תכנון אינסטלציה לבית פרטי

שירותי ביוב זה לא משחק!
אל תתפשרו על אנשי מקצוע זולים בלי ניסיון ותעודות!

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

 

בבניית בית פרטי, יש לקחת בחשבון את כל הרכיבים והתשתיות במבנה, גם אלה שאנחנו בדרך כלל לא רואים ולא חושבים עליהם. אחת התשתיות המרכזיות שבהן היא תשתית האינסטלציה, ועל מנת להבטיח זמינות גבוהה של ברזים, פתחי ניקוז וביוב על פי הצורך הנוכחי, ועל פי צרכים עתידיים, חשוב לבצע תכנון אינסטלציה לבית פרטי בליווי איש מקצוע.

 

מה כולל תכנון אינסטלציה לבית פרטי?

תכנון אינסטלציה לבית פרטי מבוצע לאחר שגובשה תכנית אדריכלית למבנה, באופן שמצביע במפורש על מיקום החדרים השונים בבית. בצורה זו, ידוע כבר היכן ימוקמו חדר האמבטיה, המטבח, השירותים, המחסן וכן הלאה. בהתאם לתכנית זו, נבנית תכנית אינסטלציה הכוללת את מערכת הצינורות שיעברו במבנה לצורך הובלת מים קרים ומים חמים, ובמקרים מסוימים גם מים מסוננים או מטוהרים. תכנית זו צריכה להתחבר גם אל התכנית הסביבתית בכדי להבין מהיכן מגיע צינור המים הראשי אל המבנה. בהתאם למיקום זה, מתוכננת זרימת הצינורות בכל חלקי הבית, מהברז הראשי אל פתחי המים השונים בחדרי הבית ודרך דוד החשמל והשמש.

 

ביוב וניקוז בתכנית אינסטלציה

במסגרת התהליך של תכנון אינסטלציה לבית פרטי, מבוצע תכנון גם עבור מערכות הביוב והניקוז בבית. בכלל זה, נקבעות נקודות הניקוז השונות, בדרך כלל במטבח, בחדרי השירותים, במרפסת אם ישנה, בכל קומה של הבית ובחדרי האמבטיה. פתחים אלה כוללים גם את פתח הניקוז של המקלחת או אגן האמבטיה, ובמקרה זה יש לתכנן גם את שיפועי הרצפה על מנת להבטיח ניקוז מהיר ויעיל של המים אל מערכת הביוב.

כמו כן, מבוצע תכנון של מערכת הביוב והחיבור שלה עם מערכת הביוב המרכזית. בכלל זה, נקבעים גדלי הצינורות ואופן הובלתם על מנת להבטיח זרימה קלה ומהירה של מי הביוב כלפי מטה ואל מערכת הביוב המרכזית. עוד נקבע מיקומם של המנולים (בורות ניקוז) ועל פי הצורך מותקנות גם משאבות ביוב.

 

תכנית אינסטלציה מא' ועד ת'

בסופו של תהליך תכנון אינסטלציה לבית פרטי מתקבלת תכנית המפרטת בצורה פרטנית וספציפית את כל הצינורות, אנו ממליצים למצוא מפקח בניה האמצעים והרכיבים המנהלים בסופו של דבר את זרימת המים בכל חלקי הבית, מן החוץ פנימה ומהבית החוצה. תכנית זו כוללת גם את תשתיות הצנרת המונחות בתוך הקירות וברחבי רצפת הבית, והיא כוללת גם את החיבורים הנדרשים עם מערכות חיצוניות כדוגמת צינור האספקה הראשי של הבית ומערכת הביוב המרכזית אליה מתחבר הבית.

 

תכנון אינסטלציה לבית פרטי הוא שלב חשוב והכרחי בגיבוש תכנית הבנייה, ולשם כך יש להיעזר באיש מקצוע מומחה בתחום האינסטלציה. ככלל, תכנון זה הוא באחריות האדריכל ומבחינת הלקוח מה שחשוב הוא שהתכנית מביאה לידי ביטוי את העדפות הלקוח מבחינת נגישות של ברזים, פתחים ופתחי ניקוז. כל השאר באחריות אנשי המקצוע.

תכנון אינסטלציה לבית פרטי

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

מצלמת אינפרא אדום

אם אתם מתעניינים ברישות הבית או המשרד במצלמות, בהתקנת מערכת אזעקה או אפילו באיתור תקלות בתוך קווי ביוב, סביר להניח שנתקלתם בביטוי מצלמה אינפרא אדום

סוגי צנרת המתאימים לתעשייה

בתעשייה המסורתית והמתקדמת יש שימוש נרחב בכל סוגי הצנרת, הן צינורות פלסטיק והן צינורות המיוצרים מסוגים שונים של תרכובות ומתכות. לצנרת יש מגוון שימושים בתעשייה,

מה בין מחלות ותברואה?

לא רבים יודעים זאת אך עד המאה ה-19 אירופה הייתה נגועה במגפות בלתי פוסקות. אפילו בסוף מלחמת העולם הראשונה בשנת 1920 הייתה מגפת שפעת באירופה

הוספת ממ"ד לבית קיים

  הוספת ממ"ד לבית קיים היא אופציה מעולה שמשרתת אותנו במצבי חירום שונים בהם אנו זקוקים להגנה מיידית. עם הוספת ממ"ד לבית קיים תוכלו להגן

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!