מהמקרים ניתן לבצע תיקון ללא הריסה כמו למשל החדרה ויישום של טלאי ביוב מיוחדים על גבי הצנרת. את הטלאי מניחים את האזורים הבעיתיים. ניתן גם לנקות את הצנרת מגופים ועצמים זרים ולעשות שימוש בביובית שזו משאית מקצועית המסייעת לנקות ולבצע פעולות תחזוקה רבות במערכת הביוב בכדי למנוע תקלות ונזילות עתידיות.

איתור נזילות ביוב – כמה זה עולה?

המחיר לאיתור נזילות ביוב משתנה ותלוי בכמה גורמים:

  1. מורכבות הבעיה
  2. עד כמה קשה להגיע לאזור
  3. סוג הבעיה
  4. האמצעים הטכנולוגיים בהם עושים שימוש במטרה לאתר את הבעיה

המחיר לאיתור נזילה ותיקונה במערכת הביוב נע בין 700-3,500 שקלים. לעתים יש צורך לא רק לתקן את הבעיה אלא גם לנקות את הצנרת.

כאשר בוחרים חברה לאיתור נזילות ביוב, חשוב לעשות אבחנה בין אינסטלטור רגיל לבין חברה המתמחה בצילום קווי ביוב.

לפרטים נוספים אודות איתור נזילות ביוב והזמנת שירות, צרו איתנו קשר. המומחים של דן ביוב ישמחו לסייע לכם וללוות אתכם בתהליך שלב אחר שלב עד לאיתור הנזילה ותיקונה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

water
התפקיד המכריע של שיקום שפכים בשיקום מאגרים

מחסור במים הוא נושא קריטי איתו מתמודדות מדינות רבות בעולם, כולל ישראל. כמדינה הידועה באקלים הצחיח שלה, ישראל נמצאת בחזית הפתרונות החדשניים להתמודדות עם בעיה זו. פתרון אחד כזה הוא שיקום שפכים, שלו תפקיד מכריע בשיקום ומילוי מאגרי מים.

שיפוצים
המדריך השלם להחלפת צנרת הביוב

היציאה לשיפוצים בבית היא מסע הכולל שינוי חללי מגורים כדי לענות על צרכים מתפתחים והעדפות עיצוביות. בין שלל השיקולים, אחד מהיבטים שלעתים קרובות מתעלמים ממנו הוא בריאות מערכת הביוב של הבית. אמנם זה לא הנושא הזוהר ביותר, אך טיפול בהחלפת צנרת ביוב במהלך שיפוצים הוא שלב מכריע בהבטחת אורך החיים והפונקציונליות של הבית, בטח ובטח אם כבר קיימות בעיות בביוב.

שיפוצים
המדריך למשפץ הירושלמי – מה אתם חייבים לדעת על אבן הבניה של העיר

חדשים בתחום השיפוצים בעיר ירושלים? יש דבר אותו כל אדם במדינה יודע – בעיר ירושלים בונים עם אבן ירושלמית, האם יש לכם ניסיון בעבודה עם האבן? האם אתם מכירים את ההיסטוריה שלה ואת השימוש בה? אם לא, וגם אם כן, הכנו לכם מדריך קצר וקולע עם כל מה שאתם צריכים לדעת על האבן הכי מפורסמת העיר הבירה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!