צילום קווי ביוב במסגרת שיפוץ דירה

שירותי ביוב זה לא משחק!
אל תתפשרו על אנשי מקצוע זולים בלי ניסיון ותעודות!

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

 

במסגרת פרויקט שיפוץ דירה חשוב שכל תשתיות הדירה ייבדקו, ועל פי הצורך יוחלפו בתשתיות חדשות, וזאת על מנת למנוע תקלות עתידיות שיכולות להוביל לעבודות תיקון נרחבות ויקרות. כאשר מדובר בבדיקה ותיקון של קווי ביוב, המשימה הופכת להיות קשה ומורכבת יותר, ודווקא קווים אלה דורשים את תשומת הלב הרבה ביותר בבדיקת מצבם. בדיוק מהסיבה הזאת, פותח פתרון חדשני של צילום קווי ביוב במסגרת שיפוץ דירה, פתרון שמאפשר לבדוק את קווי הביוב מבפנים באמצעות מצלמה ניידת המוחדרת אל קווי הביוב ונשלטת מבחוץ.

 

מדוע חשוב לצלם את קו הביוב בפרויקט שיפוץ?

אבן חושן שיפוץ הבית נועד להעניק לו מראה חדש, אבל גם ובעיקר לתקן בו ליקויים שנוצרו עקב שחיקה לאורך השנים. בהיבט זה, השחיקה באה לידי ביטוי בעיקר בתשתיות המים של הבית, ובמיוחד בתשתיות הביוב, עליהן מוטל עומס רב באופן יומיומי. אבל לפני שרצים להחליף את תשתיות הביוב, חשוב לבדוק האם הן באמת במצב גרוע או שאפשר לבצע תיקונים קטנים במיקומים ספציפיים ואולי בכלל אין צורך לטפל בהן.

העניין הוא שבלתי אפשרי לבדוק את קווי הביוב מבחוץ, ואכן עד היום היה על בעל הדירה לקבל החלטה מראש, האם ברצונו להחליף את קווי הביוב או לא, מבלי שהוא יודע מה מצבם בפועל. כיום, באמצעות טכנולוגיה חדשה של צילום קווי ביוב במסגרת שיפוץ דירה, ניתן לבדוק את קווי הביוב לכל אורכם ובצורה מאוד מדויקת, ולקבל החלטה בהתאם לממצאים – האם להחליף את כל קו הביוב, האם לבצע תיקונים נקודתיים או האם להותיר את קווי הביוב כפי שהם.

 

כיצד מבוצע הצילום?

צילום קווי ביוב במסגרת שיפוץ דירה מבוצע באמצעות החדרת צינור ארוך וגמיש שבראשו מותקנת מצלמה עם תאורה עצמאית. באמצעות שליטה מרחוק בצינור, ניתן להחדיר את המצלמה אל קו הביוב ולכוון אותה אל כל נקודה בקו הביוב. התמונה של המצלמה מתקבלת על גבי מסך קטן מבחוץ, ממנו גם מבוצעת השליטה בהכוונת המצלמה לאורך קו הביוב. המדובר בפרוצדורה פשוטה לביצוע, אך כזאת שמחייבת ידע מקצועי וניסיון בהגעה לכל הנקודות בקו הביוב, ובפענוח התמונה לכדי הבנה לגבי מצבו בפועל של קו הביוב.

את השירות לא מספקים כל אנשי המקצוע העוסקים בתחום האינסטלציה, וכאשר מעוניינים לבצע צילום קווי ביוב במסגרת שיפוץ דירה, יש להזמין איש מקצוע ייעודי לביצוע המשימה.

 

במקום להרים את כל המרצפות בבית ובמקום לחפור סביב כל הבית, רק כדי לבחון האם צריך להחליף את תשתיות הביוב, לבצע בהן תיקונים נקודתיים או להותיר אותן כפי שהן, טכנולוגיה חדשה של צילום קווי ביוב במסגרת שיפוץ דירה, מאפשרת לבדוק בקלות ובמהירות את קווי הביוב מבפנים, ולקבל החלטה חכמה לגבי הטיפול בהם מבלי להרים אפילו מרצפת אחת.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת 2 הצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים בטופס או התקשרו!

מצלמת אינפרא אדום

אם אתם מתעניינים ברישות הבית או המשרד במצלמות, בהתקנת מערכת אזעקה או אפילו באיתור תקלות בתוך קווי ביוב, סביר להניח שנתקלתם בביטוי מצלמה אינפרא אדום

סוגי צנרת המתאימים לתעשייה

בתעשייה המסורתית והמתקדמת יש שימוש נרחב בכל סוגי הצנרת, הן צינורות פלסטיק והן צינורות המיוצרים מסוגים שונים של תרכובות ומתכות. לצנרת יש מגוון שימושים בתעשייה,

מה בין מחלות ותברואה?

לא רבים יודעים זאת אך עד המאה ה-19 אירופה הייתה נגועה במגפות בלתי פוסקות. אפילו בסוף מלחמת העולם הראשונה בשנת 1920 הייתה מגפת שפעת באירופה

הוספת ממ"ד לבית קיים

  הוספת ממ"ד לבית קיים היא אופציה מעולה שמשרתת אותנו במצבי חירום שונים בהם אנו זקוקים להגנה מיידית. עם הוספת ממ"ד לבית קיים תוכלו להגן

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!